آوای من،عشق من،ماه منآوای من،عشق من،ماه من، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره
طاهای من،عمرمنطاهای من،عمرمن، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره

دخترم آوا

آوا در عروسی خاله کیمیا

1392/11/22 14:16
4,494 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوست جونیهام

ببخشین که اینهمه تنبلی میکنم واسه پست جدید

چونکه زیاد عکس از آواجون ننداختم نتونستم یه پست خوب آبدار تحویل بدم خووووووولاصه باید که ببخشین

آوا اونقد توی عروسی نق زد که سرمو برد آخر عروسی یادم افتاد که هنوز هیچ عکسی از آوا نگرفتم از اونجایی که کیفیت دوربین گوشیم هم زیاد جالب نیست دیگه باید به بزرگواری خودتون ببخشین  که عکسها کیفیت چندانی ندارن

 

 

 

 

دیگه خلاصه عکس زیاد نداشتم مجبور شدم عکسایی بعدش بگیرم و بزارم

 

پسندها (1)

نظرات (88)

مامان لي لي
23 مهر 92 0:15
چرا مامان طلائي؟ ميدونم با بچه خيلي سخته رمز لطفا
بهار مامانه برسام
23 مهر 92 5:25
نه واقعا به مادر شوهر نمیخوای رمز بدی؟؟؟!!!


حتما عزیزم مگه میشه به شمارمز ندم
بهار مامانه برسام
23 مهر 92 5:26
گلم ممنون از محبت و همدلیت اون پست فقط یه اخطار بود برای یه بیمار عزیزم مثل اینکه شما فامیل علوس خانوم هستیدا مگه ما میذاریم فامیل عرسمون با این بی شخصیت ها حتی یک لحظه هم کلام بشن گلم ممنون از محبتت میدونم تنها نیستم؛مگه میشه شما مهربونا رو داشته باشم و تنها باشم شما مثل کوهی میمونید که پشت گرمی من هستید تا شما رو دارم غم ندارم این ابله هم از همین داره دق میکنه که من با مهربونایی مثل شما دوست هستم و خودش به دلیل بد ذات بودنش ترد شده و منزویه گلم از قدیم گفتن دیگه : حسود هرگز نیاسود؛حتی در این دنیای مجازی چشم خانوم گلم شما هم آوا خوشگل ما رو ببوس از طرف من ممنون که به ما سر زدی مهربونم
مامان ریحان
23 مهر 92 11:26
سلام همیشه به عروسی و خوش گذرونی ممنونم از رمز ؛ مژده خانم شما سمت چپی هستید
فریده
23 مهر 92 11:38
سلام لباس مشکی شما هستید امیدوارم همیشه سالم و سلامت باشید
مادر منتظر
23 مهر 92 12:25
سلام مامانی خوب و مهربون آوا جونم
عزیزم ببخشید یه دفعه اینترنتمون قطع شد خانومی.
تقریبا یک ساعتی میشه انگار قطع بود. هر کاری هم کردم وصل نشد.
فدات بشم. ببخش یه دفعه بیخبر رفتم.
راستی رمز به ما نمیدی مامانی؟


این بوسا همه برای آوا جونم و مامانی مهربونش


بله عزیزم خداروشکر که خوبی
معصومه
23 مهر 92 20:58
من که میگم لباس مشکیه تویی خوشگلم هستی
مامان لي لي
23 مهر 92 22:10
ماماني خيلي درگيرم ببخشيد اشتباهي رمز و حذف كردم ميشه دوباره بدي😭 به خدا خيلي خسته شدم اين چند روزه
مامان لي لي
24 مهر 92 0:16
وأي قربون آواي اوجلم برم من من فكر كنم اوني كه يه دخمل بقلشه شمايي
مامان لي لي
24 مهر 92 0:18
ماماني جوني قربون شكل اون اوا جونم برم با اون تيپش، ماماني شما اون خانمه كه بچه بقلشه هستين؟؟
توت فرنگی(مامان علیرضا)
24 مهر 92 8:33
عیدت مبارک عزیزم وب قشنگیه خدا دخترت رو برات نگه داره درسته تازه باهات آشنا شدم اما یه عالمه دوستت دارم آوا جونم رو ببوس
مادر منتظر
24 مهر 92 16:35
سلام مامانی خوب آوا جونم چطوری خانومی؟ خوبی عزیزم؟ عید قربان رو بهت تبریک میگم عزیزم. ماشاالله عکسای عروسی آوا جون خیلی خوب شدن. این دخملمون خیلی خوشگله واقعا . خدا برات حفظش کنه. عزیز دلمی آوایی راستی مامانی مهربون آوا جون که توی عکسا خیلی خانوم بوده چرا میگی اذیت کرده تو عروسی بچموووووووووووووون راستشو بگو کدوم یکی هستی مامانی مهربون ؟
مامان لي لي
24 مهر 92 21:19
ماماني اشبباهي حدسيدم 😔 ماماني با دخي ست كرده بوده، ماماني اوجلي داري آوا جونيما🌹🌷🌻💐🌺🌼 خصوصي داري گل مامان
معصومه
24 مهر 92 22:43
عزیزم خوبم شکر ممنونم به فکرمی آوا جونو ببوس
مامان لي لي
24 مهر 92 22:55
خصوصي داري مامان گل
مامی حلما جون
25 مهر 92 0:28
سلام عزیزم مرسی که پیشم میایید و ممنون از تبریکتون. سالگرد ازدواج قمریتون مبارک باشه امیدوارم سالیان سال زیر سایه هم به خوشی زندگی کنید.راستی همیشه به عروسی و شادی باشید. به منم رمز میدید؟اگه ممکنه! بازم پیشم بیاییدا.
مامان لي لي
25 مهر 92 1:09
خصوصي داري گلم
مامان ریحان
25 مهر 92 2:56
خصوصییییییییییییییییییی
الهام مامان محیا
25 مهر 92 3:48
ای وای عزیزم یادم رفت تیک خصوصی رو بذارم لطفا رمز رو برای عموم تایید نکن .ممنون
معصومه
25 مهر 92 9:15
دلم منم برات تنگیده خوشگل خانومم
الهام مامان محیا
25 مهر 92 10:09
اول از همه که ماشالله به این آوا خانم خوشتیپ و عسل دوم اینکه من از کجا بدونم کدوم شمایی؟؟؟ باید بدونم؟؟؟ بگووووووو کدومی؟
الهام مامان محیا
25 مهر 92 10:11
ولی از نظرات حدسیدم که با آوا جون ست کردی آره؟؟؟؟ از آشناییتون خوشبختم گلم ماشالله ماشالله چشم نخورین ایشالله همیشه به شادی و عروسی
الهام مامان محیا
25 مهر 92 10:13
راستی توی تالار چرا یه طرف حجاب دارن ویه طرف ندارن!!!
مامان لي لي
25 مهر 92 13:35
خصوصي💐 لطفا تا خوندي و پاك كن ماماني
مامان لي لي
25 مهر 92 16:35
خصوصي داري جيگر دشمنت شرمنده
مامان فهیمه
25 مهر 92 16:51
سلام عزیزم ببخشید پای لبتاب نبودم چت کنیم اومدم دیدم دیگه رفتید
مامان مانلی
25 مهر 92 21:43
منم رمز میخوام



شما جون بخواه عزیزم

مامان امیر مهدی(سوده)
25 مهر 92 23:32
زود تند سریع.... رمزو بده بیاددددد
میم مثه محیا
26 مهر 92 9:42
سلاااام میبینم ک مامان اواگلی هم رمز دار شده رمز پلیز
مادر منتظر
26 مهر 92 19:21
سلام مامانی خوب و مهربون آوا جونم چطوری عزیزم؟ آوایی چطوری؟ من و فاطمه جونی هم خوبیم. نه دیگه احساس درد ندارم خداروشکر. خیلی بهترم. ممنون جویای احوالمی. امروز وقت نکردم خیلی بیام اینجا عزیزم. مراقب خودت و آوا جون باش عزیزم.
مامان امیر مهدی (سوده)
26 مهر 92 23:17
سلام سلام صدتا سلام همون لباس مشکیه مامان اوا جونه ...جایزه منو رد کن بیاد ....زودددددددددددددد باششششششش!!!!
مامان لي لي
27 مهر 92 1:36
دلم براتون تنگ شده آوام و ببوس😘😘😘
توت فرنگی(مامان علیرضا)
27 مهر 92 1:44
ماشااله هزار الله اکبر به این زیبایی دخترت ماشالله خیلی نازه خدا حفظش کنه البته مامانش هم نازه
بهار مامانه برسام
27 مهر 92 6:46
واقعا نمیخوای بگی شما کدومی؟؟؟؟ راستی من فکر کنم تویه همین پستتون دو تا کامنت دیگه هم داده بودم تایید ندادی یا ثبت نشده؟؟ عروس خانوم خوشمل مشمل ما رو بوسش کنید لطفا مامان گل و مهربون
میم مثه محیا
27 مهر 92 9:33
ای جاااااااااااااانم آوای ستاره ی مجلس بوده ماشالله ،هزار ماشالله ب این دخمل خوشگل و ناز واقعا شیرینه ب مامانش رفته دیگهآره؟آوا گلی شبیه خودته؟ ولی عاطفه جون معلومه آوا حسابی اذیتت کرده چون چهرت خستس ایشالله آواخانومم بزرگ میشه و باخیال راحت میتونی توی مراسم حضور فعال داشته باشی
میم مثه محیا
27 مهر 92 10:32
سلام ب روی ماهت گلم اتفاقا منم از رو دست الهام جون نیگا کردم خدارو شکر خوبیم همینکه یه فرصت گیرم بیاد (ک معمولا وقت خواب محیا فرصت میشه)فوری میام نت.اما مشکل اینجاس ک از این فرصتها زیاد گیرم نمیاد
میم مثه محیا
27 مهر 92 10:34
بچه ی خوشگل داشتن این دردسرا رو هم داره هر دو خونواده اصرار میکنن نوه ب بچشون رفته معمولا مادربزرگا بیشتر از خود مامان باباها ب این موضوع اصرار دارن
مامان لي لي
27 مهر 92 15:43
سلام ماماني خوب و مهربون، ممنون از تمام لطف ها و محبت هاي بي دريغت آوا جونم چه طوره؟ ممنون كه به ياد مايي آوا هم خوبه غذا ميخوره اما شير خشكش أصلا گير نمياد پدرم درآمده (بيوميل اي آر) منم مدام بهت سر ميزنم، دلم واسه دخمل گلت و شما تنگ ميشه ، ببوسش از طرف من عكسه كه تو حاشيه گذاشتم و زيرش راجع به وبلاك نوشتم و عكسي كه چندتا سيب و يه سبد جلوشه جديده براي تولدش بردمش آتليه گرفتم ازش خواهر
مامان مانلی
27 مهر 92 19:02
خیلی ناناسی شده این آوا جون فکر کنم شما اونی هستی که یک بچه دستتونه
مامان ماهان
27 مهر 92 20:14
سلام عزيزم يه عمل در پيش دارم رفتم براي كارهاي عملم برام دعا كن گلم ببوس جيگر خاله رو
مامان ماهان
27 مهر 92 20:19
فداي تو دوست گلم بشم ميترسم بميرم و ديگه نيام پيشت حلالم كن
مامان لي لي
27 مهر 92 21:16
مرسي ماماني مهربون كه انقد با محبتي آوا جوونيم و ماچ مالي كن😘😘😘😘
مادر منتظر
28 مهر 92 10:39
سلام مامانی مهربون و خوب آوا جون عزیزم ما خوبیم خداروشکر. امروز برادرم میاد خونمون و مهمون عزیزی دارم. آوا جون چطوره ؟ دخمل جیگر و نازنازی ما که خوبه؟ انشاالله که مامانی ماهان هم به خوبی و خوشی عمل میکنه و سالم و سلامت پیش خونوادش و پسر گلش و همینطور دوستای خوبش برمیگرده. مامان ماهان نگران نباش خدا بزرگه و به زودی خوب خوب میشی. نگران عملت نباش و به خدا توکل کن خانومی
مامان ماهان
28 مهر 92 11:38
عمل كليه دارم ممنونم براي همه خوبيها و مهربونيهات
مامان ماهان
28 مهر 92 11:40
عكس ها ي اوا عاليه مثل هميشه حتي اگه كمي بي كيفيت باشه چون نا نازم خيلي نازههههههههههه
مامان لي لي
28 مهر 92 17:14
ماماني فداي مهربونيات چه جوري اين همه لطف و محبتت و جبران كنم جيگرم آواي ناز و دوست داشتنيم و ببوس
مامان لي لي
28 مهر 92 17:16
اينكه ميكشم درد بي أو بودن نيست ... تاوان با أو بودن است.. تقصير أو نيست... بنده اي بيش نبود... من خدايش كردم...
میم مثه محیا
28 مهر 92 22:13
چی شد مژده جون؟چرا عکستو برداشتی؟
زهره(مامان فاطمه)
29 مهر 92 2:07
ماشااله هزار ماشااله به آوا جونم مامانی اسفند که حتما براش دود کردی .راستی به خودت رفته دخملی
میم مثه محیا
29 مهر 92 8:18
سلام گلی خوبی مژده جون(دیدی درست گفتم) نگو ک کامنتام نرسیده!!فرصت نمیکنم زیاد بیام ولی هروقت بیام حتما بهت سرمیزنم.ب روی چشم انشالله میذارم آوای گلمو از طرفم ببوس
مامان گلشيد
29 مهر 92 10:00
خدا حفظش كنه چه تيپ خوشگلي هم زده
معصومه
29 مهر 92 11:31
سلام عزیزم خوبید؟ممنونم که بهم سر زدی دوست مهربونه من....آوا جون از طرف من ببوس یه ماچ که صدا بده لطفا ممنونم
مامان لي لي
29 مهر 92 15:40
خصوصي🌺🌺🌺🌺
مامان لي لي
29 مهر 92 15:51
واقعا از خدا ممنونم كه دوست خوبي مثل شمارو نصيب ام كرده بيا خصوصي🌸🌸🌸🌸 آوا خوبه خدارو شكر عشق من چه طوره؟؟ حسابي از طرف من ببوسش
مامان لي لي
29 مهر 92 15:54
مرسي ماماني مهربونم آواي نازم و ببوس بووووووووورس به مامان بي نظيري چون شما و پرنسسي چون آوا😘😘😘😘😘 بيا خصوصي💐💐 آوا هم خدارو شكر خوبه. سه شنبه يعني فردا ميرم بخيه هاي مامانم و ميكشم و راحت ميشم
مامان امیر مهدی(سوده)
29 مهر 92 16:01
اینجا چرا تغییر کرده؟؟؟؟
مامان امیر مهدی (سوده)
29 مهر 92 16:09
عزیز دلم سلام خوبی؟نه متاسفانه هنوز نتیجه نداده...برام دعا کن نگرانم خیلی زیاد
مامان امیر مهدی (سوده)
29 مهر 92 16:09
خصوصی
مامان امیر مهدی (سوده)
29 مهر 92 16:19
درخواست دوستیمو تایید کن با هم گپ بزنیم
مامان فهیمه
29 مهر 92 16:22
سلام خانمی خوبید آوای خوشگلم خوبه چندتا عکس جدید بزار ببینیم آوای نازمونو
مامان فهیمه
29 مهر 92 16:24
سلام خانمی خوبید آوای خوشگلم خوبه چندتا عکس جدید بزار ببینیم آوای نازمونو
معصومه
29 مهر 92 17:29
عزیزم قربونت برم با اون دل مهربونت ایشالله حاجتروا باشی همیشه و غم نبینی


الهی تو هم زود وهرچه سریعتر نی نی نازتو بغل کنی
الهی آمین
مادر منتظر
29 مهر 92 17:40
سلام مامانی مهربون آوا جونم
چطوری گلم؟
آوا جون خوبه؟ خوشه؟
ممنون که همیشه جویای احوالمی و نگران منی عزیزم.
منم خوبم. فاطمه جنی هم انشاالله که خوبه . فقط کمی سنگین شدم و این روزا گاهی کمردرد و دل درد دارم .
دیروز و امروز برادرم اینجا بود و همین چند دقیقه پیش رفت , و منم سرم برای همین شلوغ بود کمی.

آره دیگه 2 ماه و نیم مونده و منم کمی کم طاقت شدم. دوست دارم زودتر وقتش برسه انگار. گرچه میدونم بعدا برای این روزا هم دلم تنگ میشه.

عزیزم امیدوارم که خودت و دخملی و بابایی دخملی سلامت باشین و شاد و خوش و خدا بهترینارو بهتون بده.

دیگه باید کم کم بری سراغ کوچولوی بعدیا
یه دخمل یا پسل نازنازی و خوشگل




مامان ریحان
29 مهر 92 17:44
سلام

خوبی عزیزم چه خبر ؟

می دونی که من صبحها نه بهتره بگم ظهرا که ریحان خوابیده و عصرا اگه بذاره نت هستم و شبها اونم اگه حوصله ام باشه و خوابم نیاد






خسته نباشی عزیزم قربونت برم سحرخیز!!!!!!!




مامان امیر مهدی (سوده)
29 مهر 92 20:26
پس کجایییییییییییییییی؟؟؟؟هر وقت من هستم تو نیستی و بالعکس
مامان امیر مهدی (سوده)
29 مهر 92 23:45
خصوصیتو چک کردی؟جواب منو ندادی!این ماجرا عجیب بود برام دوباره هم برات خصوصی گذاشتم عزیزم (شماره)


توت فرنگی(مامان علیرضا)
30 مهر 92 7:10
سلام عزیزم ممنون از این همه لطف انشالله که تو و آوا جونم خوب باشین بفرما اینم شعرم که گفته بودی برات بفرستم: دنیا را زیبا ببین مثل یک رویا ببین اگر آغاز برایت زیباست زندگی را همش آغاز ببین ولی از پایان نگوییم هرگز پایان شروعی دیگر است وحشت پایان را چو شکوفایی غنچه ببین دگر از پایان جمله ای نیست زندگی آغازی بیش نیست اما یه چیز جالب که چرا این شعر رو گفتم یکی از دوستام همسرش 2 برادر و خواهرش رو طر چند سال از دست داده بود و وقتی با هم نامزد بودن همسرش خیلی افسرده بود برای تولد شوهرش دلش می خواست کمی از حالت افسردگی خارجش کنه منم اون زمان ها از اسم ها و شخصیت افراد شعر می ساختم من با اسم شوهرش این شعر رو گفتم اگه اول هر بیت رو بزاری کنار هم کلمه داوود بدست می آد اونم این شعر رو برد داد براش با معرق درست کرن و به همسرش هدیه داد جالب بود نه پس تا برنامه بعدی
مادر منتظر
30 مهر 92 12:11
سلام مامانی خوب و مهربون آوا جونم چطوری گلم؟ خوبی؟ چرا اینقدر کم پیدایی ؟آوا جون خوبه؟ امیدوارم همگیتون خوب و خوش و سلامت باشین. هم دلم برات تنگ شده و هم نگرانت شدم. اومدی حتما خبری از خودت به ما بده دوست گل و مهربونم. مراقب خودتون باشین.
مامان لي لي
30 مهر 92 15:00
مرسي عزيزم خيلي خوب و مهربوني گلم بيا خصوصي😉
مامان امیر مهدی(سوده)
30 مهر 92 15:48
عزیز دلم من تا اخر اذر به لب تاب دسترسی ندارم ...دلم برات تنگ میشه بهت پیام میدم .دوستت دارم اوا گل رو ببوس.
بهار مامانه برسام
30 مهر 92 22:38
سلام گل نازم مرسی از اینکه به یادم هستی و با کامنت های سرشار از مهربونیت دلم رو شاد میکنی قربونت شم که انقدر خوبی عزیزم مرسی که حال منو برسام رو پرسیدی هر دومون خوبیم البته من امروز اصلا حال روحی مناسبی ندارم دیشب خواب دیدم برسا رو ازم دزدیدن و هرچی میگشتم پیداش نمیکردم با گریه از خواب بیدار شدم و کلا امروز اصلا حالم رو به راه نیست و با کوچکترین چیزی اشکم در میاد و بی حوصله ی بی حوصلم....ولی کامنت شما عزیزم بهم دلگرمی داد و باعث شد بیام و ازت تشکر کنم روی ماه نازدار دخملی خوشگلمون رو ببوس مامان گل دوستتون دارم خیلی زیاد
مامان الینا،آنیتا
1 آبان 92 2:02
سلام عزیزم .چقدر لباس مشکی به دختر نازمون میاد .ان شاالله همیشه به شادی و عروسی
توت فرنگی(مامان علیرضا)
1 آبان 92 16:16
سلام عزیزم قربونت برم امروز از صبح تصلا نمی دونم چرا بد جور دلم هوات رو کرده بود دلم می خواست بودی و باهات حرف میزدم نمی دونم چرا انقدر امروز دلم گرفته اما جملات زیبای تو بهم روحیه داد ای کاش بودی ولش کن ناراحتت کردم همین یکم اینجا نوشتم سبک شدم آوا جونم رو ببوس عیدتون پیشاپیش مبارک عزیزم
مادر منتظر
1 آبان 92 16:23
سلام مامانی خوب و مهربون آوا جونم خوبی عزیزم؟ ممنون که همیشه به من لطف داری مهربون و میای و بهم سر میزنی. عزیزم علاوه بر اینکه چند روزی مهمون هم داشتم دو سه روزی هست که حالم کمی رو به راه نیست. سردرد و سرگیجه به علاوه دل درد و کمردرد داشتم. دیشب رفتم دکتر و آزمایش اورزانسی دادم. البته گفت آزمایشت خوبه و از مسمویت حاملگی خبری نیست ولی گفت که خودت رو خیلی خسته کردی و از خستگیه این علایم. سنگین شدنم هم از طری خوب باعث خستگی بیشترم میشه. خلاصه حالم رو به راه نبود و نتونستم به دوستای خوبم اینجا سر بزنم. ببخش عزیزم اگه کم پیدا بودم. امروز که همش خواب بودم . همسرم به خاطر اینکه حالم خوب نبود امروز سر کار نرفت و موند پیشم ولی من تا همین الان خواب بودم . گاهی کمی بیدار شدم ولی دوباره خوابیدم عجب مامانی تنبلی. شب همسرم میره حرم. اگه حالم خوب بود میام نت که به دوستای مهربونم سری بزنم. عزیزم امیدوارم تو و آوا جون هم خوب خوب باشین. دلم واست تنگ شده عزیزم.
مامان لي لي
1 آبان 92 19:43
عيد غدير بر شما هم مبارك ماماني گل، آوا جونيم و ببوس😘 مرسي كه انقدر مهربون و با محبتي عشقم، آوا جوني من چه طوره؟؟؟ يه ماچ گنده 😘 ماماني بي زحمت برام كامنت ميزاري بيشتر از دو تا كاراكتر نزار لطفا چون أكثر وقتا با گوشي كانكت ميشم نظرا باز نميشن برام با كاراكتر زياد💐
مامان لي لي
1 آبان 92 19:45
عيدتم مبارك، بخيه هاي مامان افتاد شنبه😟 بدو بيا خصوصي
مامان لي لي
1 آبان 92 19:51
يادم رفت خصوصي بزنم حواست باشه
مامان الناز
1 آبان 92 20:13
ماشالاه چه دخمل خوشگلي از چشم بد دور باشي عزيزم چه مامان با سليقه اي هم داري


سلام مامان جون الناز گلی
ممنون از محبتت عزیزم خواستم بیام وبلاگت باز نشد
دوست خوبم بازم بیا و با آدرس

الهام مامان محیا
2 آبان 92 0:46
روزی که خدا گل خلایق سرشت بالای در بهشت اینگونه نوشت بی مهر علی ورود اکیدا ممنوع با حب علی بیا که بازست بهشت "عید ولایت بر نی نی وبلاگیها مبارک "
مامان لي لي
2 آبان 92 1:03
الاهي فدات شم عزيزم مرسي گلم نه فدات شم منظورم انيميشن بود نه متن
میم مثه محیا
2 آبان 92 9:24
امروز به هرکوچه اذان باید گفت در وصف علی ز آسمان باید گفت چون عید امیر مومنین است تبریک به صاحب الزمان باید گفت عید غدیر خم مبارک باد
میم مثه محیا
2 آبان 92 9:26
من از رامشیرم عزیزم بین ماهشهر و اهواز واقعا خوشحال میشم هروقت تونستی بیای بدون تعارف میگماااا هروقت گذرت اینورا خورد باعث افتخاره بیای شوشو دوره کارشناسیشو ایذه گذروندو کلی خاطره ی خوب از اونجا داره منم تربیت معلم شهرکرد بودم و همیشه از ایذه میگذشتیم
معصومه
2 آبان 92 10:02
سلام عزیزم مهمونام رفتن امروز صبح تازه همین الان رفتن و منم دلم داره میترکه تا عادت کنم طول میکشه و رنج میکشم ولی باید ساخت خودت خوبی؟ دخمل ناز چطوله؟ببوسش ممنونم بهم سر میزنی
نی نی دانلود(مامان علیرضا)
2 آبان 92 11:47
سلام عزیزم خوبی خدا رو شکر بد نیست ولی تا 5 صبح بیدار بودم عزیزم کمی بی قراری می کنه ممنون اومدی عزیزم بازم عیدت مبارک دوستت دارم یه دنیا
مامان امیرحسین
3 آبان 92 21:37
وای چه دخترناز و خوردنی هستی تو خاله لینک کردم که هروقت اومدم بیام ببینمت
مامان مانلی
5 آبان 92 15:39
توووووووووووووووووووولد توووووووووووووووووووولد تولدت مبارک عزیزه خاله
ارلا
7 آبان 92 8:12
بااااااااااااااااااااااااابااااااااااااااااااااااااهمینم خوبه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترم آوا می باشد