آوای من،عشق من،ماه منآوای من،عشق من،ماه من، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره
طاهای من،عمرمنطاهای من،عمرمن، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 25 روز سن داره

دخترم آوا

اومدم

1392/9/17 11:26
1,120 بازدید
اشتراک گذاری

 

 سلام دوستای عزیز وبا مهر ومحبتم این چند روز میخواستم یه پست جدید بزارم ولی بخاطر مامان

الی وآوای زیبایم نتونستم اصن چیزی بنویسم

قربون خدا برم که اینقد مارو به هم وابسته کرده

خوشحالم که دوستای به این خوبی توی این دنیای مجازی داریم 

دوست دارم دوستیهامون همیشه بی ریا وصادق مث الان باشه واقعا از این همه صداقت بچه ها و

راز ونیازاشون با خدا ودعا کردنهاشون واسه الی وآوا اونقد منو تحت تاثیر قرار داد که از دیروز تا حالا

چنان تحت تاثیر قرار گرفتم که اشک از چشمام مدام سرازیر میشه

خدایا متشکرم به خاطر این همه دوستای خوب

انشالله آوای نازم همیشه سالم باشه ودر آغوش مامان الی به سعادت وخوشی برسه

 

انشالله هیچ بچه ای دچار همچین سوانحی نشه

انشالله هیچ مادری به این صورت نبینه نوگلش داره زجر میکشه

خدای بزرگم به همه ی ما کمک کن تا توانایی مقابله با مشکلاتمون رو داشته باشیم

 

 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (128)

مامان ماهان
12 آذر 92 2:48
سلام عزيزم سلام گلم خوبي فدااااااااااااااااااااااااااااااات بشم خانميحالا چيزي نميگم منتظرت ميشم بياي كلي حرف دارم برات
مامان ماهان
12 آذر 92 13:16
اسپند دود می کنم ، برای عشقمان هر شب میان راز و نیاز های شبانه نکند جادوگر زشت بی تفاوتی ، چشممان بزند . . .
مامان ماهان
12 آذر 92 13:18
دلم یک جای دنج میخواهد آرام و بی تَنِش جایی باید باشد غیر از این کنج تنهایی! تا آدم گاهی آنجا آرام بگیرد مثلا آغوش تو ! .
مامان ماهان
12 آذر 92 13:19
دل من یه روز به دریا زد و رفت / پشت پا به رسم دنیا زد و رفت زنده ها خیلی براش کهنه بودن / خودشو تو مرده ها جا زد و رفت . . . .
مامان ماهان
12 آذر 92 13:21
چندان هم دور نیستی ؛ فقط به اندازه ی یک نمیدانم از من فاصله گرفته ای ! آری ، “نمیدانم” کجایی ؟
مامان ماهان
12 آذر 92 13:48
فداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااات مژده جون دوري چه سخته يعني تو هم مثل مني نيستي خيلي بده
مامان ماهان
12 آذر 92 22:47
خدا مرگم بده شارژ ندارم خوبي عزيزترينم حتي اگه نياي من ميام فدات بشم دردت بجونم مژده صادقانه بهت ميگم عاشقتم بخدااااااااااااااااااااااااااااااااااا ا وا خواهر خوب شد پسر نبودم
مامان ماهان
12 آذر 92 22:47
فداتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
مامان ماهان
12 آذر 92 22:47
عزيزمي
مامان ماهان
12 آذر 92 22:50
BoOss♥ ♥BoOss♥…..♥BoOss♥ ♥BoOss♥..........♥BoOss♥ ♥BoOss♥.......♥BoOss♥ ♥BoOss♥..♥BoOss♥ ♥BoOss♥♥BoOss* ♥BoOss♥……..♥BoOss♥ ♥BoOss♥............♥BoOss♥ ♥BoOss♥..………♥BoOss♥ ♥BoOss♥………♥BoOss♥ ♥BoOss♥♥BoOss♥ .............♥BoOss♥ ....♥BoOss♥....♥BoOss♥ ...♥BoOss♥........♥BoOss♥ ..♥BoOss♥..........♥BoOss♥ .♥BoOss♥...........♥BoOss♥ ...♥BoOss♥…...♥BoOss♥ ....♥BoOss♥....♥BoOss♥ .............♥BoOss♥ .............♥BoOss♥ ....♥BoOss♥....♥BoOss♥ ...♥BoOss♥........♥BoOss♥ ..♥BoOss♥..........♥BoOss♥ .♥BoOss♥...........♥BoOss♥ ...♥BoOss♥…...♥BoOss♥ ....♥BoOss♥....♥BoOss♥ .............♥BoOss♥ .........♥BoOss♥ ...♥BoOss♥...♥BoOss♥ .♥BoOss♥.......♥BoOss♥ ...♥BoOss♥......♥BoOss♥ ......♥BoOss♥ ...........♥BoOss♥ ♥BoOss♥......*BoOss♥ .♥BoOss♥…....♥BoOss♥ ...♥BoOss♥...*BoOss
مادر منتظر
13 آذر 92 13:19
سلام مامانی گل و مهربون آوای نازنینم گلم دلم برات خیلیییییییییییی تنگ شده. تو که دوست همیشگی من بودی , حالا که کم پیدا شدییییییی دلم میگیره . دعا برای سلامتی فاطمه جونیم یادت نرههههههههههه. خیلی دوستت دار دوست گلم. آوا جونم رو ببوس . امیدوارم همگی حالتون خوب باشه عزیزم . سیستمممممممممممم زود باش درست شو , من دلم برای دوستم تنگ شده.
مامان ماهان
13 آذر 92 18:38
معصومه
13 آذر 92 22:18
عزیزم سلام شکر خدا خوبم رژیمم توی یه هفته 1ونیم کیلو جواب داد و کم شدم دارم همچنان ادامه میدم انشالله تا عید هم خوش لباس شم هم مامان .خودت خوبی؟موبایلمم شاؤزش صفر شده ببخش گلم دختر نازم چطوره؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان لي لي
13 آذر 92 23:02
__ ♣♣♣_____________♣♣♣ _ ♣♣♣____♣♣______♣♣ ____ ♣♣♣ ♣♣_______♣♣_____♣♣ _______ ♣♣ ♣___________♣___♣ __________ ♣ ♣____________♣_♣ ___________ ♣ _ ♣____________♣ ___________ ♣ __ ♣______________________ ♣ ____ ♣ _________________ ♣ ______ ♣ ______________ ♣ ________ ♣ __________ ♣ __________ ♣ ______ ♣ _______ ♣_♣__♣ __ ♣__♣_♣ ______ ♣____♣__♣__♣____♣ _______ ♣_____♣♣_♣____♣ _________ ♣_♣__♣♣__♣ ________________ ♣♣ _________________ ♣♣ __________________ ♣♣ _________________ ♣♣ ♥ -♥ --♥ ---♥ -----♥ -------♥ --------♥ ---------♥ -----------♥
مامان لي لي
14 آذر 92 3:22
رمز و خصوصي برات گذاشتم خواهر💐
مامان لي لي
14 آذر 92 4:12
خواهري وقت عمل بابا افتاد براي ١٦ ام .....
مامان لي لي
14 آذر 92 4:14
اوايي هم خيلي اذيت ام ميكنه واز وقتي ميرسم خونه دنبالش ميدوام تا وقتي بخوابه
مامان لي لي
14 آذر 92 4:20
واي أصلاً بم پيام نميده 😭😭😭نميدونم ثبت ميشن يا نه
مادر منتظر
14 آذر 92 13:07
سلام مامانی گل و مهربون آوای نازنینم فدات بشم دوست جونی من . خوبی؟ دیروز توی نی نی گپ یه لحظه پیام دادی و بعد هم دیگه خبری ازت نشد عزیز دلم. فکر کنم آف شدی گلم . آوا جون چطوره؟ خودت خوبی؟ خیلی مراقب خودتون باشین. دلم برات تنگ میشه عزیز دلم . ممنون بابت دعاهایی که در حق ما میکنی عزیزم . خیلی ممنوتم مهربونم. تو واقعا خوش قلبی عزیزم . دوستت دارممممممممممممممم.
توت فرنگی(مامان علیرضا)
14 آذر 92 14:15
سلام خوبی عزیزم آره مهموون دارم این دو روز قبل هم درگیر رسیدگی به امور منزل بودم خلاصه دلم برات شده یه ذره الهی قربونت بشم درسته سر نزدم اما دلم پیشت بود فدات بشم عزیزم
مادر منتظر
14 آذر 92 15:10
بخندیم اما سرمایه ی خنده هایمان اشک های دیگران نباشد !
مامان لي لي
14 آذر 92 20:29
ما آدمها گاهي سکوت ميکنيم... گاهي ميفهميم و به روي خودمون هم نمياريم چه برسه به روي آدمها ، ولي به اين معني نيست که نمي فهميم فقط ميخواهيم حرمت يه چيزهايي رو نگه داريم که گاهي آدمها يادشون ميره .!
میم مثه محیا
14 آذر 92 21:58
زودی بیا مژده جون دلم واست تنگ شده
مامان لي لي
14 آذر 92 23:21
در دلم كودكي است كه بي تو بودنش را نق ميزند..... من هيچ لا اقل بهانه ي أو باش........
مامان ستاره
15 آذر 92 0:44
سلام عزیزم فدای مهربونیت بشم من که شرمنده ام می کنی ... چشم آبجی مواظب میشم تا خوب شم منم دلم خیلی براتون تنگ شده .... برو خصوصی رمز برات گذاشتم گلم
مامان ستاره
15 آذر 92 0:44
1358920 رمز
مامان لي لي
15 آذر 92 7:14
دوستی های دیرینه معنای زندگی هستند،هرجاهستی باش; به یادت حس خوبی دارم!
معصومه
15 آذر 92 10:39
فدات بشم مهربون حضورت همیشه گرمابخش وبلاگمه
مادر منتظر
15 آذر 92 12:39
سلام مامانی گل و مهربون آوای خوشگلم عزیز دلم چطوری؟ خوبی؟ چه خبر؟ آوا جونم چطوره؟ این روزها چه میکنی؟ اینجا امروز و دیروز حسابی هوا بارونیه . بارونی که دوست داشتم که حسابی زیرش راه برم , اگه باردار نبودم حتما همین کارو میکردم . خلاصه هوا خیلی لطیف شده . دلم هوس یه برف حسابی رو هم کرده . یه برف که تا زانو برم توش . بعدش هم برم آدم برفی درست کنم . سردم شد خواهر جونی از این حرفا زدم . دوستت دارمممممممممممممم.
سحر
15 آذر 92 22:44
چطوری عزیزم. مشکل سیستمت حل شد؟
(زهره)مامان فاطمه
16 آذر 92 9:03
مامنتظرییییییییییییییییم
مادر منتظر
16 آذر 92 11:41
سلام دوست گل و نازنین و مهربون خودم , مامانی آوایی خوشگله فدات بشم عزیز دلم , من هرگز تورو فراموش نمیکنم. مگه میشه دوست گل و با وفایی مثل تورو فراموش کرد. حتی اگه روزی اینچا هم دیگه نتونم بیام هر رروز یاد تو توی قلب من هست و بهت فکر میکنم و برای سعادت و خوشبختیتون دعا میکنم. راستی از جریان نی نی چه خبر؟ دوستتت دارممممممممممممم مهربونم. آوای عزیز دلم رو ببوس.
مادر منتظر
16 آذر 92 13:38
سلام دوست خوب و مهربونم لطفا اگه تونستی هر چه زودتر به وبلاگم بیا.
الهام مامان محیا
16 آذر 92 15:16
دوستای عزیز لطفا زودی یه سر بیاین وب...متشکر
مامان الناز
16 آذر 92 15:57
پس كجايي سيستمت هنوز درست نشده دلم تنگه
توت فرنگی (مامان علیرضا)
16 آذر 92 17:31
سلام خوبی عزیزم هنوز ادامه داره داستان خیلی خیلی خسته ام دوستت دارم دلم یه زره شده برات ببوس آوا ی خوشگلمو
ღمامان على اكبرღ
16 آذر 92 17:33
راستی عزیزم با اجازت لینکت کردم
مامان الینا
16 آذر 92 18:18
سلام عزیزم خوبی؟من و شما دوستای مشترک مامان لی لی هستیم.حتما از اتفاقی که واسه آوا جونم پیش اومده خبر داری.تنها چیزی که آرومم کرد این بود که یه ختم 14 هزار صلوات واسش نذر بذازیم.اگه دوست داری که تو نذرم شریک باشی هر چند تایی که میتونی بخونی رو تو وبم تو پستی که واسه آوا جون نوشتم بذار.
مامان ستاره
16 آذر 92 20:53
سلام ... خوبی عزیزم ... دلم برات تنگ شده زود سیستمو درست کنین دیگه آوای نازمو ببوس
میم مثه محیا
16 آذر 92 21:10
س گلی خوبی عزیزدلم؟ سیستمتو روبراه نکردی؟دلم واسه ی مژده گلی و آوای عزیزم تنگ شده
معصومه
17 آذر 92 10:12
عزیزتربنم سلام قربون شکل ماه تو و روی شسته نشسته آوا جوووووووووووووووووووونم برم من ....هستم بخدا میام سرک میکشم میبینم آپ نیستی و مطلب جدید نداری و منم حرف جدید ندارم جز دردهای تکراری پریودی که هنوز ده روز مونده به پریودم شروع شده دست به سینم میزنم جونم درمیره نمیدونم والله موندم به کار خدا و جکمتش و قسمت خووووووودم کاش میمردم از صمیم دلم میگم من دارم بازم پریود میشم بچه جاریم یک سالش شد و من دقیقا روز تولدش آی یو آی کردم نشد و گفتم بعدش میشه تا حالا هم نشده خدا هم کمکم نمیکنه
سحر
17 آذر 92 11:25
مادر منتظر
17 آذر 92 12:56
سلام دوست نازنینم , مامانی گل و مهربون آوایی خوشگلم عزیز دلم خوبی؟ چطوری؟ انشاالله که آوای مامان لی لی هر چی زودتر مرخص بشه بدون هیچ مشکلی و دل همه شاد بشه. راستی گویا شمارشون رو داری و باهاش در ارتباطی , اگه خبری داشتی هر چه سریعتر بیا و اطلاع بده , من خیلی دلنگرانم. با مامان لی لی اگه تماس داشتی بگو هممون داریم دعا میکنیم اگه لایق باشیم پس قوی باشه و صبور و بیتابی نکنه . عزیز دلم خیلی دوستتون دارم . دخملی خوشگلت رو ببوس از طرف من .
سحر
17 آذر 92 14:22
سلام مژده جونی خبر جدیدی نداری از آوا؟؟؟
مامان الناز
17 آذر 92 16:30
الهي امين
مادر منتظر
17 آذر 92 17:43
سلام دوست نازنینم , مزده جون مهربون عزیزم منتظر خبرت هستما. دلم شور میزنه. یه خبری بهم بده. حالم خوش نیست
مامان مانلی
17 آذر 92 17:53
توت فرنگی (مامان علیرضا)
17 آذر 92 18:24
سلام خوبی عزیزم مهمونام رفتن بی صبرانه منتظرتم عزیزم خیلی نگران آوا دختر مامان الی شدم امروز فهمیدم نمی دونم بشناسمش یا نه اما خیلی خیلی ناراحت شدم
مادر منتظر
17 آذر 92 21:12
سلام مژده جونم کجایی ؟ قرار بود بهم خبر بدی؟ البته غروب بود که فهمیدم که آوا داره مرخص میشه عزیزم , ولی نمیدونم جواب کمسیون چی بوده؟ اگه میدونی , بیا و بهم خبر بده عزیز دلم آخه دلم بیتابه . میبوسمت دوست نازنینم. آوای نازنینم رو ببوس.
مامان لي لي
18 آذر 92 0:45
يه نصيحت دوستانه: نگاهي رو باور كن كه وقتي ازش دور شدي منتظرت بمونه درست مثل نگاه خودت كه منتظر من و اوايي موند........ دوستت دارم💓
فریده
18 آذر 92 8:38
دلمون برات تنگ شده بود ، چه خوب که برگشتی . خدا بَد نده ، مگه آوا چی شده بوده ؟
توت فرنگی (مامان علیرضا)
18 آذر 92 11:40
سلام عزیز دلم قربونت برم فرزند سالار شدی دختر البته تفلکی ها هم حق دارن پسر من هم اینطوریه همش مدام دوست دارن کنارشون باشیم عزیزم سلامت باشی زیادم نیای نت همون قدر دوستت دارم مامان خوب و ناز من ببوس آوا رو عزیزم از اون بچه خبر نداری منم نگرانم خوب شده یا نه؟
سارا مامان اهورا
18 آذر 92 11:45
عزیزم با خوندن مطلب نفهمیدم چی شده ولی انشاالله هیچ وقت هیچ چیز نگران و ناراحتت نکنه عزیزم
سارا مامان اهورا
18 آذر 92 11:45
عزیزم با تبادل لینک موافقی؟
معصومه
18 آذر 92 13:02
تورو خدا بخاطر من غصه نخوری ها.من یه جور با دردم کنار میام فقط دعام کن
مامان لي لي
18 آذر 92 16:36
نم نم معرفتت را با دریای محبت دیگران عوض نمی کنم حتی اگر از دیدگانم دورباشی به رسم سپاس نوشتم که بدانی" عزیزی".
مادر منتظر
18 آذر 92 17:21
سلام مژده جون خوب و مهربونم , مامانی گل و نازنین آوا جونم چطوری گلم؟ حالت خوبه؟ دخملی نازنینت چطوره؟ همگی خوبین؟ من دارم میرم دکتر , امروز نوبت دارم . گفتم بیام و قبلش بهت سری بزنم عزیز دلم. دوستت دارم دوست خوب من .
سارا مامان اهورا
18 آذر 92 20:59
عزیزم از دوستی با شما خیلی خوشحالم.با افتخار لینک شدی عزیزم
سارا مامان اهورا
18 آذر 92 21:30
_____*######## ____*##########* __*############## __################ ____________*##* _##################_________*#####* __##################_____*########## __##################___*############# ___#################*_###############* ____#################################* ______############################### _______############################# ________################# ######### __________####################### ___________*#################### ____________*################## _____________*############### _______________############# ________________########## ________________######## _________________###### __________________#### __________________### ___________________# #####__#_____#____###_________ #_____ _____#__#_____#___#____#________#_____ _____#__#_____#__#______#_______#_____ #####__#_____#__#______#_______#_____ _____#___#___#___#______#_______#_____ _____#____#_#_____#____#________#_____ #####_____#_______###_____#####____
مامان ریحان
19 آذر 92 1:55
سلام خوبی ؟ چه خبرا ؟ کم پیدا شدی خانوم منم خیلی ناراحت شدم ایشالا که دیگه هیچ بچه ایی گذرش به اون جور جاها و کارش به تخت بیمارستان نرسه ... الهی آمین روی اوا جونم ببوس
مامان ستاره
19 آذر 92 2:15
سلام عزیزم... خوبی .. از بابت کامنت هات بی نهایت ممنونم عزیزم خیلی شرمنده می کنی ... ...مامان آوا جون من اومدم تا ازت خدا حافظی کنم چون دیگه نمی خوام به وبلاگ نویسیم ادامه بدم وبلاگمو حذف نمی کنم ولی دیگه پست هم نمی خوام بزارم ... چقدر به خودم بابت نی نی امیدواری بدم شاید بگی هر چی خدا بخواد درسته عزیزم ولی تا کسی جای من نباشه نمی تونه این خلا رو احساس کنه ... میام و به وبلاگاتون سر می زنم ولی دیگه چیزی نمی نویسم تا زمانی که نی نی بیاد تو دلم و بیام خبر خوش بزارم ... عزیز دلم حالم خوبه شاد شاد هستم فقط نمی خوام دیگه پست بزارم. از اینکه تو این مدت دوستای خوب و گل و مهربونی مث شما ها پیدا کردم خدا رو شکر می کنم بازم می گم میام سر می زنم ولی پست نمی زارم پس به خاط اینکه شرمنده محبتهاتون نشم و دلگیر نشید ازم دیگه برام نظر نزارید چون جواب نمی دم عزیزم فقط خودم میام به وبلاگ های شما و براتون نظر می زارم ... خیلی خیلی خیلی دوستتون دارم ... اگه بدی از من دیدی حلالم کن عزیزم بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
ღمامان على اكبرღ
19 آذر 92 2:37
سلام عزیزدلم خوبین شما؟ماهم خوبیم خداروشکر. آواجونم خوبه؟ سلامتی گلم.این روزاداریم باعلی اکبرسروکله میزنیم تابزرگ بشه شماچیکارمیکنید؟ واااای برا ازپوشک گرفتنش خیلی اذیتم میکنه چندروزاول خوب بودولی بعدش دیگه لج میکنه به هیچ عنوان قبول نمیکنه...منم دوباره پوشکش کردم
ღمامان على اكبرღ
19 آذر 92 2:51
راستی مامان جونی احتمالاتاآخرهفته نیستم گفتم بهت بگم ازم خبری نشد نگران نشی. آواجونم رو ببوس
مامان مرمر
19 آذر 92 9:44
سلام وصدسلام به مامان آوایی عزیز صبحتون به خیر وشادی خوبی خوشی سلامتی؟راست میگی ارزش دوستی به همین چیزهاست که تو غم وشادی در کنار هم باشیم الهی زندگیت سرشار از مهرو محبت ودوستی وصفا باشه
مادر منتظر
19 آذر 92 11:51
سلام مامانی گل و نازنین و مهربون آوایی گلم چطوری دوست خوب و با وفای من ؟ خوبی؟ دخملیت خوبه؟ نوشته بودی خواهر جونت عمل داره عزیزم , انشاالله که خیره و به خوبی عملش انجام میشه . من که جز دعا برای دوستام کاری نمیتونم بکنم عزیز دلم , اون هم اگه لایق باشم . نگران نباش , عمل که یه کمی ترس رو داره حتی اگه عمل سختی هم نباشه ولی مهم اطرافیان و روحیه دادن اونهاست , سعی کن به خواهرت همش آرامش و روحیه بدی و بهش بقبولونی که چیز مهمی نیست . انشاالله هر چه زودتر عملش خوب و با موفقیت انجام میشه و هم خودش راحت میشه و هم شما خیالتون راحت میشه عزیز دلم. نگران نباش. خدا بزرگه. بیا و خبر بده هر وقت تونستی عزیز دلم. خیلی دوستت دارم. دیروز رفتم دکتر , صدای قلب فاطمه جونی رو دوباره شنیدم که میزد. برای آخر هفته 36 برام سونو نوشته , گفته روز عمل رو اون موقع تعیین میکنه و الان زوده. فکر کنم همون 14 یا 15 دی بشه مژده جون. خیلی التماس دعا دارم ازت دوست خوش قلب من . البته میدونم که همیشه دعاگومون هستی و برای سلامتی فاطمه من دعا میکنی عزیز دلم. آوای خوشگلم رو ببوسسسسسسس. بیشتر ازش بنویسسسسسس. دلم براش تنگ شده.
مامان ستاره
19 آذر 92 13:46
سلام عزیزم .. ناراحت نشو .. دلیل اینکه دیگه فعلا نمی خوام به وبلاگم بیام اینکه این مدت که وبلاگ داشتم مجبور بودم مدت زیادی رو پشت سیستم بگذرونم و به خاطر همین سردرد های می گرنیم دوباره عود کرده و کماکان اذیتم می کنه مخصوصا زمانی که به صفحه مانیتور نگاه می کنم خیلی اذیت می شم خواستم یه مدت دور باشم تا شاید بهتر شم چون خیلی برام ضرر داره اینکه مدام پشت سیستم هستم حتی یک ساعت هم که میشینم کلی بهم فشار میاد عزیزم ... پس مطمئن باش دلیل دیگه ای نداره جز سلامتیم که داره به خطر می افته عزیزم ... دوستت دارم خیلی زیاد و میام بهتون سر میزنم
مامان لي لي
19 آذر 92 15:24
'تو صورت آدمها؛ که یه زمانی صمیمیت و صداقت رو روایت میکرد، روزگاری آینه ای بود به نان چشم! آینه ای که همه اونچه که باید می فهمیدی توش پیدا بود، اما حالا نمیدونم اون آینه زنگار گرفته، یا واقعأ دیگه چیزی برای فهمیدن تو دلها نیست! نمیدونم دیگه چشمها چشم نیستن، یا دلها دل نیستن!
میم مثه محیا
19 آذر 92 16:12
خوش اومدی عزیزدلم
میم مثه محیا
19 آذر 92 16:12
شهرو گلبارون کنید....گل بارون بارون کنید هورررررررررااااااااااااا مژده جونم برگشت
میم مثه محیا
19 آذر 92 16:13
پس زودی بیا عکسای جدید از آواگلی بذار ک دلم واسه ی صورت ماهش تنگ شده
مامان فاطمه
19 آذر 92 16:27
خدا رو شکر که آوایی سالمه و حالش خوبه... مامانی ما هم آپیم.سر بزن
میترا
19 آذر 92 17:56
دختر نازی دارید خدا برایتان نگه دارد
سارا مامان اهورا
19 آذر 92 18:15
$$$$$$$$_________$$$$$$$ $$$____$$$$______$$__$$$$ $$______$$$$____$$____$$$ $$_______$$$$__$$$____$$$ $$________$$$$_$$$____$$$ $$_________$$$$$$____$$$$ $$$________$$$$$$____$$$_____$$$$ $$$_________$$$$$___$$$$____$$$$$ _$$$________$$$$$__$$$$____$$$$ _$$$$________$$$$_$$$$____$$$$ __$$$$_______$$$$_$$$____$$$ __$$$$$______$$$$$$_____$ ____$$$$$$____$$$$$____$$$ ________.$$$$$$$$_____$$$$$ _________$$$$$._$$$$$$$$$$$$$$$$ _______s$$$$$$$____$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$________$$$$$$$ __$$$$___$$$$$______$$$$_$$$$ _$$_______$$$$_____$$$_____$$$ $$_______$$$$_$ $$______$$$$___$ $$$___$$$$$___$$ $$$$$$$$$$____$$___(▒)(▒) $$$$$$$$$____$$$_(▒)(█)(▒) _$$$$$$_____$$$_____(▒)(▒) __________$$$$ _________$$$$$__(▒)(▒) ________$$$$$_(▒)(█)(▒) _______$$$$$____(▒)(▒) _______$$$ ______$$$_(▒)(▒) _____$$_(▒)(█)(▒) ____$$____(▒)(▒) ___$ __$$___(▒)(▒) _$$$_(▒)(█)(▒) _$$____(▒)(▒) _$$ $$ __(▒)(▒) $$_(▒)(█)(▒) $$__(▒) (▒) $$ _$ _$$___(▒) (▒) __$$_(▒)(█)(▒)
مامان فاطمه
19 آذر 92 19:25
مامانی خصوصی
مادر منتظر
19 آذر 92 20:15
سلام مامانی خوب و نازنین آوایی خوشگلم عزیز دلم حال خواهرت چطوره؟ عملش انجام شد؟ از صبح منتظر بودم ببینم خبری میدی یا نه که دیدم خبری ازت نشد عزیز دلم . امیدوارم حال همگیتون خوب خوب باشه. آوای گلم رو ببوس.
مامان امیرحسین
19 آذر 92 21:57
سلام خوبی مژده جونی آوا جونم خوبه ببخش زیاد نمیام نت شما هم که همیشه به ما لطف دارید
معصومه
20 آذر 92 9:08
هستم همین دور و برم عزیزم قربون شکل ماهت بشم من عزیز دلم مهربوووووووووونم
مامان گلشيد
20 آذر 92 9:22
راستي اسمم عفته 32 سالمه كارمند سازمان آب و فاضلابم با 11 سال سابقه كار سال 84 ازدواج كردم
سحر
20 آذر 92 10:23
چطوری مژده جونم آوا خوبه؟؟؟
مادر منتظر
20 آذر 92 14:15
سلام مامانی گل و مهربون آوای خوشگلم چطوری مژده جون؟ خوبی؟ امیدوارم هر جا هستی خوب و خوش و سرحال باشی عزیزم . دخملی نازنازیت رو ببوس. من منتظر عکساو خبرای جدید از آوایی هستما.
مامان پارسا و پرهام
20 آذر 92 15:12
سلام دوست عزیز من و شما از دوستای مشترک ستاره جون هستیم چون ستاره جون دیگه نمیخواد تو وبش مطلب بزاره من براش یه پست تو صفحه خودم گذاشتم خیلی خوشحال میشم بیای و نظرتو بنویسی تا ستاره جونم ببینه ماچقدر دوستش داریم
مادر منتظر
20 آذر 92 15:59
عزیز دلم ... کمی کمتر مهربان باش ! کمتر خوب , بگذار من هم خودی نشان دهم !
میترا
20 آذر 92 17:06
مرسی خانمی به وبلاگ پسرم سرزدید با تبادل لینک موافق هستید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان فهیمه
20 آذر 92 18:43
سلام عزیزم خوبید چه خبرا,چی شده؟؟؟؟؟؟من مدتی اصلا نتونستم سر بزنم,خوب بهم توضیح بده چی شده,خیلی نگران شدم آواجونم خوبه انشالله,خیلی دلم تنگ شده براتون امیدوارم خوب و سلامت باشید
مامان لي لي
21 آذر 92 3:36
خدايا!سرده اين پايين، ازاون بالا تماشاکن، اگه ميشه فقط گاهی بيا دست منو "ها"کن! خداياسرده اين پايين،ببين دستامو ميلرزه،ديگه حتی همه دنيا به اين دوری نمی ارزه!کسی اينجانمیبينه، که دنيازيرچشماته، يه عمريادمون رفته، زمين دارمکافاته! خدايا!وقته برگشتن، يه کم بامن مداراکن، شنيدم گرمه آغوشت، اگه ميشه منم جاکن؟!
مادر منتظر
21 آذر 92 12:22
سلام مامانی گل و دوست داشتنی آوا جونم چطوری دوست خوب و با وفای من ؟ چه خبرا؟ کم پیداییا عزیز دلم ؟ حتما که کار داری و آوایی حسابی مشغولت کرده عزیزم. قربونش برم که اینقدر نازه , دلم براش تنگ شدهههههههه. حال و احوالش که خوبه ؟ ببوسش از طرف من. خودت در چه حالی عزیز دلم ؟ رو به راهی ؟ امیدوارم همیشه دلت شاد و روزگار بر وفق مرادت باشه . از خواهر گلت چه خبر؟ روحیش خوبه برای هفته بعد ؟ امیدوارم همتون خوب و خوش باشین . دوستتتتتتتتتتتتت دارمممممممممم دوست خوب من . هم تورو و هم آوایی گلم رو .
مادر منتظر
21 آذر 92 12:30
تنها چیزی که خرج ندارد , جاری شدن در ذهن دیگران است , پس چه بهتر است , آنگونه جاری شویم , که خنده بر لبانشان , نقش ببندد , نه نفرت در دلشان .
مادر منتظر
21 آذر 92 15:33
سلام مامانی گل و مهربون آوا جونم عزیز دلم ببخش بابت ظهر. نت یه دفعه قطع شد کلا گلم. البته دو سه روزیه خیلی سرعتش کم شده و خیلی هم قطع و وصل میشه . نمیدونم دلیلش چیه عزیزم. به هر حال بازم معذرت میخوام گلم . آوای نازنینم رو ببوس . محکم ببوسش از طرف مننننننننننن. دوستتتتتتتتون دارم .
مامان لي لي
21 آذر 92 17:16
'دلم تنگ شده واسه قصه های قدیمی مادر بزرگ که توش آدم خوبه سختی میکشید، اذیت میشد، دنیا سر ناسازگاری باهاش داشت، همه درها به روش بسته بود امّا جوونمرد بود و راستگو و بی شیله پیله وآخرقصه همه چیز جور میشد وسختی ها تموم میشد وحق به حق دار میرسید! حیف که قصه های امروز پُر شده از آدمهای مثلأ زرنگِ نامرد!'
مامان ستاره
21 آذر 92 23:38
سلام عزیز دلم ... آوا جون خوبه ... دلم برات تنگ شده بود اومدم سر بزنم ... تنهاتون نمی زارم عزیزم
مامان ستاره
22 آذر 92 1:21
سلام عزیزم ... آره من خواهر دو قلو دارم ولی اصلا شبیه هم نیستیم و سلیقه هامون هم با هم متفاوته اون 5 دقیقه زودتر بدنیا اومد... قربونت برم عزیز دلم منم دلم براتون تنگ شده بود بازم میام پیشتون عزیزم و دوستای خوبی مث شمارو هیچ وقت فراموش نمی کنم گلم ... دوستت دارم زیاد ... شما خیلی لطف داری نسبت بهم عزیزم و خیلی هم مهربونی .... فدات .. دخترت رو ببوس گلم
مامان لي لي
22 آذر 92 5:52
سلام خواهري خوبي؟؟ اوايي خوبه؟؟ چه ميكني با دندون پزشكي خواهر؟؟؟ مام خوبيم خداروشكر جات خالي خيلي خوش گذشت از وقتي رسيدم خونه كلي كار داشتم الان اومدم پيشت مرسي از كامنت هاي قشنگ آت عزيز دلم
نیلوفر جون
22 آذر 92 10:56
توت فرنگی (مامان علیرضا)
22 آذر 92 12:13
سلام الهی قربونت برم عزیز دلم من پیامت رو دیدم اما علیرضا نزاشت بشینم سر سیستم فقط تونستم آپ کنم منم خیلی دلم برات تنگ شده تو این سرمای زمستونی دلم گرمای محبتت و صفای دیده ات رو میخواد خیلی دوستت دارم خدا نکنه اینترنتت قطع بشه من دق می کنم دلم برات خیلی خیلی خیلی خیلی بی نهایت تنگ شده امروز خونه ام سیستمم رو شن می مونه خوشحال می شم اومدی حرف بزنیم البته اگه این علیرضا بزاره و من سر سیستم باشم ببوس آوای خوشگلم رو
میم مثه محیا
22 آذر 92 12:59
سلام عزیزم شما خوبی؟اتفتقا دیشب یکی از دوستای همسری از ایذه زنگید و گفت هوا بس ناجوانمردانه سرد است،یادتون کردم بوووووووووووس واسه مژده ی عزیزم و آواگلی
میم مثه محیا
22 آذر 92 13:00
مژده گلی زودتر بیا یه پست از شیطنتای آوای عزیزم بذار طفلکی لابد توی خونه حسابی حوصلش سر رفته دلم براش تنگ شده روی ماهشو از طرفم ببوس
میم مثه محیا
22 آذر 92 13:01
اینجا دوقطره یارون ک بزنه نت بهم میریزه از دیشب بارونه و در عجبم ک هنوز نت وصله
سارا مامان اهورا
22 آذر 92 18:31
سلام عزیزم.ممنون از اینکه بهم سر میزنی.آوا جونم چطوره؟مواظبش باش تو این هوای سرد سرما نخوره
مامان لي لي
22 آذر 92 18:45
دلم نه عشق میخواهد نه دروغهای قشنگ،...... نه ادعاهای بزرگ نه بزرگهای پرادعا،....... دلم یک فنجان چای میخواهد و یک "دوست" که بشود با أو حرف زد و پشيمان نشد! درست مثل توووووو
مادر منتظر
23 آذر 92 19:22
سلام مامانی گل و مهربون آوای خوشگلم عزیز دلم از دیروز صبح یه دفعه نی نی وبلاگ باز نشد و سیستم فقط ارور میداد تا همین الان. برای همین نتونستم برات کامنت بزارم. گلم نوشته بودی نتتون قطع میشه . آره؟ اینطوری که دل من حسابی برای تو دوست نازنینم تنگ میشه . گرچه نت ما هم شاید به زودی همین بلا سرش بیاد البته امیدوارم نیاد چون همه روزهای تنهایی و انتظارم با اومدن و دیدن شما دوستای خوبم سپری میشه . راستی مژده جونم احساس میکنم کم حالی؟ حالت خوبه عزیز دلم ؟ یه لحظه به دلم افتادد بیحوصله و خسته ای؟ ناراحت که نیستی از چیزی عزیز دلم؟ حتما اگه نتتون به راه بود بیا و بهم سر بزن. هم دلتنگت میشم و هم دلنگران. خیلی دوستت دارم. آوای خوشگلم رو ببوس عزیزم. زودییییییییییی بیا . من طاقت دوری تو دوست خوش قلب و خواهر گلم رو ندارمااااااااااااا.
ღمامان على اكبرღ
23 آذر 92 22:24
سلام عزیزم خوبی؟آواجونم خوبه؟ ما دیروز اومدیم ولی هرکاری میکردم نمیشد وارد نی نی وبلاگ بشم. دلم براتون تنگ شده بود. چه خبرا؟
عاطفه مامان الای
23 آذر 92 23:09
اومدم ازت تشکر کنم به خاطر تبریک تولدم عزیزم منو شرمنده کردی دوستون دارم هر دوتون رو میبوسم ...خوشحالم که دوستای خوبی مثل شمادارم
مامان ریحان
24 آذر 92 3:22
سلام می بینم که دل و دماغ آپ کردن نداریییییییییی خصوصی
مامان مرمر
24 آذر 92 7:49
کسیکه تو را داره غم نداره ...غم بشینه رو دل کسی که تو را دوست نداره...
سارا مامان اهورا
24 آذر 92 8:10
مامان گلشيد
24 آذر 92 8:50
سارا مامان اهورا
24 آذر 92 12:07
___*######## ____*##########* __*############## __################ ____________*##* _##################_________*#####* __##################_____*########## __##################___*############# ___#################*_###############* ____#################################* ______############################### _______############################# ________################# ######### __________####################### ___________*#################### ____________*################## _____________*############### _______________############# ________________########## ________________######## _________________###### __________________#### __________________### ___________________# #####__#_____#____###_________ #_____ _____#__#_____#___#____#________#_____ _____#__#_____#__#______#_______#_____ #####__#_____#__#______#_______#_____ _____#___#___#___#______#_______#_____ _____#____#_#_____#____#________#_____ #####_____#_______###_____#####____
مادر منتظر
24 آذر 92 14:33
سلام دوست خوب و گل خودم , مامانی گل و مهربون آوایی عزیز دلم چند روزه ازت بیخبرم خیلی دلم تنگ شده برات. نتتون قطعه؟ کی میای دوست خوبم؟ من به وجود تو و دلگرمیات عادت دارم عزیز دلم . آوای گلم چطوره؟ خوبی خودت ؟ جواب کامنت قبلیم رو هم ندادی نازنینم . امیدوارم هر جا هستی خوب و خوش باشی در پناه خدای بزرگ مهربونم . آرزوی من خوشبختی و شادی و سلامتی و سعادتتونه عزیزم. خیلی دوستت دارم. مراقب خودت باش دوست نازنینم .
مامان فاطمه
24 آذر 92 16:52
مامانی چرا پست جدید نمی ذاری؟؟؟؟منتظریم.ببوس آوای نازمو
عاطفه مامان الای
24 آذر 92 20:15
من برات امروز یه پیام گذاشتم رسید یا نه؟ دوست گلم چون یادمه اومدم وبت پی ام نوشتم ولی یهو شک کردم که پیام گذاشتم یا نه؟ میبوسمتون
توت فرنگی(مامان علیرضا)
25 آذر 92 0:19
سلام عزیز دلم خوبی کجایی دلم برات یه ذره شده بیا خیلی دلتنگتم
مامان لي لي
25 آذر 92 3:14
کافه چی قهوه بیار تلخ تلخ دروغ هایش آنقدر شیرین بود که هنوز دلم را میزند...
nice.design
25 آذر 92 8:12
سلام پوستر از خودتون یا نی نی تون می خواین؟ کارت پستال چی؟ دلتون میخواد یه کارت ویزیت خاص برای خودتون داشته باشین؟ یا یه لوگوی خاص و خوشگل برای وبلاگتون حتی با اسم کودک زیباتون؟ دوست دارین یه هدر خاص و باورنکردنی از کودکتون، بالای وبلاگتون قرار بدین؟ اگه دنبال خاص ترین طراحی ها هستین به وبلاگ نایس دیزاین سر بزنید با بهترین قیمت و بهترین کیفیت
فریده
25 آذر 92 8:52
کجایی خانم ؟ دلمون برات تنگ شده . آوا جون خوبه ؟ خودت خوبی ؟ همه چیز بر وفق مراد هست . زود زود بیا
سارا مامان اهورا
25 آذر 92 12:17
انسانهای پاک وساده را با تمام وجود دوست دارم همانهایی که بدی هیچکی را باور ندارند همانهایی که برای همه لبخند میزنند همانهایی که بوی ناب *آدم* میدهند ومن باور دارم که وجود نازنینت شایسته دوست داشتن است.....
ساراکوچولو
25 آذر 92 16:31
ممنون عزیزم ..دل منم براتون یک زره شده ..اما چه کنم با نداشتن اینترنت...تا بتونم سرمیزنم دوست عزیزم....در تلاشم اینترنت هرچه سریعتردرست کنمآواجونببوس
ساراکوچولو
25 آذر 92 16:33
در ضمن یک آمین بزرگ برای دعای آخر ت ...
مادر منتظر
25 آذر 92 17:03
سلام مامانی نازنین و گل آوا جونم دیشب اومدم دیدم بام کامنت گذاشتی همچین ذوق زده شدم که نگو . درسته کوتاه بود ولی برای من دنیایی بود که دیدم به یادمی و اومدی پیشم دوباره عزیز دلم. تو دوست جونی خوب و گل و باوفای منی عزیز دلم . امیدوارم هر جا هستی خوب و خوش باشی گل من . خیلی دوستت دارم . هر وقت تونستی بیا پیشم که همیشه منتظرتم عزیزم. آوای نازم رو ببوس. دلم خیلییییییییییییییییییی براتون تنگ شده دوست نازنینم.
میترا
25 آذر 92 19:31
از مترسکی پرسیدم : آیا از تنها ماندن در این مزرعه بیزار نشدی؟ پاسخ داد : در ترساندن دیگران برای من لذت به یادماندنی است ، پس من از کار خود راضی هستم و هرگز از آن بیزار نمی شوم . اندکی اندیشیدم و سپس گفتم : راست گفتی ! من نیز چنین لذتی را تجربه کرده بودم . گفت : تو اشتباه می‌‌ کنی ! زیرا کسی نمی تواند چنین لذتی را ببرد مگر آنکه درونش مانند من با کاه پر شده باشد !!!!
مامان رها
26 آذر 92 9:50
نمیدونم چرا ناراحتی؟ اما دعا میکنم ،درکنار هم ،همیشه سالم و شاد باشید
سارا مامان اهورا
26 آذر 92 12:08
قربون آوای قری خودم برم من
مادر منتظر
26 آذر 92 12:11
سلام مامانی گل و نازنین آوای خوبم دوست خوبممممممممممم خصوصی داریییییییییییییی. خیلی دلم برات تنگ شدههههههههههههههه. آوا جونم رو محکم ببوسسسسسسسسس. بابا یه عکس از آوا بزار برامممممممممممون.
مامان لي لي
26 آذر 92 12:31
سلام خواهر اين نت اين يه ساعت خواب ساعت ناهاري رو هم بر من حرام كرد چه طوري؟؟؟ خواهش ميكنم قابلت رو نداشت خواهر مهربونم
مامان لي لي
26 آذر 92 12:31
منم از ليلا خبر ندارم خواهر
توت فرنگی(مامان علیرضا)
26 آذر 92 16:24
سلام عزیز دلم خوبی خدا رو شکر اینترنت درست شد بیا دیگه دلم یه زره شده کی می آی حرف بزنیم
مامان فاطمه
26 آذر 92 16:59
مامانی کجایی؟خبری ازت نیست.خوبی؟آوایی خوبه؟یه عکس ازش بذار دیگه!!!دلمون واسش تنگیده دوست دارم خواهری مهربون
سارا مامان اهورا
3 دی 92 10:41
__ _█████____████ ___████__████_███ __███____████__███ __███_███___██__██ __███__███████___███ ___███_████████_████ ███_██_███████__████ _███_____████__████ __██████_____█████ ___███████__█████ ______████ _██ ______________██ _______________█ _████_________█ __█████_______█ ___████________█ ____█████______█ _________█______█ _____███_█_█__█ ____█████__█_█ ___██████___█_____█████ ____████____█___███_█████ _____██____█__██____██████ ______█___█_██_______████ _________███__________██ _________██____________█ _________█ ________█ ________█
مامان الناز
7 دی 92 1:28
خصوصي گلم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترم آوا می باشد