آوای من،عشق من،ماه منآوای من،عشق من،ماه من، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره
طاهای من،عمرمنطاهای من،عمرمن، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره

دخترم آوا

روزهای دندانپزشکی آوایی

1392/9/29 0:45
914 بازدید
اشتراک گذاری

 وای که بالاخره موفق شدیم از این آوا خانوم چندتا عکس التماس کنیم

این جلسه اول دندانپزشکی رفتنشه وحالا نمیدونسته چه خبره که اینقد خوشحال بوده

 

در جلسه دوم دندانپزشکی بسیار بسیار باران میبارید وروانه شدیم

وای که چه استرسی داشتم

 

 

 اینجا هم دیگه راحت خیال کرده وتمامی کاردندانپزشکی رو در طی چند جلسه انجام داده وداره واسه خودش پازل بازی میکنه

قربون اون بازیهات بشم

من فدای اون شال وچادرت بشم که اینقد دلت میخواد پوشش داشته باشیچشمک

البته همیشه هم با حجاب نیستی وگاها از کوره در میری

واین گاها هم تقریبا همیشه هستشقهقهه

ذ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترم آوا می باشد