آوای من،عشق من،ماه منآوای من،عشق من،ماه من، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 25 روز سن داره
طاهای من،عمرمنطاهای من،عمرمن، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه سن داره

دخترم آوا

اگر من یک مرد بودم

1392/10/21 16:16
1,288 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

دوستان عزیزم لطفا  به وبلاگ توت فرنگی تشریف ببرید ودر ارتباط با پست اگر من یک مرد بودم کامنت بگذارید جالب هاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

                                 برای رفتن به وبلاگ توت فرنگی اینجا کلیک کنید

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (111)

توت فرنگی (مامان علیرضا)
21 دی 92 16:20
اگه من مرد بودم ما حتما با تو ازدواج می کردم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
21 دی 92 20:03
خخخخخخخخخخخخ
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
21 دی 92 20:06
خواهر معدت بهتر شد؟؟؟؟ واي كلي از دستت خنديدم خواهر
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
21 دی 92 20:11
اگه من مرد بودم دنبال يه همسر نمونه ميگشتم مثل خودت و خودم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
21 دی 92 20:14
خيلييييييييييييييي دلشم بخواد خواهرم يه دونه است ها
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
21 دی 92 20:28
اخر عشقي خواهر
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
21 دی 92 20:31
عششششششششششقمي خواهر كاش يه دكتر بري
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
21 دی 92 20:32
خواهر نئ نئ ميني خبري نيست
مامان ماهان
22 دی 92 1:16
سلام عزيز دلم كلي منتظرت شدم نيومدي فدات بشم اوايي خوبه عزيزم ببوسش دوست دارم فداي چشات
مامان مرمر
22 دی 92 1:27
سرت را بر شانه خدا بگذار تا او با دستان مهربانش غم و اندوه را از چهره ات پاک کند و قصه عشق را چنان زیبا برایت بخواند که نه از دوزخ وحشت کنی و نه از بهشت به رقص درآیی.
مامان الناز
22 دی 92 1:40
خواهر خوبم اگه مرد بودم نه من خودم يه پا مردم خخخخخخ
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
22 دی 92 4:37
درانتهای شب نگرانیهایت رابه خدا بسپار و آسوده بخواب که او بیدار است...
مامانی دخمل بلا
22 دی 92 15:22
سلام مژده جون خوب و مهربونم , مامانی گل آوایی جونم عزیز دلم خیلی دلم برات تنگ شده بود. فدات بشممممممممممممم از کامنتات دستگیرم شده که نینی اومده , آرهههههههههههههههههههه؟ مبارکههههههههههههههههههههه عزیز دلم. به سلامتی و دل خوش گل من. خیلی دوستتون دارم . هر سه تاییتون رو عزیزم. ممنون این مدت من رو همراهی کردی و کنارم بودی و حتی در نبودم فراموشم نکردی و دلنگرانم بودی عزیز دلم. ما حلمون خوبه دوست مهربونم . خودت خوبی؟ بیا و از خودت بهم خبر بده گلم. آوا جونمو ببوس عزیزم.
مامان ماهان
23 دی 92 0:09
من اگه مرد بودم مـــــــــــــــــــــرد بودم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
23 دی 92 0:32
اي سرنوشت اسباب بازیهایت بی جان نیستند آدمند می شکنند آرامتر..... دوسسسسسسسسسسستون دارم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
23 دی 92 0:34
سلام مژده جونم خواهر چرا گريه بالاخره تو ام آدمي اون لحظه نتونستي خودت و كنترل كني نميگم كارت درست بوده يا نه اما تورو خدا الان خودت و ناراحت نكن
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
23 دی 92 0:56
خواهرم خيلي ماهي .... قربون اون دل نازكت برم.... ما خداروشكر خوبيم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
23 دی 92 1:01
خداروشكر خوبيم خواهري...... معده آت بهتر شد خواهرم؟؟؟
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
23 دی 92 1:01
قربون اون دل پاك و مهربونت بشم من
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
23 دی 92 1:18
بپر خصوصي تشريف أورد
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
23 دی 92 1:24
وايسادي نگاه ميكني بدو خصوصي اومد خواهر
سارا مامان اهورا
23 دی 92 10:11
_____*######## ____*##########* __*############## __################ ____________*##* _##################_________*#####* __##################_____*########## __##################___*############# ___#################*_###############* ____#################################* ______############################### _______############################# ________################# ######### __________####################### ___________*#################### ____________*################## _____________*############### _______________############# ________________########## ________________######## _________________###### __________________#### __________________### ___________________# #####__#_____#____###_________ #_____ _____#__#_____#___#____#________#_____ _____#__#_____#__#______#_______#_____ #####__#_____#__#______#_______#_____ _____#___#___#___#______#_______#_____ _____#____#_#_____#____#________#_____ #####_____#_______###_____#####____
فریده
23 دی 92 11:25
جالب این جاست که معمولاً خانم ها دوست دارند مرد باشند ولی آقایان دوست ندارند خانم باشند!!! ولی مرد بودن مسئولیت زیادی داره من دوست ندارم مرد باشم.
فریده
23 دی 92 11:27
سلام ، آوا جون خوبه ؟ خودت خوبه ؟ مرسی که بهمون سر می زنی . آوا جون رو ببوس.
ღمامان على اكبرღ
23 دی 92 14:54
سلام دوست عزیزم شماخوبید؟آواجونم خوبه؟ آره گلم ما اهواز زندگی میکنیم ولی اهوازی نیستیم
میترا
23 دی 92 15:42
به یادت هستم حتى اگر دنیا با تمام بازى هایش بخواهد سرگرمم کند
مهسا مامان هلیا
23 دی 92 17:54
مرسی عزیزم.ایشالا شمام خوشبخت باشین
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
23 دی 92 19:52
ﻧﺒﻮﺩﻧﺖ ﻣﺜﻞ ﺗﻤﺎﻡ ﮐﺮﺩﻥ ﺳﯿﮕﺎﺭﯼ ﺍﺳﺖ ﺩﺭ ﻧﯿﻤﻪ ﺷﺒﯽ ﺑﺮﻓﯽ.. ﻭﻗﺘﯽ ﺗﻤﺎﻡ ﺩﮐﻪ ﻫﺎﯼ ﺷﻬﺮ ﺑﺴﺘﻪ ﺍﻧﺪ..
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
23 دی 92 19:54
سلام عزيزم خوبي؟؟ اوايي خوبه؟؟ ما خوبيم خداروشكر.... خواهر كاش يه دكتر ميرفتي...... پام خداروشكر خوبه فداي تو كه انقدر مهربوني .......
خاله شیدا و روشا
23 دی 92 20:31
سلام مامانی مهربون خدا نکنه من شما و آوای ملوسم رو فراموش کنم امروز صبح بهتون سر زدم و هم به وبلاگ توت فرنگی رفتم نظر دادم و هم برای شما نظر دادم که اگه خانوم بودنم رو دوست دارم ولی اگه مرد بودم حال مسئول قسمتون رو میگرفتم که اذیتم نکنه نمیدونم چرا نظرم نیست؟؟ بعدش امتحان هام داره شروع میشه و منم یه کوچولو ترسیدم و دارم درس میخونم
مامان امیرحسین
23 دی 92 22:59
عزیزدلم سلام گلم خوبی نه فدات من کم میام نت کارم زیاده وقت نمکنم اما هروقت اومدم نت شما جز دوستایی هستی که باید سر بزنم و میزنمببخش دیر به دیر میام آوا جونمو یه ماچ گنده کن از طرفم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
24 دی 92 5:33
سلام مژده ي جونم خوبي؟؟ از شب تا حالا صد بار اومدم اما كد نداد تا برات نظر بزارم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
24 دی 92 5:34
دوسسسسسسست دارم انشالله معدت زودتر خوب شه و درد كمرت كمتر شه خواهر..... دوسسسسسسسسسسسسستون دارم يكم سرماخوردم از نوع بددددددددددددددددد
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
24 دی 92 5:40
خواهرررررررررررر دلم پره شديد فردا ميام پيشت يا بت اس ميدم فعلاً برم بخوابم اوا خانم خدا بخواد خوابش برد............. هفت بايد پاشم الانم ساعت و ببين
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
24 دی 92 5:41
يادم رفت بگممممممممممممممممم.... دوستتون دارممممممممممممممممم..... بووووووووووووووووووووووس واسه تو و اوايي جونم
سارا مامان اهورا
24 دی 92 8:42
سلام عزیزم.خودت و آوا جونم حالتون چطوره؟ ممنون از همدردیت.
سارا مامان اهورا
24 دی 92 8:44
عزیزم خصوصی داری
(زهره)مامان فاطمه
24 دی 92 14:57
وای اگر من مرد بودم میشدم یه مرد دیکتاتور از اینا که وقتی میان خونه همه باید سرجاشون ومنظم ومرتب نشسته باشن ولی من برعکس خیلی از دوستان همیشه میگم کاش منم مرد بودم وقتایی که من وهمسری خسته از سرکار میایم خونه اون فرصت میکنه دوش بگیره ،استراحت کنه ولی من دخملی بهم آویزون میشه واجازه هیچ کاری بهم نمیده
مامانی دخمل بلا
24 دی 92 19:27
سلام مامانی گل و مهربون آوایی عزیزم خوبی مژده جونم؟ چطوری؟ معده درد چرا داری گلم؟ بهتر شدی؟ راستی از نینی چه خبر؟ فکر میکردم اومده؟ انشاالله هر چی خیره بشه و به زودی نینی بیاد. بیا و از خودت بهم خبر بده. الان که دارم کامنت میزارم برات , فاطمه کوچولو توی بغلمه . میخوابه ولی بیتابی میکنه و زود بیدار میشه. عزیزم خیلی دوستت دارم. دلم برات تنگ شده بود. آوایی رو ببوس.
مهسا مامان هلیا
25 دی 92 0:02
سلام گلم خصوصی داری
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
25 دی 92 2:23
خصوصي خواهرم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
25 دی 92 2:27
حوصله ي نت رو هم الان ندارم فردا بعد از شركت ميام پيشت فعلاً خواهري
مهسا مامان هلیا
25 دی 92 13:18
خصوصی داری گلم
میترا
25 دی 92 15:14
من که یک زنم بس از طرف من اوا جان راببوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
میترا
25 دی 92 15:15
خصوصی
سحر
25 دی 92 15:51
سلام مژده جونی مدتی بود نتم قطع بود نمی تونستم بیام پیشت خوبی؟ آوایی خوبه؟ دلم برات تنگیده عزیزم چیکارا میکنی؟ راستی اون تصمیم رو عملی کردی؟
مامانی دخمل بلا
25 دی 92 18:28
سلام مژده جون خوبم, مامانی نازنین آوای عزیزم گلم چرا اینقدر بیحالی ؟ احساس میکنم روحیت کسل و خسته است؟ درسته؟ توی این مدتی که نبودم اتفاقی افتاده؟ نگرانت شدم دوست جونی گلم؟ معدت چرا درد میکنه؟ نکنه عصبی شدی بازم؟ مراقب خودت باش دوست نازنینم. بیا و از خودت بهم خبر بده عزیز دلم . منم دلم برات تنگ شده گلم . آوای گلم رو ببوس. مراقب خودتون باشین.
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
25 دی 92 22:46
سلام مژده جونم خوش گذشت،؟؟؟؟ الان اين قالبه خوبه؟؟؟؟ بي تعارف بگو ها خواهر
مهسا مامان هلیا
25 دی 92 23:00
سلام عزیزم خوبین خوشین.مشتاق دیدارتونم.خصوصی داری خانومی.
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
26 دی 92 0:12
الاهي فدات شم مهربونم ...... از امروز شروع كردم به خوردنِ قرص هام الاهي فدات شم مژده تمام مرخصي هام رو استفاده كردم و دو روزه بهمن ماه ام رو هم گذاشتم براي واكسيناسيون ١٨ ماهگي آوا......خيلي مهربوني مژده الان أصلاً إمكان اومدن پيشت رو ندارم خواهر هم بيماري هم آوا و هم أوج كار ....... خيلي خيلي خيلي دوست دارم بيام پيشت......عاشششششششششششقتم مژده انشالله زودتر ببينمت
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
26 دی 92 3:03
عزيزمي خواهرررررررررم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
26 دی 92 3:28
سلام عزيز دلم خوبي ؟؟؟؟ اوايي خوبه؟؟؟؟؟
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
26 دی 92 3:28
عاششششششششششششقنتتتتتتتتتتتم
مهسا مامان هلیا
26 دی 92 16:05
خصوصی داری گلم.
مهسا مامان هلیا
26 دی 92 17:45
بگوکدومو میخوای گلم میدم بهت
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
26 دی 92 22:27
اونی که لیاقت تو رو نداره....، خب نداره دیگه،،،، غصه کم سعادتی مردمم ما بخووورییییم!!!!!! والاااا.......... عاششششششششقتم دوست خوبم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
27 دی 92 12:18
بی خوابم میکنی ........ با نگاهت ! بدتر از صد فنجان قهوه ی تلخ....
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
27 دی 92 12:20
سلام خواهر نازنينم الأهي فدات شم به خاطر معدت حال نداري؟؟؟ مرسي كه به فكرمي خواهر ديشب بهتر شده بودم اما امروز دوباره داغونم الاهي قربونت بشم مواظب خودت باش و خوب استراحت كن
فریده
27 دی 92 12:45
خانمی کجایی؟ دلمون واست تنگ شده . زود زود بیا. نکنه حامله شده ای و خبر نمی دی .
توت فرنگی(مامان علیرضا)
27 دی 92 19:25
سلام خوبی منم نیستم قربونت برم علیرضا مریض باباش مریض خودم هم حال و حوصله درست حسابی ندارم خسته شدم از پرستاری
مهسا مامان هلیا
27 دی 92 20:28
چه رمزوراضیییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامانی دخمل بلا
27 دی 92 20:47
سلام مژده جون خوب و مهربونم, مامانی گل آوایی عزیزم عزیز دلم بهتری؟ آخه چرا معده درد داری؟ بیا و درست برام توضیح بده مشکلت رو , خیلی نگرانت شدم . توی این مدتی که نبودم چی شدی ؟ من فکر میکردم که دوباره مامانی شدی و معدت هم برای همین درد داره ولی بعد دیدم انگار دارم اشتباه میکنم و مشکلت چیز دیگه است. عزیز دلم خیلی نگران سلامتیت هستم. خیلی مراقب خودت باش. ببخش خیلی نمیتونم بهت سر بزنم , آخه واقعا همه وقتم رو فاطمه کوچولو میگیره و شبها خیلی بیخوابه و همش شیر میخواد . از خودت بهم خبر بده . من نگرانتم خواهر جونم.
مامان ستاره
28 دی 92 1:40
سلام عزیز دلم خوبی آوای گلم خوبه دلم برات تنگ شد اومدم سر بزنم .... بوسسسسسسسس
مامان آذین
28 دی 92 9:12
سلام عزیزم" خوبی :دلم براتون تنگ شده .بخدا قسم وقتی دلتنگتون میشم عکستون رو نگاه میکنم .همیشه به یادتون هستم . چند روزی درگیر امتحانات آرینم بودم الان دیگه تموم شد. میبوسمتون.بای
مامان فاطمه
28 دی 92 15:06
خوبی خواهری مهربونم؟قربون دخملی برم چرا عکسشو نمی ذاری؟دلم واسش تنگیده. خودت خوبی؟سلامتی؟چه خبرا؟خبری ازنی نی نشد؟
مهسا مامان هلیا
28 دی 92 15:17
خصوصی داری گلم
سارا مامان اهورا
28 دی 92 23:36
سلام عزیزم.خوبی؟آوا جونم خوبه؟ چه خبر؟نیستی کم پیدایی؟
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
29 دی 92 0:40
ﮔـاﻫﯽ ﻧـــــﻪ ﮔﺮﯾــﻪ ﺁﺭﺍﻣﺖ ﻣﯽ ﮐﻨـﺪ ﻭ ﻧـــﻪ ﺧﻨـــــﺪﻩ . . . ﻧــــﻪ ﻓﺮﯾــﺎﺩ ﺁﺭﺍﻣــﺖ ﻣﯽ ﮐﻨـﺪ ﻭ ﻧـــــــﻪ ﺳﮑــــﻮﺕ . . . ﺁﻧﺠـﺎﺳﺖ کــﻪ ﺑـــﺎ ﭼﺸﻤﺎﻧﯽ ﺧﯿﺲ ﺭﻭ ﺑـــﻪ ﺁﺳﻤــﺎﻥ ﻣﯽ ﮐﻨﯽ ﻭ ﻣﯽ ﮔﻮﯾﯽ : ﺧﺪﺍﯾــــــﺎ . . . ﺗﻨﻬـــــﺎ ﺗــــﻮ ﺭﺍ ﺩﺍﺭﻡ . . ﺗﻨﻬـــــــﺎﯾﻢ ﻣﮕـــــــﺬﺍﺭ . . . خجسته میلاد پیامبر لطف و رحمت ختم رسل برشماوخانواده محترمتان مبارک باد
مامان ریحان
30 دی 92 1:20
سلام خوبی عزیزم ؟ چه خبرا ؟ چرا این همه دیر به دیر آپ می کنی بیا خصوصی
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
30 دی 92 2:21
سلام خواهر عزيز ام خوبي،؟؟؟ آوايي خوبه؟؟؟ من خوبم خداروشكر اما اوا. حسابي ازم گرفته..... حالت بهتر شد...... نئ نئ وبلاگ كم كم خلوت تر هم ميشه خواهر همه درگير كار عيد و ..... ميشن و نت خلوت ميشه آجي بعدم كه ميرن مسافرت و ...... عاشششششششقتم..... منم شديداً دلتنگتتتتتتتتتتتتتتتتم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
30 دی 92 7:40
سخته نبودن کنار آدمی که اگه کنارشم باشی دلت براش تنگ میشه! مهربانم هرکجا هستی جایت سبز و لبانت پرخنده باد و مرا همین بس که یادت هستم، مثل دیروز... مثل امروز... تا ته فردا...
مهسا مامان هلیا
30 دی 92 15:37
سلام گلم خصوصی داری
سارا مامان اهورا
30 دی 92 18:25
عزیزم تو وبلاگ توت فرنگی خوندم معده درد داری الان بهتری؟ایشالا که زود خوب بشی
مامان ماهان
30 دی 92 23:05
سلام عزيز دلم خوبي چه خبر كجايي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟اوا جونم خوبه نيستي ديشب نتمون وصل شد خبري بده از خودتاز اونم خبري بده
میم مثه محیا
1 بهمن 92 13:19
خدا بد نده عزیزم الان چطوری؟بهتر شدی؟آوا گلی در چ حاله؟
میم مثه محیا
1 بهمن 92 13:20
عصبی شدی گلی یا بد غذا؟قربون دوست گلم بشم....ایشالله زودی خوب شی
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
2 بهمن 92 1:34
ﭘﯿﺮﻣﺮﺩ ﺍﺯ ﺻﺪﺍﯼ ﺧﺮﻭﭘﻒ ﻫﺮ ﺷﺐ ﭘﯿﺮ ﺯﻥ ﺷﮑﺎﯾﺖ ﺩﺍﺷﺖ ، ﭘﯿﺮﺯﻥ ﻫﺮﮔﺰ ﻧﻤﯽ ﭘﺬﯾﺮﻓﺖ . ﺷﺒﯽ ﭘﯿﺮ ﻣﺮﺩ ﺍﻥ ﺻﺪﺍ ﺭﻭ ﺿﺒﻂ ﮐﺮﺩ ﮐﻪ ﺻﺒﺢ ﺣﺮﻓﺶ ﺭﺍ ﺛﺎﺑﺖ ﮐﻨﺪ ﺍﻣﺎ ﺻﺒﺢ ﭘﯿﺮﺯﻥ ﺩﯾﮕﺮ ﻫﺮﮔﺰ ﺑﯿﺪﺍﺭ ﻧﺸﺪ ﻭ ﺍﻥ ﺻﺪﺍﯼ ﺿﺒﻂ ﺷﺪﻩ ﻻﻻﯾﯽ ﻫﺮ ﺷﺐ ﭘﯿﺮﻣﺮﺩ ﺷﺪ ..
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
2 بهمن 92 1:37
خواهر دروغ چرا راجع به خصوصي هنوز وقت نكردم نگاه كنم اين چندروز رو عشقم.....فداي تو بشم من خوبم اوايي رم دوبار بردم دكتر الحمدالله بهتره....دلم برات لك زده بود خواهر.... خودت بهتري اوايي خوبه؟؟؟...... چون يك ماه زودتر به دنيا اومده خواهر تحت مراقبت هاي ويژه است و داخل دستگاهه....مامانشم انشالله فردا مرخص ميشه.... واقعاً وقت نكردم واسه خودم برم دكتر
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
2 بهمن 92 1:40
خصوصي خواهر
معصومه
2 بهمن 92 11:08
خصوصی
(زهره)مامان فاطمه
2 بهمن 92 11:25
سلام هم ولایتی خوبی . آواجونم خوبه ببوس روی ماهشو از طرف من پست جدید نمیزاری مامانی توهم مثل من سوژه کم آوردی
مامان الناز
2 بهمن 92 15:49
سلام دوست خوبم ممنون كه به ما سر زدي ما خوبيم از سفرم برگشتيم شما چطورين خوبين نبينم ناراحتيتو
مامان فاطمه جـونی
2 بهمن 92 16:17
دنیا ارزش پا کوبیدن به شکمت را نداشت! ببخش مرا مادر...
میم مثه محیا
2 بهمن 92 16:30
آخییی نازی هرکی آش میخوره پای معده دردشم میمونه ایشالا زود زود زود زود خوب و سرحال شی
میم مثه محیا
2 بهمن 92 16:30
بللله دیگه ما اینیم خصوصی داری گلم
مامانی دخملی بلا
2 بهمن 92 20:06
سلام مژده جون خوب و مهربونم , مامانی گل و مهربون آوایی عزیزم گل نازم خوبی؟ ممنون که با این حالت میای و بهم سر میزنی دوست با وفای من . تو همیشه به ما محبت داری گلم. من رو ببخش مژده جون که نمیتونم بیام و ازت خبری بگیرم زود به زود , باور کن که وقت خوابیدن هم ندارم این روزها و دل درد شدیدی داره فاطمه کوچولو و فقط به خودش میپیچه و نمیتوه بخوابه و میخواد شیر بخوره گلم. خیلی شرمنده ام که تو همیشه به من سر میزنی ولی من نمیتونم جبران محبتات رو بکنم دوست نازنینم. آوایی خوبه؟ خودت حالت خوبه؟ معدت بهتره؟ دکتر رفتی ؟ جوابش چی بود گلم؟ درسته خیلی وقت ندارم بیام ولی خیلی به فکرتم و نگرانتم نازنینم. حتما از خودت بهم خبر بده و نتیجه رو بهم بگو دوست خوب من. دوستتون دارمممممممممممم. میبوسمتون عزیز دلم.
مهسا مامان هلیا
2 بهمن 92 20:51
من دوستت نیستم جواب که ندادی بهم
سارا مامان اهورا
2 بهمن 92 22:53
عزیزم چرا مطلبی از آوا جون نمیذاری؟دلمون تنگید واسش
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
3 بهمن 92 2:06
مــــــژده معلوم هســـــت كجايي!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
3 بهمن 92 12:10
آموخته ام که خدا عشق است و عشق تنها خداست آموخته ام که وقتی ناامید می شوم خدا با تمام عظمتش عاشقانه انتظار می کشددوباره به رحمت او امیدوار شوم آموخته ام اگر تا کنون به آنچه خواسته ام نرسیدم خدا برایم بهترش را در نظر گرفته است آموخته ام که زندگی دشوار است اما من از او سخت ترم.......
مامان ریحان
4 بهمن 92 17:10
سلام دینگ دینگ کسی اینجا نیست
مامانی دخمل بلا
4 بهمن 92 20:54
آنان كه با افكاری پاك و فطرتی زيبا در قلب ديگران جای دارند را هرگز هراسی از فراموشی نيست چرا كه، جــــاودانند ..
توت فرنگی (مامان علیرضا)
4 بهمن 92 21:53
سلام خوبی عزیزم قربونت برم اینترنتت درست شدبه سلامتی منم دلم برات یه ذره شده انشالله که بتونیم زودتر با هم حرف بزنیم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
4 بهمن 92 22:44
سلام عزيز دلم خوبي؟؟ اوايي خوبه؟؟ دلـــــم برات تنگ شده بود
مامان ماهان
4 بهمن 92 23:12
سلام عزیزم خوبی الهی فدات بشم تو هم که شدی عین دوست عزیزمممممممم نیستی کجایی الهی فدات بشم نکنه فراموشمون کردی
مامان ماهان
4 بهمن 92 23:14
واسه آوای گلممممممممممممممممممممممممممممممم
سارا مامان اهورا
5 بهمن 92 10:28
بعضی ها آنقدر خوبن که از نبودنشان *دل* که هیچ *دنیا* هم تنگ میشود مثل تو
(زهره)مامان فاطمه
5 بهمن 92 11:43
ღمامان على اكبرღ
5 بهمن 92 15:28
مامانی دخمل بلا
5 بهمن 92 17:17
سلام مامانی گل و نازنین آوای عزیزم خوبی مژده جونم؟ خوشحالم که درد معدت آرومتر شده عزیز دلم. خیلی مراقب خودت باش. من هم خیلی دلم هواتو کرده و دلتنگتم نازنینم . این روزها خیلی خسته میشم ولی خوب مادر شدن واقعا شیرینه گرچه استرسهای خودش رو داره دیگه و گاهی واقعا خیلی نگران سلامتی کوچولوم میشم دوست خوب من . تو چه خبر؟ از نینی چه خبر؟ هر چی که باشه خیره انشاالله گلم. تو فقط خیلی به خودت برس و مراقب خودت و آوا و همسرت باش عزیز دلم. دوستتون دارممممممممممم. میبوسمت.
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
5 بهمن 92 21:53
دلم برای نگاه هایی که میدیدند تنگ شده است..... دلم برای برای گوش هایی که میشنیدند.......،برای لبهایی که میخندیدند تنگ شده است، دلم برای سرود سارها،........برای کلاغ ها تنگ شده است، برای ارزن های کپه شده روی سنگفرش که غذای یاکریم ها میشد، برای خرده های نان پشت پنجره،که گنجشکها را میهمان میکرد، دلم برای خودم تنگ شده است....
مامان الناز
6 بهمن 92 1:29
مژده جون خبري ازت نيست دلم واستون تنگ شده اوا جونم خوبه خودت خوبه خوبي ايشالاه كه سالم و شاد باشي گلم اوا جونو ببوس
مامان ستاره
6 بهمن 92 2:18
دلم برات تنگ شده عزیزم کجایی پیدات نیست ... حالت خوبه ..آوای گلم خوبه
فریده
6 بهمن 92 15:03
کجایی خانم ؟ نیستی ؟ چقدر وارد وبلاگ آوا جون بشیم و ببینم اگه من یه مرد بودم . نکنه تغییر جنسیت دادی؟
مامان الناز
6 بهمن 92 15:31
خصوصي
بیمه پاسارگاد
6 بهمن 92 17:15
تولدت هميشه شيرين ترين يادگار عمر ماست اطمينان و آسودگي خيال را به آينده کودکمان هديه دهيم براي اولين بار در ايران 24 ساعته خدمات اينترنتي بيمه پاسارگاد در سراسر ايران طرح ويژه ني ني وبلاگ پرداخت ماهيانه 20 هزار تومان اندوخته و سرمايه آينده کودک 2 ميليارد تومان ارسال دفترچه بيمه عمر و آتيه کودک درب منزل هديه ويژه ما : بسته پرورش کودک نابغه و فعال سازي نيمکره راست مغز از بدو تولد به وب سايت ما مراجعه کنيد ويا همين الان تماس بگيريد مشاوره رايگان و پشتيباني :09191276206(098)
مامان ماهان
9 بهمن 92 2:19
******************************** ¯`´.¸ ¸.´´¯ `,+.*`,+.*´. ’ *..`’ °´..`’ °´.*’ °´..`’ °´..`’ °´. ___####___#### .`-.´.+` ´° _##____#_#____##`,+.*.*´ #_______#________# `+.*` #________________# `,+.*`.° _#______________# `,+.*`,+.* __#____________# `,+.*`,°*`’ ° _____#_______# `,+.*`,+.*`,+. _______#___# `,+.*`,+.*`,+.*’ _________# `,+.*`,+.*`,+.*` ..`’ °´..`’ °´.*’ °´..`’ °´..`’خوبی مهربونم؟ (¯`´.¸ ¸.´´¯ `,+.*`,+.*´(¯`´.¸ ’ *..`’ °´..`’ °´.*’ °´..`’ °´..`’ °´. ___####___#### .`-.´.+` ´° _##____#_#____##`,+.*.*´ #_______#________# `+.*` #________________# `,+.*`.° _#______________# `,+.*`,+.* __#____________# `,+.*`,°*`’ ° _____#_______# `,+.*`,+.*`,+. _______#___# `,+.*`,+.*`,+.*’ _________# `,+.*`,+.*`,+.*`یه خبر دارم برات! ..`’ °´..`’ °´.*’ °´..`’ °´..`’ (¯`´.¸ ¸.´´¯ `,+.*`,+.*´..(¯`´.¸ ’ *..`’ °´..`’ °´.*’ °´..`’ °´..`’ °´. ___####___#### .`-.´.+` ´° _##____#_#____##`,+.*.*´ #_______#________# `+.*` #________________# `,+.*`.° _#______________# `,+.*`,+.* __#____________# `,+.*`,°*`’ ° _____#_______# `,+.*`,+.*`,+. _______#___# `,+.*`,+.*`,+.*’ _________# `,+.*`,+.*`,+.*` ..`’ °´..`’ °´.*’ °´..`’ °´..`’اگه گفتی چیه؟؟؟ (¯`´.¸ ¸.´´¯ `,+.*`,+.*´.(¯`´.¸ ’ *..`’ °´..`’ °´.*’ °´..`’ °´..`’ °´. ___####___#### .`-.´.+` ´° _##____#_#____##`,+.*.*´ #_______#________# `+.*` #________________# `,+.*`.° _#______________# `,+.*`,+.* __#____________# `,+.*`,°*`’ ° _____#_______# `,+.*`,+.*`,+.کادوی تولدتت _______#___# `,+.*`,+.*`,+.*’ _________# `,+.*`,+.*`,+.*` ..`’ °´..`’ °´.*’ °´..`’ °´..` (¯`´.¸ ¸.´´¯ `,+.*`,+.*´.(¯`´.¸ ’ *..`’ °´..`’ °´.*’ °´..`’ °´..`’ °´. ___####___#### .`-.´.+` ´° _##____#_#____##`,+.*.*´ #_______#________# `+.*` #________________# `,+.*`.° _#______________# `,+.*`,+.* __#____________# `,+.*`,°*`’ ° _____#_______# `,+.*`,+.*`,+. _______#___# `,+.*`,+.*`,+.*’ _________# `,+.*`,+.*`,+.*` ..`’ °´..`’ °´.*’ °´..`’ °´..`’ (¯`´.¸ ¸.´´¯ `,+.*`,+.* *****************
مامان ماهان
14 بهمن 92 0:44
به راه پای خسته ات دیدگانم را می سایم تا انعکاس زلال قدمهایت را جاودانه کنم سبز باشی عزیزترین
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترم آوا می باشد