آوای من،عشق من،ماه منآوای من،عشق من،ماه من، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره
طاهای من،عمرمنطاهای من،عمرمن، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره

دخترم آوا

آوا ................از ناز کردن تا گریه کردن

1392/11/20 15:26
1,714 بازدید
اشتراک گذاری

مث همیشه تا بیایم یه مطلب جدید بزاریم یه 20روزی باید طول بکشه به قول زهره جون  بابا سوژه نداریم بعضی چیزا رو هم که بخوایم بنویسم دیگه تکرار گذشته هاست

ولی دیشب آوا داشت ناز میکرد گفتم الهی قربون اون ناز کردنات بشم اینقد قشنگ ناز میکنی

 

دید که دارم نازش میکنم وهی بش میگم به من نگاه کن تا ازت عکس بگیرم بزارم توی وبت....کمی پیاز داغش رو زیاد کرده بود و.....توی عکس قابل مشاهده سقهقهه

 

دیدم نه بابا علاوه بر پیاز داغ داره سیر داغ هم اضافه میکنه


 

دیگه ما هم از خیر عکس گرفتن گذشتیم وبا توپ وتشر آرومش کردیمعینک

 

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (127)

مامان فاطمه
20 بهمن 92 15:42
عزززززززززیییییییییزززززززممممممم قربون ناز و ادات که انقد شیرین و رویایی هستی تو خوشحال میشم تبادل لینک داشته باشیم پیش ما بیاین
mim mese mahya
20 بهمن 92 16:23
Akheey khale fadaye naz kardanesh Che shirin naz mikone gol dokhtaram
mim mese mahya
20 بهمن 92 16:24
Baz damesh garm ba ye nazo kereshme baes shod up koni
mim mese mahya
20 بهمن 92 16:25
Hala boro khosusi
مامان فاطمه
20 بهمن 92 17:34
ای جونم عزیزم قربون ناز کردنت آوا جونی من
مامان فاطمه
20 بهمن 92 17:34
فدای اشکات بشم خاله گریه نکن عزیزم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
20 بهمن 92 19:16
|♥♥♥[☺/___ ""@""""""@" فقط رفقای بامعرفت سوارمیکنیم :بپربالا:
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
20 بهمن 92 19:17
اي جونم عزيزم چه ماشالله بزرگ و خوشگل تر شدي نفس
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
20 بهمن 92 19:18
قربون اون پياز داغ و نعنا داغ و سير داغت باهم بشم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
20 بهمن 92 19:20
خواهر خوبي ما خوبيم خداروشكر ديگه اوا صافم كرده عزيزم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
20 بهمن 92 19:30
عزيزمي خواهر جونم
معصومه
20 بهمن 92 19:54
عزیزم قربون ناز و ادات بشم من که نازییییییییییییییییییییی مامان میام میخورمتا به ناناس من توپ و تشر بیایییییییییییییااااااااا
سارا مامان اهورا
20 بهمن 92 21:53
قربووووووووونت برم عزیزم نبینم اشکتو دیدم داری گریه میکنی دلم گرفت
دخملي تنها دليل زنده بودنم... (لي لي)
20 بهمن 92 22:22
واي خواهر الإنش پدر ام و در اورده يعني قراره بدتر شه
ستارگان آسمان من
21 بهمن 92 1:21
ستارگان آسمان من
21 بهمن 92 1:22
آخی عزیز دلم چقدر مظلوم شده صورتش
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
21 بهمن 92 5:17
کسانى را مى شناسم که با صداى بلند دعا مى خوانند ولی دستشان به ستاره اى نميرسد، اما کسانى هستند که بى دعا به خدا دست ميدهند... دست دادن باخدا را برایت آرزو میکنم.
خاله شيدا و روشا
21 بهمن 92 7:59
سلام الهي بميرم چه اشكي هم ميريزه قربون ناز كردنت برم من
مامان پرنيان
21 بهمن 92 8:15
اي جانم عسلم قربونش برم با ناز كردنش . خيلي عزيزي آواجونم . مي بوسمت قشنگ ترين گريه نكن خاله طاقت ندارم بخند نازنينم
فریده
21 بهمن 92 8:47
عزیزم تا حالا گریه آوا جون رو ندیده بودم ، چقدر ناز شده . با گریه هم زیبا و خوشگله . به نظرم بهترین روش تربیتی همین توپ و تشر هست .
میترا
21 بهمن 92 12:28
ای جانم قربونت برم انقدر پیاز داغ و سیر داغ را زیاد نکنید دل ما اتیش میگیره
مهتاب مامان آذین
21 بهمن 92 12:41
سلام خواهر گلم "آوایی خوبه .........حتما خودت سربه سرش گذاشتی وگرنه که دخمل ما خیلی گله .الهی بمیرم چه اشکی میریزه بخدا دلم سوخت.نازی گریه صورت مثل ماهت رو عوض میکنه عزیز دلم حیفه این خوشگلی ها نیست.........
مامان امیرعلی
21 بهمن 92 18:02
چه خبرا؟ از نی نی دوم خبری نشد؟
مامانی دخمل بلا
21 بهمن 92 20:12
سلام مامانی گل و مهربون آوایی عزیزم خوبی مژده جونم؟ منم دلم برای تو قد یه مورچه شده عزیز دلم . فدای تو مهربون بشم من. قربونت برم , این فاطمه جونی مگه وقتی برای من میزاره , باور کن که قاچاقی میام و میرم و هر بار هم برای یکی از دوستان کامنت میزارم , حتی نیمرسم برای همه توی یه بار اومدن کامنت بزارم , کولیک فاطمه همچنان برقراره , کمی بهتر شده ولی هنوزم شبها خیلی بد میخوابه و روزها هم همینطور , خوابش خرگوشیه , تا میاد بخوابه بیدار شده دخمل بلا. خلاصه پوشتم کنده شده فعلا خودم برای یه ذره خواب آروم دارم میمیرم, دست و پا و کمر هم که نمونده برام . البته همش فدای یه تار موی فاطمه جونم ولی واقعا گاهی اونقدر خسته میشم که دیگه میبرم . الان بدو بدو رفتم دوش گرفتم تا خواب بوده و یه سرم اومدم نت . اینم از اخرین اخبار فاطمه جونیم . عزیزم این آوایی خوشگلم چرا اینطوری گریه میکنه , فداش بشم من . فدای ناز کردنات بشه خاله , یه جور دیگه برای مامانی ناز کن عزیزکم , اینطوری دل آدم ریش میشه عزیزمممممممممممممممممم. میبوسمتتتتتتتتتت تا دیگه گریه نکنی . تا مامان مژده مهربون رو داری غم نداری عزیز دلم پس اشکات رو پاک کن و بخند. راستی مژده جونم پرسیده بودی فاطمه شکل کیه , مامانم که میگه هر دفعه با هر لباس یه شکلی میشه و شبیه به یکی میشه ولی در کل خیلی شکل خودمه و به خصوص خیلی شبیه به بچگیامه. البته دماغش نه , دماغش خیلی کوپیکتر و ظریفتره ولی چشم و دهن و ابروهاش شبیه به بچگیهای خودمه.
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
22 بهمن 92 5:36
زندگی تنهاعبورنفس هانیست... تداعی لحظه هایی است که به یاد دوست می گذرد
مامان ریحان
22 بهمن 92 15:37
سلام امان از دست تو مژده جون چطور دلت اومد اشک ناز دختری رو در بیاری خدا خفه ات نکنه الهی خاله بذار دستم به مامانت برسه میدونم چیکارش کنم چی فک کردی هوادارای آوا جون کم نیستن خصوصی
مامان ریحان
22 بهمن 92 16:37
مثه تو که کامنت منو تایید نکردی منم هنوز کامنتتو تایید نکردم نه اگه بشه یه روز قبل رفتنش میرم تا در نبودش من بشم آشپز خونه
سارا مامان اهورا
22 بهمن 92 17:09
___________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) ............ *•~-.¸,.-~* *•~-.¸,.-~*...........
مامان امیرحسین
22 بهمن 92 22:28
ای جانم فدای ناز کردنت ناز کردنتم شیرینه مثل خودت
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
23 بهمن 92 1:57
سلام خواهر جونم خوبي؟؟؟ ما خوبيم خداروشكر اما حسابي گرفتارم شرمنده
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
23 بهمن 92 2:02
مژده سه ساعت نوشتم همه پر
ღمامان على اكبرღ
23 بهمن 92 14:50
ای جانم چه الکی الکی اشکش در اومد دیگه خاله جون اشکاتو نبینم
مامان الناز
23 بهمن 92 15:57
عزیزم قربون اون ناز کزدنت قربون اون اشکات بیا خصوصی
مامان الناز
23 بهمن 92 15:58
روزای برفی
امیرعلی
23 بهمن 92 16:15
لَلام آله لَلام آوایی بدو برو وبم کارتت رو بگیر
میترا
23 بهمن 92 19:33
خدا زیباست این را در دانه دانه های برف می بینم
نیلوفر جون
24 بهمن 92 0:44
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
24 بهمن 92 2:08
خصوصي خواهرم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
24 بهمن 92 2:26
خصوصي خواهررررررررررررر جونم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
24 بهمن 92 2:43
واي چه بد ... اوا نفهميد؟؟؟؟؟به لوله بخاري چيكار داشت؟؟؟؟ نكنه ميخواسته گاز بپيچه تو خونه؟؟؟؟واي خوبه فهميدين....دوربين خيلي خوبه مام داريم،...الأهي فدات شم أره ادم ميترسه خوب
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
24 بهمن 92 2:44
خدا خيلي بتون رحم كرده
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
24 بهمن 92 3:17
الاهي فدات شم ميدونم خيلي سخته خدا خيلي بتون رحم كرده
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
24 بهمن 92 3:17
خواهر بش فكر نكن سعي كن خودتو مشغول كني تا يادت نيفته
مامانی دخمل بلا
24 بهمن 92 11:54
سلام مامانی خوب و مهربون آوا جونم مژده جون گل و نازنین خودم چطوره؟ خوبی عزیز دلم ؟ همه چی رو به راهه ؟ آخرش نگفتی دکتر رو چی کار کردیا خواهر جونم . ما هم خوبیم . نگران نباش. فاطمه کوکولو کلی اذیتم میکنه , گاهی خستم میکنه و عصبی میشم و بعد به سرعت پشیمون میشم از کلافگیم. میام و به وبلاگاتون سر میزنم نازننیم ولی باور کن وقت نمیشه کامنت بزارم. این خانوم فاطمه نمیزاره . دو روزه کولیکش بدتر شده , دیروز از صبح تا شب یه ریز غر زد و گریه کرد . صدای سشوار هم دیگه فایده نداشت , شب با ماشین بردیمش بیرون , توی ماشینم دیگه اذیتم میکرد , حسابی کلافه شده بودم . الان به زور پستونک خوابوندمش. خوابشم خرگوشیه , دو دقیقه ایه.اینم از دخملی بلای ما. شاهد از غیب رسید , بیدار شد. میبوسمت. دوستتون دارم . آوایی رو ببوسسسسسسسسس.
مامانی دخمل بلا
24 بهمن 92 12:19
خدایا............. همه از تو میخواهند "بدهی " اما , من از تو میخواهم "بگیری " خستگی , دلتنگی و غصه ها را از لحظه لحظه روزگار همه آنهایی که دوستشان دارم. آمین
نیلوفر جون
24 بهمن 92 16:29
مامان ستاره
24 بهمن 92 22:13
الهی من فدای این دخمل خوشگل بشم وای نبینم اشکاتو خاله جونی .... فدای ناز کردنت بشم من .... الهی هیچ وقت اشکاتو نبینم عزیزم ..... مامانی آواجون خوبی عزیزم ...
میم مثه محیا
25 بهمن 92 0:44
فدای دوست بامعرفت و مهربونم خیلی مااااهی
میم مثه محیا
25 بهمن 92 0:45
اینام واسه آواگلی
مامان پارمین
25 بهمن 92 14:47
نازززززی خاله فدای اشک ریختن و بغض کردنت بشه عزیزم.نبینم گریه هاتو ملوسک. مامانش نازش و زود بخر تا به گریه نیفته گل خانمی.
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
25 بهمن 92 19:25
كوچه اى رابودنامش معرفت،
مردمانش بامرام ازهر جهت،
سيل آمد کوچه را ويرانه کرد،
مردمش راباجهان بيگانه کرد،
هرچه درآنکوى بودازمعرفت، شست وباخودبردسيل بىصفت، ازتمام کوچه تنهايک نفرخانه اش ماندوخودش جست از خطر، رسم وراه نيك هرجابود وهست، ازنهاد مردم آن كوچه است، چونكه درانديشه ام اينگونه اي، حتم دارم بچه ى آن كوچه اي!
مامان الناز
25 بهمن 92 19:36
اي دوست به جز عشق تو در سر من هوسي نيست جز نقش تو بر صفحه ي دل نقش كسي نیست بهترين لحظه، لحظه ايست كه فكر كني فراموشت كردم، بعد 1پيام از طرف من بياد كه توش نوشته ميميرم برات ! ولنتاینت مبارک !
توت فرنگی (مامان علیرضا)
26 بهمن 92 0:44
سلام عزیزم خوبی نه نیدم هنوز هم اونجام چقدر ماشالله دخترم ناز ه حتی با بغض و گریه ای جانم قربونش برم
مامان پرنيان
26 بهمن 92 8:08
سلام ماماني خوبي دوستم . دلم هوات رو كرده عززززززززيزززززززززززززززززم
غزل (مامان هستي)
26 بهمن 92 9:12
سلام عزيزم قربون ناز كردنت برم اشك نريز عزيزم خاله قربون اشكات
سارا مامان اهورا
26 بهمن 92 9:45
ولنتاین روز عشاق نیست روز تمام کسایی هست که تو زندگیمون هستند و دوستشون داریم ولنتاین مبارک
معصومه
26 بهمن 92 10:15
کجاییییییییییییییی بانوووووووووووووییییی مهرررررررررررررررررررررررر و مهربانیییییییییییی دختر نازم چطوره؟چه خبر از خودت؟نی نی نیومده؟
سعیده مامان آنیسا
27 بهمن 92 12:04
از دست این بچه ها مــــــــــــــــــــا چیکار کنیم دوستون دارم از دور بیا پیشم پست جدید دارم
مامان فاطمه
27 بهمن 92 16:38
سلام عزیزم خوبی؟آواجونم خوبه؟خودت که کم پیداتری دوستم چرا آپ نمی کنی؟اگه سوژه نداری می خوای بهت قرض بدم؟؟؟؟؟ قربون تو مهربون برم که همیشه جویای احوال ما هستی....
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
27 بهمن 92 17:47
در آسمان خیالم؛
می درخشی؛
می تابی؛
اما دوری...
ماه بودن همین است دیگر!
سارا مامان اهورا
28 بهمن 92 8:36
$$$$_______________________________$$$$$ __$$$$$$$$*_____________________,,$$$$$$$$* ___$$$$$$$$$$,,_______________,,$$$$$$$$$$* ____$$$$$$$$$$$$___ ._____.___$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$,_’.____.’_,,$$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$$,, ‘.__,’_$$$$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$$$$.@:.$$$$$$$$$$$$$$$$ ______***$$$$$$$$$$$@@$$$$$$$$$$$**** __________,,,__*$$$$$$@.$$$$$$,,,,,, _____,,$$$$$$$$$$$$$* @ *$$$$$$$$$$$$,,, ____*$$$$$$$$$$$$$*_@@_*$$$$$$$$$$$$$ ___,,*$$$$$$$$$$$$$__.@.__*$$$$$$$$$$$$$,, _,,*___*$$$$$$$$$$$___*___*$$$$$$$$$$*__ *’,, *____,,*$$$$$$$$$$_________$$$$$$$$$$*,,____* ______,;$*$,$$**’____________**’$$***,, ____,;’*___’_.*__________________*___ ‘*,, ,,,,.;*____________—____________ _ ____ ‘**,,,, *.° ? …° ….O …….°o O ° O ……………..° ………….. ° …………. O ………….o….o°o ……………..O….° …………o°°O…..o ………..O……….O …………° o o o O ………………….? ……………….? ……………? ………..? ……..? ….
مامان پرنيان
28 بهمن 92 11:23
به انتهاي بودنم رسيدم اما............ اشك نمي ريزم ، پنهان شدم پشت لبخندي كه درد مي كند . دوستم خيلي دلم گرفته
نیلوفر/مامانه روژینا
29 بهمن 92 0:22
اخی عزیییییییییییییییزم چقدر بامزه ناز کزده برای مامانش.ما مامانا همیشه باید ناز این دخملیهارو بخریماز طرف من حسابی ببوس دخمل خوشگلمونو
سارا مامان اهورا
29 بهمن 92 10:30
رفیق معامله فسخ شــــــــــــــــــــــــــــد در قبال دنیا .....تار مویت را میخواستند نــــــــــــــــــــدادم
توت فرنگی (مامان علیرضا)
29 بهمن 92 10:57
سلام عزیزم خوبی سفر به خیر اومیدوارم بههت خوش گذشته باشه آره عزیزم خونه ام
مامان گلشيد
29 بهمن 92 11:05
قربون اون اشكات برم خاله جون
مامان مانلی
29 بهمن 92 12:53
سلام خانومی شرمنده نتم قطع بوده تازه وصل شدم ای جونم دخمل به این ناناسی حیف گریه کنی خوشگل خاله
مامان مرمر
30 بهمن 92 0:13
برا آوایی نازک نارنجی...
مامان فاطمه
30 بهمن 92 17:02
سلام گلم خوبی؟دخملی خوبه؟آپیم دوست مهربونم
مامان ماهان
30 بهمن 92 23:10
سلام عزیزم خوبی خوشی چه خبر من خونه مادرم بودم خیلی خوش گذشت چه خبرا فدات
مامان ماهان
30 بهمن 92 23:12
الهی فداتتتتتت بشم اوایی گریه نکن خو فدای اشکات بشم خاله بوووووووووووووووووووس ماشالله نازتر شدی عزیزم
ღمامان على اكبرღ
3 اسفند 92 3:49
خاله شيدا و روشا
3 اسفند 92 8:14
سلام ماماني چرا پست جديد نميذاري؟؟؟
مامان آنیسا سعیده
3 اسفند 92 17:21
سلام چه خبر عزیزم چرا پست جدید نمیزاری بیا پیشمون پست جدید دارم
مامان ماهان
3 اسفند 92 22:03
قهری با ماااااااااااااااااااااااااااااامن دلم برات تنگ شده
میم مثه محیا
4 اسفند 92 6:39
واسه آواگلی و مژده ی مهربون
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
5 اسفند 92 5:39
دیشب تو فکرت بودم که یه قطره اشک از چشمهام جاری شد از اشک پرسیدم چرا اومدی؟ گفت اخه تو چشمهات کسی هست که دیگه جای من نیست
سارا مامان اهورا
5 اسفند 92 13:08
عزیزم چی شد چرا پست جدید نمیذاری دلم برای آوا جون تنگ شده
مامان ستاره
5 اسفند 92 16:54
رمز پست جدیدم بنابه دلایلی تغییر کرد اگه خواستی بخونی برو تو خصوصی برات گذاشتم عزیزم ....
مامان ماهان
6 اسفند 92 0:59
اخه چرا مارو از یاد بردی ها
میم مثه محیا
6 اسفند 92 16:08
سلام عزیزم خوبی؟آوای عزیزم خوبه؟ در چ حالید گلی؟ کم پیدایی؟
سارا مامان اهورا
7 اسفند 92 15:03
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_________$$$$$$$$$$__________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$_________$$$$$$$$$$__________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$______$$$$$_______$$$$$______$$ $$____$$$$$$$$$___$$$$$$$$$____$$ $$___$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$$$$___$$ $$___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___$$ $$____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$____$$ $$______$$$$$$$$$$$$$$$$$______$$ $$________$$$$$$$$$$$$$________$$ $$__________$$$$$$$$$__________$$ $$___________$$$$$$$___________$$ $$____________$$$$$____________$$ $$_____________$$$_____________$$ $$______________$______________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$___$$$$$$$$$_____$$$$$$$$$___$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$$_______$$$$$$_____$$ $$______$$$$$$_____$$$$$$______$$ $$________$$$$$$$$$$$$$________$$ $$__________$$$$$$$$$__________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
مامان الناز
7 اسفند 92 19:12
سلام خوبي مژده جان دلم واستون تنگ شده ازروي اواجون هم ببوس اگه تونستي خودتم ببوس
فریده
10 اسفند 92 8:16
فکر ما هم باش که دلمون براتون تنگ شده ، زودی بیا .
سعیده مامان آنیسا
10 اسفند 92 17:55
سلام کجایی کم پیدایی
سحر
11 اسفند 92 11:20
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
13 اسفند 92 14:16
دیوار کوتاهی دارد خانه ما وقت امدن غم ها و قاصدک ها ، دیوار بلندی دارد خانه ما وقت رفتن اشک ها و گلایه ها
مامان ماهان
14 اسفند 92 1:22
کجـــــــــــــــــــــایی
مامان فاطمه
14 اسفند 92 17:27
سلام گلم کجایی؟چرا آپ نمی کنی؟دلم براتون تنگ شده آوام رو ببوسش
مامان فاطمه
14 اسفند 92 17:27
........¶¶¶ ......¶*....¶¶ .....¶*........¶ .....¶*...*...¶¶............¶...¶¶ .....¶*..**..¶¶...........¶*.¶.¶¶¶ ......¶****¶¶.........¶***¶...¶¶¶ ........¶***¶..........¶***¶¶...¶¶¶ ..........¶*¶...(////...¶***¶......¶¶ ..........¶¶..((///////..¶*¶...........¶ ........¶*...................*¶ ......¶*...\\.............//...*¶ .....¶*.... @ ........ @ .... *¶ ......¶*.............Y..........*¶ .......¶*........I_I_I ........*¶ ..........¶*................*¶ ..............¶*,,,...,,,,*¶ .................\\\\\))//// ..........¶¶.¶*...........*¶ ¶¶*: ......¶......¶*...............*¶....¶ ..¶......¶*......................*¶.....¶ ¶.....¶*...........................*¶....¶ ¶.....¶*.............✿............*¶....¶ ¶¶¶¶*..............................*¶¶¶¶ .........¶*............¶..........*¶ .........¶*............¶..........*¶ ..........¶*...........¶.........*¶ ............¶*.........¶.......*¶ ..............¶*.......¶.....*¶ ......¶¶¶¶¶¶...¶..¶.:.¶...¶¶¶¶¶¶ ...¶¶¶¶¶¶¶_¶¶✿¶¶¶✿¶¶..¶¶ آپم دوست خوبم
سارا مامان اهورا
14 اسفند 92 18:50
عزیزم کجایی؟نه سر میزنی نه پست جدید میذاری؟
سارا مامان اهورا
15 اسفند 92 9:22
بهار نزدیک است و هوا پر شده از *دوستت دارم*هایی که به بادها سپــــــــــــــــــــــــرده ام کاش پنجره ات باز باشد
مهساونی نیش
17 اسفند 92 19:40
من اوووووووووووووووووووومدم دوباره.مژده جونم مهساهستم.چرانیستی به گوشیت ج نمیدی.دلتنگتونم
میم مثه محیا
18 اسفند 92 16:39
السلام علیکم یا مژده و آواگلی خوبی خواهرجون؟نیستی؟خیلی کم پیدایی؟انشالله ک بیخبری خوش خبری باشه و مشغول خونه تکونی باشی هروقت گذرت ب نت خورد یه خبری از خودت و آوای عزیزم بده و از نگرانی درمون بیار
سارا مامان اهورا
19 اسفند 92 10:46
کجایی؟؟؟؟
میترا
19 اسفند 92 16:14
عشق قصه ای نیست که با یکی بود و یکی نبود شروع بشه عشق کلاغی بود که هرگز به خونش نرسید
میم مثه محیا
20 اسفند 92 22:09
س عزیزم خوبی؟ مژده جون نگرانم کردی کجایی دخترخوب؟
مامان ماهان
21 اسفند 92 1:07
خدا من چیکا کنم شماره تو ندارم گوشی ام که خودت میدونی فعلا که ندارمدلتنگتم بخداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااابیا زود
مامان ماهان
21 اسفند 92 23:08
خداوندا ، در این واپسین روزهای سال دلم را چنان در جویبار زلال رحمتت شستشو ده که هر کجا تردیدی هست ایمان ، هر کجا زخمی است مرهم ، هر کجا نومیدی هست امید و هر کجا نفرتی هست عشق جای آن را فرا گیرد . پیشاپیش سال نو مبارک ، سال خوبی داشته باشی .
مامان ماهان
21 اسفند 92 23:09
کجایییییییییییییییییی مژده
مامان گلشيد
24 اسفند 92 9:19
از بيست روز خيلي گذشته كه پس كجايي؟
مامان الناز
24 اسفند 92 15:40
بهار ثانیه ثانیه می اید… و اینجا کسی هست که به اندازه شکوفه های بهاری برایت آرزوهای خوب دارد… ببخشيد ميدونم سال تحويل با سرعت كم نت گوشيم نميتونم بهت تبريك بگم زودتر اومدم بگم عيدت مبارك دوست خوبم
مامان فهیمه
24 اسفند 92 20:19
عزیزم چه سوزناک ناز میکنه,اشکمو دراورد من طاقت دیدن اشک بچه هارو ندارم
نیلوفر جون
25 اسفند 92 15:05
بزرگترین دروغ این روزای من من دیگه بزرگ شدم عیدی واسه چی سال نو را پیشاپیش تبریک میگم
المیرا مامان آیلین
25 اسفند 92 16:32
عزیزم انشاالله خدا برات حفظش کنه
زهره(مامان فاطمه)
26 اسفند 92 10:14
الهی بمیرم فدای نازات عزیزکم مامانی کجاش نازه دخترم داره مروارید میریزه بیرون از چشماش احساس میکنم من کوچیک بودن شبیه آواجون بودم شبیه عکسای بچه گی هامه کاش حالا هم همون شکلی بود
زهره(مامان فاطمه)
26 اسفند 92 10:15
خصوصی خانمی
مامان الی و محیابانو
26 اسفند 92 10:22
مناسبتها را بهانه ای کنیم تا از آنان که دوستشان داریم یادی کنیم . نامت در اندیشه ام و مهرت در قلب من است. دوستت دارم سال نو مبارک ... آرزو دارم نوروزی که پیش رو داری ، آغاز روزهایی باشد که آرزو داری ...
میترا(مامان مهران)
26 اسفند 92 20:50
گشت گرداگرد مهر تابناک، ایران زمین / روز نو آمد و شد شادی برون زندر کمین ای تو یزدان، ای تو گرداننده ی مهر و سپر / برترینش کن برایم این زمان و این زمین پیشاپیش عید نوروز بر شما مبارک
میم مثه محیا
26 اسفند 92 21:40
مژده برو خصوصی
آوايي ... (لي لي)
27 اسفند 92 5:33
تق تق فش فشه، فاصلمون كم بشه!... 
هيزم و نفت و آتيش، دوستت دارم خداييش...... 
سيب زمينی به سيخه، عكس گلت به ميخه!
.... غماتو بيار فوتش كن،كينه داری شوتش كن!
.... هوا بهاری ميشه، سرما فراری ميشه!
....زردی ازت دور بشه، هر چی ميخوای جور بشه..... ۴ شنبه سوری مبارک خواهر جونم...... به علت ناز كردن نت هنگام سال تحويل پيشاپيش سال نو مبارك.. سالي شاد،پرپول،پرپول،پرپول براتون آرزومندم شما هم لطفا همينارو واسه من آرزو كنيد..... (لي لي دوستدار هميشگي شما)
مهتاب مامان آذین
27 اسفند 92 15:43
دلهای پر مهرمان را به روزهای سبز و زیبای بهار پیوند میزنیم ...... وشادی را برای یکدیگر به ارمغان می آوریم
مامان گلشيد
28 اسفند 92 11:09
آرزو دارم نوروزي كه در پيش رو داري آغاز روزهايي باشد كه تو آروز داري
الهام مامان امیرعلی جیگر
28 اسفند 92 14:17
سلام عزیزه دلم. سال نوتون مبارک باشه گلم وب امیرعلی باکلی مطلب و عکس جدید آپه/ یه سر بزن و کوچولومو خوشحال کن. نظرهم فراموش نشه
ستارگان آسمان من
29 اسفند 92 3:08
سلام دوست گلم .... سال بسیاااار خوبی رو براتون آرزو میکنم....عیدتون مبارک
مهساونی نیش
29 اسفند 92 18:17
عیدتون مبارک خانومی.چرانیستین پساون روز زنگ زدم نبودیننکنه خبراییه
مامان فاطمه
1 فروردین 93 16:36
عیدت مبارک دوست نازنینم ایشالله سال خوب و خوشی داشته باشی
میم مثه محیا
2 فروردین 93 9:36
" بــــاز کـــن پـــنــجـــــره هـــا را و بـــهـــاران را بـــــاور کـــن ... ! " , ســـــــال نــــــو مـــبــــارک
ماماني كسرا
3 فروردین 93 23:56
سال نوتون مبارك انشالله سالي سرشار از سلامتي و عشق و موفقيت پيش رو داشته باشيد
مامان الی و محیا بانو
4 فروردین 93 0:57
بهارت مبارک شکوفه ی کوچک
فریده
6 فروردین 93 10:26
سال نو و عید نوروز مبارک ، بهترین ها رو برای شما و آوا جون و بابایی آوا جون از خداوند خواستارم ، امیدوارم سال بسیار خوبی داشته باشی ، دلمون برات تنگ شده زودی بیا و برامون خبرهای تازه بیار.
خاله شیدا و روشا
6 فروردین 93 22:46
سلام مامانی سال نو مبارک چرا شما دیگه آپ نمی کنید؛نگران شدم اگه میشه یه خبری از خودتون بذارید
آوايي ... ( لي لي )
12 فروردین 93 3:56
// // // // // &// // // // // // // // // // // // // // // اینا سبزه ی سیزده بدره اون وسطی رو برای رسیدن تو به همه ی آرزوهات گره زدم... "13بدر مبارک عزیزم" چيه خووووووووو ميخواستم اولين نفري باشم كه بت تبريك گفتم
فریده
16 فروردین 93 9:08
سال نو مبارک کجایید ؟ چرا نیستی؟ زود بیا که خیلی دلتنگتم .
فریده
20 فروردین 93 8:26
کجایی؟ خوبی ؟ آوا جون خوبه ؟ نگرانت شدم ، یه خبر از خودت بهمون بده .
الهام مامان امیرعلی جیگر
20 فروردین 93 17:17
ای جانم / چقدر ناز این آوا جونی. خاله جونی فداش
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترم آوا می باشد