آوای من،عشق من،ماه منآوای من،عشق من،ماه من، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره
طاهای من،عمرمنطاهای من،عمرمن، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 25 روز سن داره

دخترم آوا

یک تاخیر طولانی همراه با تبریک عید نوروز

1393/1/20 15:48
1,355 بازدید
اشتراک گذاری

سلام 

سلامی به زیبایی بهار ،به قشنگی دلهای مهربون دوستای عزیزم.وهمه ی اونهایی که توی این مدتی که من نبودم همیشه جویای احوال من وآوایی بودن

خیلی دوستتون دارم عزیزان من.واقعا این مدتی که نبودم حتی یک لحظه از فکر وذهنم خارج نمیشدین حتی موقعی که ازدحام مهمانهای نوروزی اجازه فکر کردن و نشسن واستراحت رو به من نمیدادن 

سال گذشته با همه خوبیهاش.سختیهاش.دلتنگیهاش.تلخیهاش.شادیهاش.بی مهریهاش.زیباییهاش.زشتیهاش. دلشکستنهاش.همه وهمه ش گذشت

تا ببینیم که چقد عمر زمان کوتاهه ودر حصاز زمان محبوس نباشیم

سال گذشته واسه من وآوایی وبابایی سال خوبی بود البته غیر از اولش که نی نی مون رو از دست دادیم بعدش کمردرد شدید من.خداروشکر سال خوبی بود 

آشنایی با دوستای خوبم

همه ش پر از خیر وبرکت بود آشنایی دوستای عزیزم از سراسر ایران.همدان.تهران.شیراز.کرمان بم.شمال. سیستان.اصفهان.و........................

ایشالله یه پست جدید میزارم واز خجالت همه در میام

پسندها (3)

نظرات (11)

خاله شیدا و روشا
20 فروردین 93 20:49
سلام مامانیییییییییییییییییییییییی خدا رو شکر که اومدید واقعا نگرانتون شده بودم سال نو هم مبارک امیدوارم سال خوبی داشته باشید آوای گلم رو هم ببوسید از طرف من
سارا مامان اهورا
20 فروردین 93 23:14
سلام عزیزم.همینکه اومدی کلی خوشحالمون کردی سال نو خودتم مبارک عزیزم آوا جونمو ببوس راستی عکس از آوا جونم برامون بذار
آوايي ( لي لي )
21 فروردین 93 3:08
کاش يادت نرود روي اين نقطه ي پر رنگ بزرگ،.. بين ناباوري آدمها يک نفر مي خواهد که به يادت باشد،.. نکند کنج هياهو بروم از يادت..
آوايي ( لي لي )
21 فروردین 93 3:09
دلممممممم براتون خيلي خيلي تنگوليده بوداااا
مهتاب مامان آذین
21 فروردین 93 20:51
سلام دوست باوفای من الهی فدات شم که اومدی بخدا دلم براتون لک زده بود ایشاله سالی پر از خوشبختی براتون باشه تو رو خدا زودتر عکسای آوایی رو بذار تا ببینیم دخملمونو از من بوس و بایییییییییییییی
میم مثه محیا
21 فروردین 93 22:39
هوررررا آوایی و مامانش اومدن دلم واستون یه ریزه شده بود
میم مثه محیا
21 فروردین 93 22:40
مشتاقانه منتظر پست جدیدم تا آواگلیو ببینم
میم مثه محیا
21 فروردین 93 22:41
خسته نباشی از مهمون داری انشالله سفره ت همیشه پربرکت باشه
معصومه
22 فروردین 93 20:48
انشالله سالی سرشار از خوبی و خوشی باشه براتون با نی نی گولوی خوشمزه که بیاد توی دلت انشالله
زهره(مامان فاطمه)
24 فروردین 93 10:44
سلااااااااااااااام عیدشماهم مبارک عزیزم ایشااله سالی پراز سلامتی داشته باشی عزیزم نمیدونستم سقط داشتی
مامان ستاره
25 فروردین 93 21:23
سلام فدات شم .... راستی قرار بود نی نی بیاری آوردی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترم آوا می باشد