آوای من،عشق من،ماه منآوای من،عشق من،ماه من، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره
طاهای من،عمرمنطاهای من،عمرمن، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره

دخترم آوا

روزهای بهاری

1393/1/22 0:59
2,004 بازدید
اشتراک گذاری

 توی پست قبلی ننوشتم که توی ایام عید حتی یه لحظه بیکار نبودم که عکس اختصاصی از آوا جونم بگیرم حتی تا لحظه تحویل سال نو من ومهمانام مشغول کار و........بودیم

ولی خداییش در لحظه ی تحویل سال نو همه دوستام رو بخاطر داشتم حتی تویی که داری این مطلب میخونی دوست خوبم

نتونستم که یه عکس از لحظه تحویل سال نو از دخملی بگیرم ولی از آجی شقایقش خواستم چندتا ازش عکس بگیره تا توی وبلاگش بزارم که عکسهای اولیه در سال 93 رو هم به یادگار بزاریم ولی مث اینکه این عکسها خیلی هنری شدن ولی خوب چاره ای هم نیست مجبوریم!!!!!!! توی این بی عکسی غنیمته والله.............................

 الهی من قربون این ژستهات بشموقتی که یکمی آرایشش بکنی اونقد رام میشه

میبینی توروخدا هرکاری بهش بگن انجام میده این بچهعینک

 

 این عکست رو قربون فدات بشم الهی

 وقتی به زور میخنده نتیجه ش میشه ایننیشخند

 

 

 این عکسها مال قبل از عیده که عمو امین(دوست بابایی) همراه با زهرا جون اومده بودن خونه ی ما 

 

 نیشخندنیشخندنیشخند

 نگاه کن تورو خدا خنده هاشون از هزارتا فحش بدتره

 

خوووووووووووووولاصه اینکه ببخشین از هفت سین وعکسهای بسیار خبری نیست من شکارچی لحظه ی خوبی نیستمنگران

پسندها (7)

نظرات (86)

توت فرنگی (مامان علیرضا)
22 فروردین 93 2:12
سلام به عزیز دل خودم الهی قربونت برم آوا جان ماشالله چقدر ناز شده ماشالله براش اسفند دود کن عزیزمو خیلی ناز شده هزار ماشالله دلم برات تنگ شده منم بتونم شنبه بهت زنگ میزنم فدات بشم مواظب خودت باش آوا جونم رو ببوس
سارا مامان اهورا
22 فروردین 93 9:08
عزیزم از این قشنگترم مگه میشد سفره هفت سین میخوایم چیکار عکس آوا جون به این خوشگلی از این بهترم مگه میشه هزااااااااااااااااااااار ماشالا چه ناز شده تو عکسای عیدش معلومه عروس خیلی خوشگلی میشه
معصومه
22 فروردین 93 20:46
ماشالله ماشالله ماشالله بتکره چشم حسوووووووووووووووووود عزیزم چقدر ناز شده خداییییییییییییییی انشالله سالم و سلامت باشه زیر سایه پدر و مادر بزرگ شه
مامان پارمین
22 فروردین 93 20:49
سلام دوستم عیدتون مبارک امیدوارم سالی پر از موفقیت داشته باشید.دخترمونم خیلی ناز شده بود اسپند یاذت نره!!!
مامان ماهان
23 فروردین 93 1:06
الهی خاله قربونت بشه خیلیییییییییییییییییییییییی ناز شدی واوووووووووووووووووووووووووووووووو عکسات دل ادمو میبره دخمل خوش استیلمممممممممممممممممممم
آوايي ... ( لي لي )
23 فروردین 93 4:09
سلام خواهر جوني خوبي اوايي خوبه؟؟؟ ماهم خوبيم الحمدالله.... الاهي بميرم چه سخت مهمون داري اونم يك ماههههههههههه..... اي جونم اواييم چه خوشگل شده ماشالله تو عكس هاي عيدش كه شقايق جون گرفته ... ماشالله براش حتماً اسپند دود كن
مهتاب مامان آذین
23 فروردین 93 11:11
اول این گلها رو بدم آوا جونم بعدش به جون آذینم خیلی نازتر و خوشگلتر شده "نازی عزیزمممممممممم
فریده
23 فروردین 93 11:50
چقدر آوا جون با آرایش زیبا شده ، خدا حفظش کنه . با اون خنده های زورکی هم خیلی باحال شده.
الهام مامان امیر علی و امیر حسین
23 فروردین 93 13:08
سلام مامان آوایی. در مورد همانزیوم امیر حسین من از یک هفته اول بعد از تولدش متوجه شدم پشت گوشش بود. خرم اباد همه دکترها می گفتن نیازی نیست باهاش کاری داشته باشی اما من نمی تونستم بی خیال باشم. تهران بردمش بیمارستان رازی و دکترش آقای دکتر امیر هوشنگ احسانی بود. گفت که همانژیوم معمولا تا 15 ماهگی رشد می کنه و 70% بعد از 15 ماهگی رشدش متوقف می شه و تا سن 8 سالگی از بین می ره. اما اگر از همین الان تا 15 ماهگی براش لیزر بکنیم امکان رشد بهش نمی دیم و در همون حد می مونه. لیزرش هم متفاوت بت بقیه لیزرها بود و بهش می گفتن لیزر PDL . منم براش انجام دادم. الان الحمدلله یه توده چروکیده کوچولو هستش که روز بروز داره پلاسیده تر می شه.
نیلوفر/ مامانه روژینا
24 فروردین 93 1:08
سلام عزیزم عیدتون مبارک. فدا اوا نانازی بشم که همیشه خوشگله و نازه چه باژست چه بی ژست. سال خوب و خوش همراه باشادی و سلامتی براتون ارزومندم
زهره(مامان فاطمه)
24 فروردین 93 10:42
سلاااااااااام به روی ماه دخملی زیبــــــــــــــافدای خودتو وژستات خاله جون خیلی ماهری ها عزیزم
مامان الناز
24 فروردین 93 12:56
سلام دوست خوبم ممنون كه به ما سر زدي منم دلم واستون تنگ شده بود تو ايام عيد بهتون سر ميزدم اما با سرعت پايين گوشي گذاشتن نظر ممكن نبود اميدوارم كه هميشه سالم و خوش باشي قربون اين دختر با اين عكساي قشنگ و لباساي خوشگل هزار ماشالاه
مامان ستاره
25 فروردین 93 21:21
ای جانم عزیزم دلم برات تنگ شده بود آوا جونی
مامان ستاره
25 فروردین 93 21:21
سلام مامان آوا جون حالت خوبه کجا بودی دلم خیلی تنگ شده بودد
آوايي ( لي لي )
26 فروردین 93 5:13
لحظه اي درگذر از خاطره ها ، ناخودآگاه دلم ياد تو کرد ، خنده آمد به لبم شاد شدم ..هرکجاهستي دوست ، دست حق همراهت .
مامان گلشيد
26 فروردین 93 8:42
هزار هزار ماشاا... چقدر خوشگل و خواستني شده چقدرم آرايش به صورت خوشگلش مياد اگه ميديدمت كه حسابي با بوس كردنت كيف ميكردم كه نازگل خودش ماشاا... از صدتا سفره هفت سينه خوشگل تره عكساي ديگه رو بيخيال
توت فرنگی (مامان علیرضا)
26 فروردین 93 13:22
سلام عزیزم پیش علیرضا بودم دیدم اومدی تو گپ امدم ببینم هستی که دیدم نیستی اعصابم خورد شد خیلی دوست داشتم باهات حرف بزنم ببوس آوا جونم رو ایشالله فرصت دیگه
مامان ستاره
26 فروردین 93 20:31
برو خصوصی
مامان تارا و باربد
27 فروردین 93 9:20
سلام هزار ماشالا به دختر نازنینتون امیدوارم همیشه شاداب و سلامت و سرزنده باشید
مامان ستاره
27 فروردین 93 11:59
خدا نکنه عزیز دلم انشاالله همیشه سلامت باشی خیابون کنده مکاری بود پام افتاد توش پیچ خورد البته چاله سطحی بود و لی خوب دیگه کار خودشو کرد ... ......ممنون عزیز دلم فدات شم خواهر مهربونم قربونت عزیزم شرمنده ام می کنی شما تاج سری عزیزم من فقط خاک زیر پاتم
مامان پرنيان
27 فروردین 93 12:29
به سلامتي مادري كه تو خونه نشست و از هم سن و سالاش عقب موند !!! فقط واسه اينكه همه عشق و تمركزشو بذاره پاي بچه اش ... اونوقت بچه اش با وقاحت كامل بهش مي گه " مامان تو نمي فهمي .... آخه توجامعه نيستي كه بدوني !!!" به سلامتي مادري كه با همه ظرافتش اونقدر كار ميكنه كه بچه اش يه وقت چيزي كم نياره .... اونوقت بچه اش با وقاحت كامل بهش مي گه " مامان تو نمي فهمي ....تو كه همش سركاري !!!" سلامتي همه مادرا چه شاغل و چه بيكار !!!!!!!!!!!!! مامان جوني روزت پيشاپيش مبارك عشقم
مهساونی نیش
27 فروردین 93 23:12
سلام مژده جونم خوبین .چه عجب اینجا دیدیمتونبازم خوش اومدین.دلمون براتون تنگ شده بود.ماشالا اواجون بزرگ شده هاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
مهساونی نیش
28 فروردین 93 13:15
سلام عزیزم بخدامنم مثل شمام خواهرمهربونم خیلی تودلم جادارین کاشکی بشه یه روزی همدیگروببینیماین دخملیم واسه خودش خانومیه هایه کاری کن!اواجون که انقدرمانتیک ژست میگیره بزا بره کلاس رقصاستعدادشو داره مشخصهخاله مهسا قربونش برهههههههههههههههدوستون دارم خیلی زیاد ابجی عزیزم
مهساونی نیش
28 فروردین 93 13:19
خصوصی عزیزم
مامان فاطمه
28 فروردین 93 17:47
سلااااام چه عجب بابا شما پیداتون شد!!! جوووونم فدای این دختر که انقده خانوم و خوشکل شده.قربونش برم الهی
مامان فاطمه
28 فروردین 93 17:48
مخصوصاعکس دوم و سومیش خیلی عسل شده آدم دلش می خواد درسته قورتش بده
سارا مامان اهورا
29 فروردین 93 11:37
زنان چوبهای خیسی هستند که در آتش مشکلات نه میسوزند نه خاکستر میشوند اما به حول و قوه الهی همسرانشان را جزقاله میکنن پیشاپیش روز ما آتیش پاره ها مبارک
آوايي ( لي لي )
29 فروردین 93 20:40
کسانی که تو پيوندهاي من هستن همه چیزشون خاصه: لبخندهاشون گریه هاشون تیپشون رفتارشون اخلاقشون احساساتشون دوست داشتنشون اینا مخاطب نبودن که خاص باشن خاص بودن ک مخاطب شدن...! "تقدیم به تو دوست خوبم"
عاطفه مامان الای
30 فروردین 93 12:49
آوای نازم چه عروسکی شده عزیزم عیدتون مبارک دوستون دارم از طرف من آوا رو ببوس ببخش که زودتر نتونستم بهتون سر بزنم
مهتاب مامان آذین
30 فروردین 93 19:03
کمترین آرزویم اینست : هرگز با چشمان مهربانت نامهربانی روزگار را نبینی ناز بانو! روزت مبارک دوست همیشگی ام
میترا(مامان مهران)
30 فروردین 93 21:04
مهم نیست در چه سنی باشم ، هر زمان چیز جدید یاد میگیرم دلم میخواهد فریاد بزنم : مامان بیا نگاه کن ! گلم روزت مبارک
مامانی تنها
30 فروردین 93 21:43
زنان چوبهای خیسی هستند که در آتش مشکلات نه میسوزند نه خاکستر میشوند اما به حول و قوه الهی همسرانشان را جزقاله میکنن پیشاپیش روز ما آتیش پاره ها مبارک
مامان الناز
30 فروردین 93 23:50
روزت مبارك دوست خوبم خصوي داري عزيزم
آوايي ( لي لي )
31 فروردین 93 2:26
حس قشنگیه یکی نگرانت باشه سعی کنه ناراحتت نکنه،حس قشنگیه... وقتی ازش جدا میشی: اس ام اس بده:عزیز دلم رسید؟ یهو بغلت کنه یهو...تو جمع....در گوشت بگه:دوست دارم حس قشنگیه ازت حمایت کنه، وقتی حق با تو نیست.... اره ....دوست داشتن زیباست......... روزت مبارك عزيزم❤
زهره(مامان فاطمه)
31 فروردین 93 12:00
سلاااااااااااااام روزت مبارم مامان مهربون
مامان امیرعلی
31 فروردین 93 13:09
هر انسانی عطری خاص دارد!! گاهی بعضی عجیب بوی خدا میدهند... مثل "مادر"!! روزت مبارک مامانی
سارا مامان اهورا
31 فروردین 93 19:54
بانوی گل شاهکار زیبای خلقت،مخلوق دلبری خداوند،شادی تو شادی دنیاست،روزت،ماهت،سالت و تمام لحظه های عمرت از هم اکنون مبـــــــــارک.....
مامانی دخمل بلا
1 اردیبهشت 93 14:49
سلام مژده جون عزیزم خیلییییییییییی دلم برات تنگ شده . عزیز دلم من حدود دو ماهی نبودم توی نت . یه دفعه کولیک فاطمه شدید شد و یهو نتم قطع شد . بعدا برات توضیح میدم مفصل گلم. الان بهتره دخملی هنوز هم بی قراره و دل درداش هست . دیشب بردمش دکتر و دارو داده . ماشاالله آوای گلم چقدر ماه و ناز شده . اسپند دود کن براش حتما عزیز دلم. سال نو مبارکککککککککک و همینطور روز مادر رو به تو مادر مهربون تبریک میگم نازنینم. دلم برات یه ذره شده . وقت کردی بیا پیشم. همیشه دوست گل و نازنین منی .
توت فرنگی (مامان علیرضا)
1 اردیبهشت 93 19:51
سلام عزیز دلم خوبی روز تو هم مبارک . قربونت برم زحمت کشیدی اومدی وبم خیلی دوست دارم آورا جون رو ببوس از طرف من . خیلی دلم برات تنگ شده کاش بتونیم نی نی گپ با هم حرف بزنیم عزیزم
مامانی دخمل بلا
2 اردیبهشت 93 18:30
سلام مژده جون خوبم , مامانی مهربون آوایی خوشگلممممممم مژده جون کجایی خواهر ؟ بیا دیگه دختررررررررررر , دلم برات یه ریزه شده بیوفا.
لـــي لـــي
4 اردیبهشت 93 1:18
سلام خواهر جونم خوبي؟؟؟ اوايي خوبه ؟؟؟ ارزوي قلبي منه يه روز از نزديك ببينمت
لـــي لــــي
4 اردیبهشت 93 1:54
والا خواهر بايد برم برنامه هارو نصب كنم اما به خدا وقت ازاد پيدا نميكنم
مامانی دخمل بلا
4 اردیبهشت 93 9:43
سلام به مژده جون خودم , مامانی گل و نازنین آوای خوشگلم عزیز دلم خوبی؟ امیدوارم امروز برات یه روز خوب و قشنگ باشه خواهری. عزیزم ببخش دیشب نتونستم باهات خیلی صحبت کنم. دیروقت بود و نمیشد خیلی بمونم. خیلی شرمندت شدم . فدات بشم عزیز دلم . آوای گلم چطوره؟ ببوسش از طرف من. راستی دیشب بعد از خداحافظیمون پست جدیدی که گفتم اومدم بزارم رو ارسال کردم . یادم رفت بهت بگم که بری و چند تا عکسی که از فاطمه گذاشتم رو ببینی . عزیز دلم دوستتتتتتتتتتتت دارم یه دنیا . تو دوست و خواهر جونی خوب منی. مراقب خودت باششششششششش.
مامانی دخمل بلا
4 اردیبهشت 93 13:36
من دلم می خواهد ... خانه ای داشته باشم پر دوست ، کنج هر دیوارش ... دوستهایم بنشینند آرام گل بگو گل بشنو ... هر کسی می خواهد ، وارد خانه پر عشق و صفایم گردد یک سبد بوی گل سرخ ... به من هدیه کند ... شرط وارد گشتن ... شست و شوی دلهاست شرط آن داشتن ... یک دل بی رنگ و ریاست ، بر درش برگ گلی می کوبم ، روی آن با قلم سبز بهار ... می نویسم ای یار ... خانه ی ما اینجاست ... تا که سهراب نپرسد دیگر ، "خانه دوست کجاست " ... !
مامان فاطمه
4 اردیبهشت 93 17:04
سلام عزیزم خوبی؟گل دخترم خوبه؟ما هستیم زیر سایتون.شما چه خبرا؟هوای اهواز چطوره؟حتما خیلی گرم شده!عسلمو ببوسش این مدت که نبودی خیلی جات خالی بود کلی دمون واست تنگ شده بود عزیز
سارا مامان اهورا
4 اردیبهشت 93 20:09
عزیزم چرا اینقدر دیر به دیر پست میذاری
توت فرنگی(مامان علیرضا)
5 اردیبهشت 93 4:53
سلام عزیزم خوبی ؟ منم خوبم همون سهم تنهایی رو دنبال می کنیم دیگه شرایط هم همونه و تغییر نکرده ، فقط کمترمی رم خونه بابام سر بهانه گیری های همسرم به کل می تونم بگم واقعا تنهام اما چاره ای نیست کنار اومدم دیگه علیرضا هم خوبه . امیدوارم تو و آوا جونم هم خوب باشین
مامانی و بابایی دخمل بلا
5 اردیبهشت 93 16:08
سلام خواهر جون , مامانی گل و مهربون آوای نازم عزیزم خصوصی داری.
مامانی و بابایی دخمل بلا
5 اردیبهشت 93 17:28
خصوصیت رو دوباره چک کن گلم خیلیییییییییییییی دوستت دارم. هم تورو و هم دخملیییییی ماهت رو. ممنون از ابراز لطفت به فاطمه .
لــــي لــــي
6 اردیبهشت 93 2:19
سلام خواهر جون خوبي ؟؟ آوايي خوبه ؟؟ ببوسش خواهر جونم
مامان آنيسا
6 اردیبهشت 93 20:23
الاهی قربونت برم من چه عجب این مامانت یه عکسی گذاشت ما مردیم هی اومدیم دیدیم پست جدید نداره همه عکسات قشنگ بودن خاله فدات
مامان آنيسا
6 اردیبهشت 93 20:23
بیا خصوصی
مامان آنيسا
6 اردیبهشت 93 20:23
88819همیشه همینه
مامانی دخمل بلا
6 اردیبهشت 93 20:39
از صمیم قلب عشق بورز , ممکن است کمی لطمه ببینی ، اما تنها راه استفاده بهینه از حیات همین است.
لـــي لـــي
7 اردیبهشت 93 4:44
درسایه ي درختی که یک نفر جا دارد تو بمان ..... من به زیر آفتاب ماندن در كنارت راضیم....
مامان مرمر
8 اردیبهشت 93 12:39
سلام به آواخوشکله ومامان مهربونش سال نو مبارک امیدوارم سال خوشی را آغاز کرده باشید روز مادر هم تبریک میگم ایشالا سایه تون همیشه بالای سر دخملی وخونواده مستدام باشه میبوسمتون ودوستتون دارم
مات سارا
8 اردیبهشت 93 20:24
سلام مامانی آوا...ماشالله به آواجون که همیشه تکه...سوپر مدله دخترکم.....ما فعلا اینترنت نداریم...مشکل فنی داریم .....دعا کنید حل بشه..دستون داریم
مامان الی(الهام)
9 اردیبهشت 93 0:42
سلام مامانی خوبین? چه خبرا?
آویسا
9 اردیبهشت 93 12:40
سلام چه دخمل نازی دارین.افتخار دوستی میدین؟از آشناییتون خیلی خوشحال شدم با اجازه لینکتون کردم
مامانی و بابایی دخمل بلا
9 اردیبهشت 93 13:58
سلام مژده جون خوبم , مامانی گل و نازنین آوا جونم خوبی عزیز دلم؟ چطوری؟ دیروز که توی نینی گپ گفتی وای و رفتی و هر چی پیام دادم جواب ندادی خیلی نگرانت شدم . خوب شد کامنت برام گذاشته بودی , خیالم راحت شد که اتفاقی نیفتاده. عزیزممممممممممم خیلییییییییییی ماهی. دوستت دارم , هم تورو و هم دخملی ماهت رو .
✿فاطمه✿(مامان محیا)⚛
9 اردیبهشت 93 15:55
سلاااااااااااااااااااااااام ب مژده ی عزیزم و آواگلی وااااای ک آوایی من چقده ناز و خوشگله هزارماشالله عسلک خاله
✿فاطمه✿(مامان محیا)⚛
9 اردیبهشت 93 16:01
خاله فدای خنده های راستکی و الکیش عزیزدلم عکسای هنریش خیلی قشنگ شدن....خوش تیپ و خوشگل و خوش عکس
مامان ستاره
9 اردیبهشت 93 21:07
سلام مهربونم ... خیلی شرمنده می کنی گلم که میای بهم سر میزنی ... الحمدالله بهترم شنبه باید گچ پامو باز کنم جیگر
توت فرنگی(مامان علیرضا)
9 اردیبهشت 93 21:56
سلام عزیز دلم خصوصی
راضیه
10 اردیبهشت 93 11:28
همیشه شاد باشید
مامانی دخمل بلا
10 اردیبهشت 93 19:25
سلااااااااااام مژده جون گل و نازنینم , مامانی خوب و گل آوای نازم عزیز دلم خوبی ؟ خوشی؟ آوای من چطوره؟ کجایی ؟ چه میکنی ؟ راستی از المیرا جون خبر نداری؟ نگرانش شدم . دلم شور میزنه , انگار چند روزه پیداش نیست . کامنتم براش گذاشتم خبری نشد ازش . اگه تونستی خبری ازش بگیری به منم خبر بده . بهش بگو نگرانشمممممممم و دلم براش تنگ شده . خیلییییییییییییی دوستت دارم دوست جونی ماه من . ببوس آوا جونمو. میبوسمتتتتتتتتتتت
مامانی دخمل بلا
10 اردیبهشت 93 19:39
به قول حسین پناهی: ( می دانی ، یک وقت هایی باید روی یک تکه کاغذ بنویسی "تـعطیــل است" و بچسبانی پشت شیشه ی افـکارت ، باید به خودت استراحت بدهی ، دراز بکشی , دست هایت را زیر سرت بگذاری به آسمان خیره شوی و بی خیال ســوت بزنی ، در دلـت بخنــدی به تمام افـکاری که پشت شیشه ی ذهنت صف کشیده اند ، آن وقت با خودت بگویـی : بگذار منتـظـر بمانند ...)
معصومه
11 اردیبهشت 93 15:32
آخه تو جراتش رو داریتو با من قهر نمیکنی چون خاله ی جوجومی و دلت نمیاد نیای پیشش...منم با تو قهر نمیکنم چوووووون عاشق تو و آواممممممم عزیزم پس الکی حرف نزنببین من تحویل نمیگیرم واقعا؟میام میبینم پست جدید نداری و دیگه چیزی نمینویسمممممممم بخدا دوستت دارم از این حرفا نزنی دیگههههههههههه
سارا مامان اهورا
12 اردیبهشت 93 17:50
آخه چرا دیگه پست جدید نمیذاری؟
مامانی فاطمه
13 اردیبهشت 93 8:46
سلاااااااااااام شماهم که کم پیدا شدی بابا پست جدید بزار از آواجونم
مامان امیرصدرا
13 اردیبهشت 93 16:13
سلام عجب دختر نازی هستی خدا حفظت کند خوشحال میشم به من هم سر بزنید
الهام مامان امیرعلی جیگر
13 اردیبهشت 93 23:59
چقدر ناز و خوشکله. الهی خاله قربونت
الهام مامان امیرعلی جیگر
13 اردیبهشت 93 23:59
بخدا تکه. یه گوله نمکه
مامانی دخمل بلا
14 اردیبهشت 93 14:02
سلام مژده جون گلم , مامانی خوب و مهربون آوا جونم عزیزم خوبی ؟ بازم که کم پیدا شدی خواهر جون؟ دلتنگت شدم حسابی . چه خبر؟ چی کارا میکنی؟ امیدوارم هر جا هستی خوب و خوش و سلامت باشی خواهر جونم. خیلییییییییییییییییی دوستتون دارمممممممممممم. میبوسمتووووووووووون.
مامان فاطمه
15 اردیبهشت 93 10:46
سلام عزیزم خوبی؟خوشی؟آوایی خوبه؟دلمون براتون تنگ شده...چرا پست جدید نمی ذارین؟
مامان فهيمه
15 اردیبهشت 93 16:42
سلام دوست جونم خوبى آواى نازنينم خوبه انشالله دلم براتون تنگ شده بود خوشحال شدم عكساى عروسك خانمو ديدم،خيلى نازه ماشالله خدا حفظش كنه راستى از نى نى جديد چ خبر[چشمك]
مامان النازي
15 اردیبهشت 93 17:27
سلام مژگان جون خوبي خانم اوايي خوبه كم پيدايي خانم
مامانی دخمل بلا
16 اردیبهشت 93 12:33
سلام مژده جون خوب و عزیزم , مامانی دوست داشتنی آوا جونم کم پیدایی گل من ؟ چرا دیگه پیشم نمیای عزیزم ؟ نگرانت شدم خواهر جونم . آوای گلم رو ببوس و از خودت خبری بهم بده دوست جونی عزیزم .
مامان گلشيد
16 اردیبهشت 93 12:38
كجايي خانوم جون خيلي وقته نيومدي
مامان اهورا
16 اردیبهشت 93 22:27
چرا آپ نمیکنی؟
مامان مهتاب
18 اردیبهشت 93 21:27
سلام خانمی خوبی "دخملی در چه حاله ؟ کجایی نیستی ؟دلتنگتونم
ستارگان آسمان من
20 اردیبهشت 93 0:39
سلام....وای خدا چه عسلی شده دخترمون
مامان مهسای زندو باباکریم خان زند
23 اردیبهشت 93 19:26
مژده جونم سلام .خوبین خانوم.ازم دلگیرنشیا که چرا بهتون سرنمیزنم.یکم ناراحتی پیش اومده تو زندگیم ایشالا دعام کنین بهتربشه حل بشه بازم کلی میام دیدنتون.همتون دعام کنین.به دعای خیرتون نیازدارم.
مامان سوده
29 تیر 93 20:43
خوشگل خاله عاشقتمممم
صبا
16 مرداد 93 14:39
لطفا از دخملتون عکس سکسی نذارین سواستفاده میشه ها ...
مریم
23 شهریور 93 16:20
عزيزم سلام از بعد از سيسموني آرين ديگه به ما سرنزدي دختر ملوسي چطوره؟
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترم آوا می باشد