آوای من،عشق من،ماه منآوای من،عشق من،ماه من، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره
طاهای من،عمرمنطاهای من،عمرمن، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 25 روز سن داره

دخترم آوا

در انتظار طاها هستیم

1393/8/2 15:36
2,271 بازدید
اشتراک گذاری

بازم میشه عاشق شد توی این بی رحمی دنیا................

سلام دوستانم

چقد دلم برای تک تکتون تنگ شده ..چقد دوستتون دارم ولی چه حیف شد ک دوره اومدنم به وبلاگ و وبلاگ نویسی اینقد کوتاه بود

امروز ک اینو مینویسم دوازده روز دیگه میخوام که وارد ماه هشتم بشم چه انتظار تلخ وکشنده ایه چقد سخت روزها وشبها میگذره گاها بر وفق مراد وگاها تلخ وگزنده .....

طاهای ما هم خوبه دوستانم خداروشکر سه روز دیگه نوبت سونو دارم واسم دعا کنین ک بچه مون سالم باشه...  وسلامت پا به عرصه وجود بزاره.

آوا جون هم که یک ماهه کلاسهای مهدش شروع شده و به مهد کودک میره .اگه خدا بخواد 11 روز دیگه پنج سالش تموم میشه و وارد شش سالگی میشه

اولین روز مهد آوا(خدایا چه لحظه ی باشکوهیست دیدن به ثمر نشستن آرزوهایت)

 

 

دوستت دارم با تمام وجودم دخترم

 

فدای رانندگی کردنت بشم نازنینم

ماه من زندگی من

اینم از کلای دستباف مامان واسه آوا جونم ولی فعلا هوا گرمهشاکی

و این هم اولین محرم آوا در چهل روزه گی(دی 88)

 

پسندها (14)

نظرات (24)

sidan
6 آبان 93 17:22
آموزش کسب درآمد از اینترنت توسط دکتر خسرو مترجمی بصورت رایگان دانلود کنید برای دانلود کافیست لینک زیر را در مرورگر خود کپی کنید سپس اینتر را بزنید (حجم 6 مگابایت) آدرس دانلود : WWW.CsF.US.PN برای خرید پکیج کامل آموزشی سایت زیر مراجعه کنید: آدرس سایت : WWW.CsT.US.PN این پکیج آموزشی شامل موارد زیر است: آموزش بورس آموزش قدم به قدم بورس نرم افزارهای تحلیل دادهای بورس رموز انجام معاملات در بازار بورس شناخت گاوها در بورس - اصول سرمایه گذاری در بورس راهنمای تحلیل و سرمایه گذاری در بورس مفهوم P به E نمونه سوالات آزمون کار گذاری بورس آموزش ویدئویی بورس معرفی برنامه بورس تاریخچه بورس بلژیک شکل گیری بورس در ایران نقش بورس در اقتصاد کشور علت سرمایه گذاری در بورس امنیت و شفافیت در سرمایه گذاری1 حفظ ارزش سرمایه.نقدینگی امنیت و شفافیت در سرمایه گذاری2 ریسک و بازده سرمایه1 ریسک و بازده سرمایه2 آموزش فارکس آموزش کامل فارکس به صورت مولتی مدیا آموزش فارکس به صورت نرم افزاری استراتژیهای معاملاتی سودآور آموزش مقدماتی فارکس آموزش پیشرفته فارکس مدیریت سرمایه در فارکس آموزش فاندامنتال آموزش تکنیکال آموزش اندیکاتورها آموزش متا تریدر کتاب آشنایی با فارکس کتاب استراتژیهای موفق معامله گری در بازار ارز کتاب روشهای فیبوناچی کتاب بهترین روش های خط روند مقالات کامل آموزشی فارکس مقالات انگلیسی آموزش فارکس نرم افزارهای تحلیل فارکس پلتفرمهای معاملاتی فارکس پولسازی در قرن 21 جزوه کسب درآمد میلیونی جزوه کسب درآمد از اینترنت چگونه وام های میلیونی با کارمزد کم دریافت کنیم؟ آموزش ویدئویی کشت قارچ فیلم آموزشی پرورش قارچ صدفی فیلم آموزشی پرورش قارچ دکمه ای فیلم آموزشی پرورش قارچ با موضوع چرا قارچ پرورش قارچ در منزل (خانگی) لوازم مورد نیاز برای ایجاد اتاق پرورش قارچ در منزل لوازم مورد نیاز برای سالن پرورش قارچ نکاتی در مورد سالن پرورش قارچ بصورت صنعتی شناسایی قارچ های خوراکی و سمیپرورش قارچ دکمه ای و صدفی آموزش ویدئویی 7 نوع شغل آموزش ویدئویی چاپ سیلک آموزش ویدئویی ساخت مهرهای ژلاتینی آموزش شمع سازی و ساخت انواع شمع های فانتزی آموزش ساخت جعبه های کادویی برای جواهرات و هدایا درمنزل آموزش روتوش کردن عکس در فتوشاپ آموزش شارژتونر پرینترهای لیزری آموزش هویه کاری روی پارچه آموزش ویدئویی تجارت الکترونیک توسط دکتر خسرو مترجمی Introduction Cards & Accounts Paypal Alertpay Itc site Paid to click Cash Crate Treasure Trooper Domain & Hosting Shoping Cart Affiliates Google Adsense Drop Shippment آموزش ویدئویی ارسال ایمیل گروهی لیست پنج میلیون ایمیل کتاب ساخت ایمیل در شبکه های کامپیوتری .
ساسان اس ام اس
6 آبان 93 17:26
سلام معلومه نی نی باحالی داری. امیدوارم همیشه سالم باشه. تو انجمن سایتمون مطالب زیادی درباره کودکان و همسرداری داریم. من بهت سر زدم اگه شما هم دوست داشتی به سایت ما سر بزن. ممنون www.SasanSMS.ir کامل ترین آرشیو اس ام اس www.SasanSMS.ir/Forum متفاوت‌ترین انجمن سرگرمی و تفریحی فارسی‌زبانان
مهتاب مامان آذین
6 آبان 93 19:53
سلام خانوم خانوما" خوبی عزیزم آوا جونم چطوره هزار ماشااله خیلی بزرگتر شده بخدا دلم یه ذره شده بود واستون چرا گوشی رو جواب نمیدادی ؟ پس پسری داری " خدا رو شکر که جنس بچه هات جور شد خیلی دوستون دارم
مهتاب مامان آذین
6 آبان 93 20:16
بهترین هدیه به بهترین دوست " از یاد نبردن اوست ... همیشه به یادتم
مامان اهورا
6 آبان 93 20:27
سلام عزیزم.حالتون خوبه؟خیلی خوشحال شدم از اومدنت قربون آوای خوشگلم برم عزیزم ایشالا مدرسه رفتن و دانشگاه رفتنت ایشالا طاها جونم به سلامت دنیا بیاد و زندگیتون رو خوشرنگتر از قبل کنه
مامانی دخمل بلا
8 آبان 93 17:43
" رقیه , سه ساله کربلا " این صحنه ها را پیش از این یکبار دیدم من هر چه می بینم به خواب انگار دیدم شکر خدا اکنون درون تشت هستی بر روی نی بودی , تو را هر بار دیدم بابا خودت گفتی شبیه مادرم باش من مثل زهرا مادرت , آزار دیدم یک لحظه یادم رفت اسم من رقیه است سیلی که خوردم عمه را هم تار دیدم احساس کردم صورتم آتش گرفته خود را میان یک در و دیوار دیدم مجموع درد خارها بر من اثر کرد من زیر پایم زخم یک مسمار دیدم (سوغات مکه) توی گوشم بود بردند کوفه همان را داخل بازار دیدم!
مامانی دخمل بلا
10 آبان 93 0:10
شعر احمد سوسرایی برای حضرت علی اصغر وقتی حسین(ع) مصحف کوچش را درودن رحل دستانش گرفت تا با صوت خوشش آیه ی جهاد بخواند تیری سیاه چوب مته وار ، صفحه ی نازکش را پاره کرد , واژه واژه خون چکید بر رحل حسین , حسین (ع) آن روز به رشته ی تحریر در آورد کتاب هدایت جهانیان را ...
میترا
10 آبان 93 15:30
کاش بوديم آن زمان کاري کنيم از تو و طفلان تو ياري کنيم کاش ما هم کربلايي مي شديم در رکاب تو فدايي مي شديم السلام عليک يا ابا عبدالله ...
✿فاطمه✿(مامان محیا)⚛
10 آبان 93 19:57
جااااان دلم آوای نازنینم.واقعا چ حس شیرینیه دیدن قدکشیدن و بزرگ شدن پاره ی تنت ایشالا طاهاکوچولو هم صحیح و سالم بدنیا میاد و هم خونه ی دلتو روشن میکنه و هم خوابو بهت حروم میکنه
مامان منصوره
13 آبان 93 0:12
آوا جونم تولدت مبارک انشالله به سلامتی داداش کوچولوتم بیاد تو بغلتون
مریم مامی آرین
27 آبان 93 0:24
سلام عزیزم ..دیگه دوست گلم ناراحتی و غمها ت رو فراموش کن ..چون خداوند اگر چیزیو از کسی می گیره بجاش یه هدیه والا تو وجودت قرار داده که باید هرروز خدارو شکر کنی ..نگران نباش عزیزم خداوند مواظب نی نیت بوده وهست بعد از این به فکر وسایل خریدن واسه گوگولیت باش که هم روحیت بهتر میشه و هم سرگرم میشی
مامان عاطی
6 آذر 93 12:48
به به خام خوشگله مهد کودک میره تولدت مبارک با عرض پوزش که دیر اومدم مامانی اوا چرا نیستی خیلی وقته نمیایی پیشمون من گرفتار بودم سر کار میرم به خاطر همین نمیومدم ولی قراره زود زود سربزنم
مامان عاطی
6 آذر 93 13:04
عزیزم پس نی نی پسره خدا حفظش کنه حالا هم پسر داری ئ هم دختر خوش به حالت...منم بچه میخوام ولی اول باید اعصابمو وشرایط روحیم رو آروم کنم تا بچه بیارم خدا حفظش کنه
مات سارا
6 آذر 93 23:50
سلا ماماني آوا انشالله هميشه به سلامتي بگذرونيد....انشالله قدم ني ني مبارك وبا بركت باشه
مامان گلشيد
11 آذر 93 7:43
مامان ماهان
19 آذر 93 20:15
سلام عزیزم الهی قربونت بشم دیدی چطو از هم فاصله گرفتیم دلم خیلی برات تنگ شده قربونت برم خدا طاها و اوا رو برات حفظ کنه من الان دارم گریه میکنم چون واقعا دلم برات تنگ شده خیلی از فضای وب فاصله گرفتم متاسفانه تو رو خدا بیاو کامنت برام بذارو از خودت و اوا جونی وقند عسلم واسم بگو وای مژده چقده دلتنگتم باورت نمیشه بخدا انقده درگیر ماهانم از بس شیطون شده که نگو خودمم که خیلی مریضم ینی بشدت مریضم اصلا دستو پام نمیگیره بخدا از بس کار میکنمو ماهان بهم میریزه قربونت برم تورو خدا بیاو از خودت برام بگو دوستت دارم عزیزممممممممممممممممممممممممم اوا جونم که ماشالله خیلی ناز شده خانومی شده عزیز دلم ببوسش تو روخدا مژده من بیمعرفت تو نباش من بی وفا تو نباش دوستون دارم بای بای
فریده
1 دی 93 10:16
طاها کوچولوی ما کی به دنیا می آید ؟؟؟؟
میترا
2 دی 93 15:45
سلام مهران تو مسابقه نی نی وبلاگ شرکت کرده بیایید و زحمت بکشید کد 46 را به 1000891010 ارسال کنید
مامان اهورا
5 دی 93 19:28
سلام عزیزم خوبی؟آوا خوبه؟طاها به دنیا اومد یا نه؟
مامانی و بابایی دخمل بلا
6 دی 93 16:26
سلام مژده خوب و نازنینم یه عالمه دلم برای تو و آوای خوشگلم تنگ شده ... بابا یه عکس از آوا برامون بزااااااااااااررررررررررر ... یه خبری از خود بهمون بدههههههههه .... دلم تنگ شدهههههههههههههههههه واستتتتتتتتتتت دوست باوفای من... هیچ معلومه کجایی ؟ وقت زایمانت کی هست مژده جونم ... دل نگرانت شدم .... دوست دارم 14 دی ماه باشه ... اونوقت جای من و تو عوض میشه ... آخه پارسال همین موقع نوبت زایمان من بود ... یادت که هست ... البته هر وقت که باشه فرقی نداره مهم سلامتیه تو و طاهای نازمه ... تورو خدا بهم خبر بده ... عکسای طاها جونممممممممممم هم یادت نره بزاریا من منتظرم ... صبرم ندارم ... دوستتون دارم و میبوسمتون ...
مجله توت فرنگی
11 اسفند 93 17:54
سلام عشقم. سلام عزیزم . سلام نفسم . الهی قربون خودت ودختر ماهت بشم . ببینم پس عکس نی نی رو بزار دیگه . دلم داره ضعف میره ببینمش . الهی فدای آوای نازم بشم که هر روز ماشاالله خوشگل ترو زیبا تر و ماهتر میشه . فدای مامان مهربونشم بشم . عزیزم این وبلاگ جدیدمه . هر وقت اومدی بیا پیشم . چقدر دلم تنگ شده واسه حرف زدن اینجا یادش به خیر . می بوسمت با یه دنیا عشق و مهر عزیزم
✿فاطمه✿(مامان محیا)⚛
20 اسفند 93 9:32
سلاااام ب مژده ی گلی خوبی عزیزم؟آواگلی و طاهاجون خوبن؟ واتسمو حذف کردم عزیزم چرا دیگه آپ نمیکنی؟دلم واستون تنگ شده
مامان الهام
20 اسفند 93 18:21
فرارسیدن ماه خرید هول هولکی بدو بدوهای الکی بشور و بسابهای بیخودکی شستو شوهای زیادکی برتمام بزرگ بانوان ایرانی دست تنها مبارک ....
مامان زهره
26 اسفند 93 8:29
سلام من عاشق آوام خیلی دوستش دارم خدا براتون حفظش کنه به امید150 سالگی این خانم خوشگل ما پیشاپیش سال خوب بهمراه سلامتی وشادی فراوان رو براتون آرزومندم امیدوارم به هر جیزی که میخواید تو این سال بهش برسید آمین
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترم آوا می باشد