آوای من،عشق من،ماه منآوای من،عشق من،ماه من، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره
طاهای من،عمرمنطاهای من،عمرمن، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره

دخترم آوا

شش سالگی آواجونم پانزده ماهگی گل پسرم

1394/8/19 19:21
718 بازدید
اشتراک گذاری

انگاری وب گردی وخاطره نوشتن هم دیگه داره به خاطره ها میپیونده

امان از گوشی های اندروید که کم کم مارو از وبلاگ جدا کرد

سه ماهه که از تولد شش سالگی آوای نازنینم میگذره آوای نازم دیگه ماشالله خانم شده سال گذشته بخاطر درگذشت پدر عزیزم نتونستم واسش تولد بگیرم ولی امسال دیگه بخاطر آوا تولدش رو در کنار داداش کوچولوش جشن گرفتیم 

واما طاها ی ما 

هزار ماشالله یه جا بند نمیشه درد وبلات بزنه به جونم.😘

توی سال ۹۴،هم خاطره های خوش وناخوشی بود ولی گذشت با همه خوب وبدش

هر کدوم از هم لینکی ها اومدن و پست جدید رو خوندن بیان خصوصی شماره شون رو برام بزارن تا از حالشؤن باخبر بشم 

دلم واسه همتون تنگ شده

میبوسمتون

در پناه حق

 

پسندها (4)

نظرات (5)

مامان ela
13 اسفند 94 16:35
سلام من عاطفه هستم مامان الای یادته منو دختر نیستی من شمارمو برات خصوصی میدم تو تلگرام بهم پی ام بده پسرتم که ماشالله بزرگ شده خدا حفطش کنه هر دو رو تولد اوا جونم مبارکه عزیزم
زهره مامانی فاطمه
19 اسفند 94 15:19
سلام خانم خوش آمدی خوبی تولد آواجون مبارک الهی که سال پیش روت پراز سلامتی وشادی باشه ماشااله به طاهای عزیزم
✿فاطمه✿(مامان محیا)⚛
27 اسفند 94 9:19
عزیزم خوشحالم ک بالاخره با نی نی وبلاگ آشتی کردی هروقت فرصت کردی بیا و اپ کن...الان ک محیا سه ساله شده گاهی ب پستهای اول وبلاگش ک نگاه میندازم اونقدر حس خوب و شیرینی پیدا میکنم ک واسه ادامه ی وبلاگ نویسی انگیزه ی بیشتری پیدا میکنم و مصممتر میشم ک حداقل هرماه یه پست از کارا و عکساش بذارم ک واسش یادگار بمونه حیفه وبلاگت خاک بخوره مژده جونم....حتما دوباره از خاطراتشون بنویس
مامان و بابایی دخمل بلا
25 فروردین 95 0:27
یادش بخیر وبلاگ نویسی پر هیجان هر روزمون چرا دیگه به ما سر نمیزنی اصلا بی وفا وبلاگتم آپ نمیکنی واقعا امان از این گوشیها نمیگی دلم برات یه ذره شده مژدهههههه
الي
1 اسفند 95 7:10
دلم واسه اون روزامون خيلي تنگ شده😔
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترم آوا می باشد