آوای من،عشق من،ماه منآوای من،عشق من،ماه من، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره
طاهای من،عمرمنطاهای من،عمرمن، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره

دخترم آوا

این روزهای آوایی

1392/10/12 13:42
1,184 بازدید
اشتراک گذاری

روزها در پی هم میگذرند ما هنوز اندر خم یه کوچه ایم

آوای نازنینم سلام این روزها خبر خاصی نیست ولی اگه خدا بخواد تصمیم

گرفتیم که دوباره دست به کار بشیم ویه فرشته جدید رو به زندگیمون وارد کنیم 

وفقط وفقط اینکارو بخاطر تو میکنم عزیزم وتمامی روزهای سخت بارداری

و..........وفقط بخاطر تو میخوام دوباره تجربه کنم مهربانم انشالله فردا بزرگ

بشی واینارو بخونی وبدونی من بخاطر تو میخوام دوباره بچه دار بشم ولی الانم

که دارم اینارو مینویسم وجودم رو استرس فرا گرفته نمیدونم کارم درسته

یانه....ولی خوب دیگه........بزرگترین علتی که میخوام دوباره یه فرشته رو

زمینی کنم اینه که 

چون خیلی تنهایی وهمیشه غصه میخوری که چرا سارینا اینا داداش وآجی دارن

پانیذ داداش وآجی دارن منم آجی میخوام واسمشو بزاریم آوین هرچی بابایی

میگه میبرمت مهد،میبرمت کلاس ورزش که تنها نباشی اونجا خیلی دوست پیدا

میکنی زیر بارحرف زور نمیره میگه میخوام یه آجی داشته باشم که خودم بزرگش کنم

این دخملی ما فکر میکنه بچه یه عروسکه  حالا بزار فرداروز نزاره بخوابی ببین چه

بلایی سرمون میاری ناقلا

الهی من فدای ادا اطوارات بشم 

ودوستان وهمراهان همیشگیم سلام وقت بخیر همینطور که واسه آوا بالا نوشتم

ما داریم مجددا دست بکار فرزند دوم  میشیم تا  ببینیم  خدا کی بخواد بهمون یه

فرشته کوچولو بده

از این بابت خوشحالم که توی این چند وقت دوستای خوبی مث شماها دارم

از اینکه بچه ها هرکدوم روزمره گی های خاص خودشون رو دارن ومشکلات

خودشون ودیگه تقریبا با بچه ها کم وبیش آشنا شدیم وخبر ازهمدیگه داریم و در

واقع داریم باهشون زندگی میکنیم خوشحالم وبرای همشون آرزوی سعادت

وسلامت دارم 

خدارو شکر معصومه باردار شده وانشالله خاله ستاره وخاله سحر هم به این

زودی خبراهای خوب وخوشی رو بهمون بدن همونطور که هممون متوسل شدیم

به ائمه واسه این دوخاله گل وناز هم دعا کنیم که انشالله هرچه زودتر دامنشون

سبز بشه 

انشالله زهرا جونم روز شنبه به سلامتی وتندرستی فاطمه جونی رو به دنیا بیاره

الی عزیزم.خواهرررررررررری نازم انشالله کمی از بارمشکلاتت کمتر بشه قربونت

برم

 ریحانه ی زیبای خوشکلم

لیلای عزیزم..توت فرنگی مهربانم عزیزتر ازجانم گل خوب وخوشبوی من

خوزستانی های عزیزم(مامانی امیر حسین مامانی گل فاطمه جونی.میم مث

محیای نازم)

مامانی اهورای گل .مامانی النازی.فریده عزیزم،میترای خوشکلم مامانی مهربون

فاطمه جون وهمه دوستای

خوب ونازنینم که همیشه بهم سر میزنین خیلی دوستتون دارم .دوست داشتم

اسم تک تک تون رو توی این پستم بزارم وبگم چقد دوستتون دارم وچقد

عاشقتونم ولی خوب اگه اسم همه رو بزارم تمامی این پست میشه اسم بچه ها

دست همتون رو به گرمی میفشارم ویه بار دیگه میگم از اینکه با شما آشنا

شدم خوشحالم وشاد 

برای من دعا کنید عزیزانم

ا

ای عشق همه بهانه از توست

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (135)

توت فرنگی (مامان علیرضا)
11 دی 92 13:53
سلام عزیم نفسم دلم برات یه کوچولو شده بود همینطوروی که تو گفتی اوقات رو سپری کردیم و کلی حرص خوردیم بگذریم عزیزم انشالله به سلامتی کوچول بیاد تو دلت و به سلامتی فارغ بشی و خواهر یا بردار برای اوا بیاری انشالله هر کیهم بچه می خواد خدا بهش بده ممنون بهم سر می زنی با وفای من ممونم اسم من رو هم آوردی من هم خیلی خوشحالم دوست و فرشته ای مثل تو دارم خیلی خیلی دوستت دارم
مامان لي لي
11 دی 92 17:20
هااااااااا قبلي ثبت شد؟؟؟؟؟ نشد؟؟؟؟؟؟ پيام نداد خوووووو
سارا مامان اهورا
11 دی 92 17:44
عزیزم انشاالله به سلامتی تصمیم درستی گرفتی به نظر منم 1 بچه کمه گناه دارن الان و بعدها تنها باشن تو این زمونه هیچکی جای خواهر یا برادر رو واسه آدم نمیگیره من که هر چی با شوهرم حرف میزنم فایده نداره بخاطر مشکلاتی که با اهورا داشتیم از بچه زد شده
سارا مامان اهورا
11 دی 92 17:46
عزیزم وقتی این پستتو خوندم کلی ذوق کردم هم برای تصمیمت هم برای اینکه قابل دونستی و اسم منم تو اسم افرادیکه نوشتی بود
مامان لي لي
11 دی 92 18:04
خصوصي عشق من
سحر
11 دی 92 19:31
عزیزم ممنونم خانومی برای دعای قشنگت و خوشحالم برا تصمیمی که گرفتی انشالا که به سلامتی خیلی خوب کاری میکنی آوایی هم از تنهایی درمیاد دیگه وقتشه
مهتاب
11 دی 92 21:43
سلام عزیزم .تصمیم درستی گرفتین خیلی هم به جاست ایشاله آوا جونی از تنهایی در میاد استرس رو هم بذار کنار تا یه نی نی مامانی بیاری برات دعا میکنم
مامان لي لي
12 دی 92 0:34
شادیهایم هدیه به تو..........،کم بودنش را برمن خرده نگیر......اين تمام سهم من از دنياست..........
خاله شیدا و روشا
12 دی 92 1:46
سلام مامانی مهربون ایشالا که خدا یه نی نی صحیح و سالم بهتون بده که آوا جونم هم آبجی بشه و از تنهایی در بیاد فداش شم که اینقدر نی نی دوست داره و دوست داره آبجی شه
مامان الناز
12 دی 92 2:01
وای چه خبر خوبی ایشالاه خدا 2 تا نی نی خوشکل بهت بده که هم خیال ما رو راحت کن هم اوایی عزیزم امیدوارم هر چی به صلاحته همون بشه ممنون عزیزم که یاد منم کردی می بوسمتون
مامانی کسرا
12 دی 92 2:10
انشالله هر چی خیر قسمتتون بشه تصمیم سخت در عین حال قشنگیه امیدوارم فرزندی سالم و صالح و نیکو خداوند قسمتتون کنه که کانون خانوادتون گرمتر و زیبا تر بشه
مامان لي لي
12 دی 92 15:10
خواهر عزيزم ديروز كامنت گذاشتم اما گويا ثبت نشده........ انشالله كه خيره..... اميدوارم خدا يه فرزند سالم و صالح ديگه نصيبت كنه گلِ من تو لايق بهترين هايي
مامان لي لي
12 دی 92 15:12
عزيز دلم مرسي كه به فكر منم بودي و براي حل مشكلات منم دعا كردي.......... من از خدا ممنونم كه تو اين دنياي مجازي دوستايي رو نصيبم كرده كه از دوستا و خواهراي حقيقي عزيز ترن برام
مامان لي لي
12 دی 92 15:14
خيلي خوشحالم خواهري كه تورو داررررررررررررررررررررررم....بابت خصوصي هم الاهي فدات بشم مننننننننننننننننننننننننننننننن
مامان النا
12 دی 92 16:54
سلام.من تازه وبلاگتون رو خوندم.ایشالا به سلامتی.تصمیم خوبی گرفتید.به وبلاگ دختر منم بیاید.اگه دوست داشتید با هم تبادل لینک بکنیم.
مادر منتظر
12 دی 92 23:27
خدایا؛ تو را به مناسبتهای عزیز این ماه گرامی قسم می‌دهیم ؛ این ماه را بر تمام شیعیان جهان ، مبارک و پر خیر و برکت قرار بده ، و در ظهور ارباب و مولای ما ؛ امام زمان(عج) تعجیل بفرما ، و به ما توفیق بهره بردن از فضایل این ماه عنایت فرما ، و تمام مریضها را به حرمت این ماه شفا بده ، و مشکلات و گرفتاری تمام شیعیان را برطرف بفرما. آمین ربّ العالمین. حلول ماه ربیع الاول مبارک . سلام دوست خوب و نازنینم شنبه روز زایمان منه مهربونم , برای سلامتی فاطمه جونیم و اینکه زایمان راحتی داشته باشم دعا کن عزیزم , اگه بدی از من دیدی حلالم کن دوست خوب و مهربونم . (مشخص شدن تاریخ زایمانم و یک سورپرایز برای دوستانم ) اسم پست جدیدمه گلم .
معصومه
13 دی 92 0:03
عزیز دلم مهربون ممنونم که برام پست گذاشتی .....تو واقع خوب و مهربونی الهی دوباره طعم مادر شدن رو بچشی شیرین و شیرن تر
الهام مامان محیا
13 دی 92 0:07
سلام عزیزم خیییییلی کم پیدا شدی!!! من به خاطر قضیه ی بابام چند وقتی نبودم ...و فقط جواب کامنت ها رو بعضا میدادم... خوبین؟ خوشی؟ سلامتین؟ چه خبرا؟؟؟
مامان امیرحسین
13 دی 92 0:07
عزیزم ایشالا به سلامتی تصمیم درستی گرفتی مرسی کهبه ما سر میزنی آوا جونوببوس عزیزم دوستتون دارم
الهام مامان محیا
13 دی 92 0:10
مبارکه عزیزم به سلامتی کار خوبی میکنی
توت فرنگی (مامان علیرضا)
13 دی 92 0:54
سلام خوبی عزیزم بابا تو نیستی این دو روز خیلی منتظرت بودم نمی دونم چرا تو گپ آفی به هرحال دلم برات یه ذره شده شنبه صبح منتظرم باش فردا تونستی بیا تو گپ کلی حرف دارم دوستت دارم
توت فرنگی (مامان علیرضا)
13 دی 92 0:55
راستی عکس رو هم دیدم ممنون
مامان ریحان
13 دی 92 2:07
سلام ببخش دیر اومدم پیشت دیگه خودت خیلی خوب در جریان گرفتاری های من هستی ایشالا که زودی فرشته کوچولو بیا تو دلت و 9 ماه بارداری خوبی رو داشته باشی و از همه مهمتر اینکه نی نی سالمی داشته باشی مرسی که از دخملی من هم تو پستت یاد کردی
مامان ماهان
13 دی 92 3:40
دلتنگم و دیدار تو درمان من است / بی رنگ رخت زمانه زندان من است بر هیچ تنی مباد و بر هیچ دلی / آنچه از غم هجران تو بر جان من است
مامان ماهان
13 دی 92 3:42
خیلی وقته که دلم برای تو تنگ شده ….. قلبم از دوری تو بدجوری دلتنگ شده ….. خیلی وقته دیگه بارون نزده ….. رنگ عشق به این خیابون نزده ….. خیلی وقته ابری پر پر نشده ….. دل آسمون سبکتر نشده
مامان لي لي
13 دی 92 5:51
ما را از کودکی؛ به جدایی ها عادت داده اند؛ همان جایی که روی تخته سیاهمان نوشتند : خوب ها / بدها تو خوب ترينييييييييييييييي براي من
مامان لي لي
13 دی 92 5:53
سلام خواهري خوبي؟؟ ما خوبيم خداروشكر...... زير سايه أتم خواهر.............. منم دلتنگت بودم عزيييييييييييزم
نیلوفر جون
13 دی 92 12:00
پیاپیش امدن فرزند دیگه وتصمیم که گرفتید رو تبریک میگم
سعیده مامان آنیسا
13 دی 92 14:08
عزیزم منم دوست دارم بچه دیگه داشته باشیم اما اعصابم نمیکشه واسه دومی تازشم آنیسا تا میگیم زیاد اذیت کنی میریم نی نی میاریم یه جیف و دادی میزنه که نگو
مامان لي لي
13 دی 92 16:28
سلام ماماني آينده البته به شماره ٢.......... خوبي خواهري..... مام خوبيم خداروشكر.....دل منم برات تنگوليده...... خواهر اوايي ديشب يه پاشو گذاشت تو ماشين لباسش و دو تا دستش و زد زمين و ديدم كامل رفت تو ماشين
مامان لي لي
13 دی 92 16:29
عزيزمي خوبي؟؟ اوا جونم خوبه؟؟ واقعاً اوايي شيطون شده و كم مونده سكته بزنم از دستش
مامان ماهان
13 دی 92 22:26
دوووووووووووووووووووست دارم خواهر گلم اوا جونمو ببوس خاله فداش خيلي نازه ايشاالله ني ني دوم بزودي مياد واوا جون تنها نميشه
مامان مرمر
14 دی 92 12:28
بشارت باد حلول ماه ربیع.امشب به عشاق حسین(ع) زهرا(س) دهد مزد عزا یک عده بخشش در جزا یک عده را درمان دهد یک عده را مشهد برد یک عده را دیدار حج باشد که مزد ماشود
فریده
14 دی 92 14:16
سلام ممنون که اسم من رو داخل وبلاگ زیبای آوا جون نوشته بودی ، ممنون که به یادم بودی ، واقعیتش ذوق مرگ شدم چه تصمیم درستی گرفتی به نظر منم یه بچه خیلی کمه ولی ما پدر و مادرها آنقدر خودخواه هستیم که به خاطر خودمون یه عمر تنهایی رو به بچه هامون هدیه می دهیم . آرزوی یه حاملگی خوب و راحت رو برات می کنم
مامان فاطمه
14 دی 92 16:58
سلام عزیزم.خوبی؟آوایی گلم خوبه؟ببخش که دیر بهت سر زدم درگیر کارای تولد فاطمه بودم.خیلی خوشحال شدم از تصمیمت عزیزم.ایشالله به زودی خدا یه نی نی ناز بهتون بده.راستی (مامانی مهربون فاطمه جون) منظورت من بودم یا کس دیگه؟؟؟؟؟؟ دوستون دارم هوار هوارتا
مامان ماهان
14 دی 92 22:49
مامان اوايي
15 دی 92 0:32
پيام قبلي ثبت نشده گلم
مامان لي لي
15 دی 92 3:52
حرفاي دلم راهيچ وقت هيچکس نفهميد، شايدروزي مورچه هافهميدند! روزي ک گلويم را ب تاراج ميبرند...
مامان لي لي
15 دی 92 8:06
سلام مژده جونم خوبي؟؟ اوايي خوبه؟؟ داماد تو راهيِ من خوبه؟؟ اسمش و بزار آوش منم ميخوام اسم داداش اوا رو بزارم اوش مژده از زهرا شماره نداري؟؟؟؟؟ خبر داري زايمان اش چه طور بوده؟؟؟ خبر از حالش داري؟؟؟ من يكم استرس دارم .... بهم گفته بود به خواهرش يا شوهرش ميگه خبر سلامتيش و تو يه پست بزارن اما خبري نشد ميدونم بالاخره الان تو أوج خوشي اند و فراموش كرده اما تو اگه خبري داري بهم بگو
مامان لي لي
15 دی 92 8:07
مطمئنن هردو سلامت اند ...... دست خودم نيست دلشوره دارم
ღمامان على اكبرღ
15 دی 92 12:06
سلام عزیزم خوبی؟ آوایی جون خوبه؟ عزیزم به سلامتی ان شاالله یه نی نی سالم و صالح به دنیا میاری.... آوا خانم رو بجای من ببوس
مامان لي لي
15 دی 92 19:10
'بعضی وقتها به خودم میگم: هرچقدر دلت میخواد سخت بگیر زندگی! هرچقدر دوست داری اذیّت کن دنیا! من یکی رو دارم که میاد و همه این سختیها و اذیّت ها رو تموم میکنه، یکی که آرامش و دوستی رو همه جا جاری میکنه، فقط ایکاش تا اونروز من باشم و ببینم روی ماهش رو.'........ دوست خوبم خيلي دوستت دارم
مامان لي لي
15 دی 92 19:12
سلام خواهري خوبي ما خوبيم خداروشكر اوايي خوبه؟؟ببوسش
مامان لي لي
15 دی 92 21:42
مژده جونم خيليييييييييي برام عزيزي و تو رو با دنيااااااااااااعوض نميكنم
مامان لي لي
15 دی 92 21:43
أواي من و حسابي بوس بارونش كن قربون اون صورت ماهش بشم من
مامان الناز
16 دی 92 2:15
اين براي بار سومه كه برات نظر ميزارم دوست خوبم ايشالاه هر چي به صلاحته همون بشه خيلي ممنون مه به ياد من هم بودي دوست خوبم اما ماماني خدا كنه ني ني هات دوقولو باشه كه هم خيال ما راحت بشه هم اوايي
بابایی دخمل بلا
16 دی 92 10:52
خانم فاطمه تشریف فرما شدن
سارا مامان اهورا
17 دی 92 19:34
_____*######## ____*##########* __*############## __################ ____________*##* _##################_________*#####* __##################_____*########## __##################___*############# ___#################*_###############* ____#################################* ______############################### _______############################# ________################# ######### __________####################### ___________*#################### ____________*################## _____________*############### _______________############# ________________########## ________________######## _________________###### __________________#### __________________### ___________________# #####__#_____#____###_________ #_____ _____#__#_____#___#____#________#_____ _____#__#_____#__#______#_______#_____ #####__#_____#__#______#_______#_____ _____#___#___#___#______#_______#_____ _____#____#_#_____#____#________#_____ #####_____#_______###_____#####____
توت فرنگی (مامان علیرضا)
17 دی 92 21:08
سلام عزیز دلم خوبی امروز اومدم خبری بهت بدم سایت سرزمین کودک با آدرس sarzaminekoodak.ir رو با موضوعات مادرانه و کودکانه افتتاح کردم خوشحال میشم به سایت بپیوندی و من رو همراهی کنی کلیپ هم ساخته شده و تو سایت سرزمین کودک قرار گرفته البته لینکش هم تو وبلاگم هست
مامان لي لي
17 دی 92 21:47
ﺭﻓﯿﻖ!......ﻣﻌﺎﻣﻠﻪ ﻓﺴﺦ ﺷﺪ........ﺩﺭ ﻗﺒﺎﻝ ﺩﻧﯿﺎ...ﯾﮏ ﺗﺎﺭ ﻣﻮﯾﺖ ﺭﺍ ﻣﯿﺨﻮﺍﺳﺘﻨﺪ ........ﻧﺪﺍﺩﻡ....... تا أبد تو قلب لي لي موندگاري
مامان لي لي
18 دی 92 2:18
واي مژي هنوز دارم ميخندم
مامان لي لي
18 دی 92 2:19
چقدر كيف داد كلي روحيه ام عوض شد داشتم ميخنديدم امير ميگه ديوونه شدي گفتم نه ياد حرف مژده افتادم اميرم با خندم خنديد واي خوااااااااااااهر
مامان لي لي
18 دی 92 2:23
واي مژي بيا خصوصي خدا نكشتت أصلاً نميتونم خودم و كنترل كنم از خنده دل درد گرفتم
مامان لي لي
18 دی 92 2:29
هاااااااا خصوصي داري دخمل
مامان لي لي
18 دی 92 2:30
واي مژي حالا ديگه من هروقت يادش بي افتم نميتونم خودم و نگه دارم
مامان لي لي
18 دی 92 2:33
خصوصي خووووووووووواهههههههههههررررررررم عاشقتتتتتم به خدا
مامان لي لي
18 دی 92 2:36
واي مژده خدا نكشتتتتتتتتت دارم ميميرم از خنده
مامان لي لي
18 دی 92 2:37
خيلي باحالي چه حالي كردم أساسي واي عجب كاري كرد حال و هوامون عوض شد
مامان لي لي
18 دی 92 2:41
واي مژي خيلي باحال بودددددددد
مامان لي لي
18 دی 92 2:43
خصوصي داري عزيزم
مامان لي لي
18 دی 92 2:44
اوايي داره بازي ميكنه ..... اره خواهر يك و نيم رفتن...... اي جان نوشِ جان..... با تفاله بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان لي لي
18 دی 92 2:49
ههههههه مژده دارم ميتركم دختر أخ دلم كاش بهم نزديك بوديمممممممممم حالا چاره چيهههههههه مژده جان بيا بغل مامااااااااااااااان
مامان لي لي
18 دی 92 2:51
صلوااااااااااااات..........
مامان لي لي
18 دی 92 2:55
واي مژي شانس اورديم اگه امشب پيش هم بوديم تا صبح همسايه ها از صداي خندمون ارامش نداشتن
مامان لي لي
18 دی 92 2:56
خصوصي خواهر
مامان لي لي
18 دی 92 2:57
مژي شب بيداري هاي اوايي خوبه ها يه سوژه است
مامان لي لي
18 دی 92 2:58
خواهر كاش همه خل و چلا مثل ما بودنعاشقققققققققتمممممممممم واقعاً خواهرمييييييييييييي خيلي دوستت دارم
مامان لي لي
18 دی 92 3:01
مژده تو بچه هاي وبلاگ تو تنها كسي هستي كه ارزو دارم از نزديك ببينمش....... واي چه روزي بشه هم به ارزوم رسيدم هم خواهرم كنارمه..... نميدوني چقدر دوستت دارم
مامان لي لي
18 دی 92 3:04
مژي بهم برسيم چند روز خواب و خوراك تعطيل ميشهههههههههههههه و فقط حرف ميزنيم
مامان لي لي
18 دی 92 3:05
واي خواهر دل درد مردم چقدر خنديدم...... خيلي دوستت دارم چه شبي بودددددددد امشب به اندازه ي تمام روزهام خنديدم
مامان لي لي
18 دی 92 3:07
واي مژي اوا هم داره ميخنده.... همرو ديوونه كردم
مامان لي لي
18 دی 92 3:14
مژدههههههههههههه عاشقتتتتتتتتتتم اميدوارم روز ديدارمون نزديك تر از چيزي كه فكر ميكنم باشه خيلي دوستت دارم ......... خدارو شكر ميكنم كه از طريق نئ نئ وبلاگ با تو آشنا شدم...... تو براي من جاي خواهر نداشته امي..... واقعاً برام عزيزي همدلمي... همراهمي..... هم رازمي......
مامان لي لي
18 دی 92 3:15
مژي اميدوارم هميشه لبات بخنده......... اميدوارم تمام درهاي شادي و خوشبختي به روت باز باشن و هيچ غمي وارد دل بزرگت نشه
مامان لي لي
18 دی 92 3:18
واي مژي بابام و بگو چه پاشده بود اومده بود خونه
مامان لي لي
18 دی 92 3:18
كلاً بازار سوژمون امشب داغ داغ بوداااا
مامان لي لي
18 دی 92 3:19
از چايي و بابي و عروسي و...... واي خدايا اين ابزارهاي خنده رو برامون بيشتر و بيشتر كن
مامان لي لي
18 دی 92 9:03
هاااااااا خواهر صبح دل انگيزت بخير
سارا مامان اهورا
18 دی 92 9:11
سلام عزیزم.خوبی؟آوا جونم خوبه؟ ممنو که همیشه بهم سر میزنی یکی دو وز نمیتونستم وارد وبلاگها بشم الانم فوت یکی از دوستام داغونم کرده پست مربوط بهش رو امروز گذاشتم
مامان لي لي
18 دی 92 10:11
خواهركم خصوصيييييييييييي
مامان لي لي
18 دی 92 10:13
خواهرم خصوصي
مامان لي لي
18 دی 92 10:14
كاش زودتر ساعت چهارشه أصلاً اعصاب كار و ندارم
مامان لي لي
18 دی 92 10:16
واي مژده اخه چقدر بيشعورن
مامان لي لي
18 دی 92 10:19
خصوصي خواهرم
مامان لي لي
18 دی 92 10:20
خصوصيييييييييي
مامان لي لي
18 دی 92 10:21
خخخخخخخخخخخخخخخخ
مامان لي لي
18 دی 92 10:27
خواهر ببين خوب شد
مامان ستاره
18 دی 92 14:27
وای عزیزم مبارکه نمی دونی چقدر از این خبر خوشحال شدم که بازم می خوای نی نی بیاری الهی به سلامتی عزیزم .... فدای مهربونیت ... ممنونم که همیشه به یادمی و با محبت هات شرمنده ام می کنی عزیزم .... وای من هنوز باورم نمیشه که دوباره می خوای نی نی بیاری آخ جون .... مبارکههههههههههههههههههههههههه
مامان ستاره
18 دی 92 14:27
برو خصوصی
ღمامان على اكبرღ
18 دی 92 15:23
سلام دوست عزیز و مهربونم ممنون که اومدی پیشمون
میم مثه محیا
18 دی 92 15:33
به به در نبود ما تصمیم کبری گرفتی هاااا خیلی تصمیم درستی گرفتی عزیزم وقتشم مناسبه و فاصله ی سنی خوبی با آواگلی داره
میم مثه محیا
18 دی 92 15:34
انشالله ب زودی میای و خبر بارداریتو میدی امیدوارم بارداری راحتی داشته باشی و یه نی نی ب خوشگلی آواجون بیاری
مامان فاطمه
18 دی 92 17:06
ما هستیم خانومی زیر سایتون.آوایی خوبه؟باور کن هر روز بهتون سر می زنم و روی ماه آوایی رو می بینم ولی خب پست جدید نداری که نظر بذارم عاشقتم دوست جونی خوب و مهربونم راستی می خوام بیام تو نی نی گپ.چطوریه؟
توت فرنگی(مامان علیرضا)
18 دی 92 20:56
سلام عزیز دلم ممنون سرزدی خوشحالم از کلیپ خوشت اومده و آواجونم هم حفظ می کنه عزیزم ناراحت شدم نتونستم تو گپ باهات حرف بزنم گوشیم هم از دست علیرضا خاموش کردم امروز درگیر منوهای گوشه سایت بودم تازه تموم شد اومدم وبلاگم ببوس آوا جونم رو
دخملي تنها دليل زنده بودنم.....(لي لي)
19 دی 92 1:45
زندگی ۲تا هدیه به انسانها میده ، یکی شانس و دیگری انتخاب … شانس داشتن دوستان زیاد و انتخاب بهترین آنها مثل تو !
معصومه
19 دی 92 9:35
بانووووووووی مهر دیگه به وبلاگ ما سر نمیزنی هاااااااااااااااااااااااااااااااا باشه بذار نی نیمو ندم بغلت اونوقته که بیای بیای و هی بیایهههههههههه چه خبرا بانو خوبی؟آوای دلپذیر زندگیت چطوره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
20 دی 92 0:37
سلام خواهر عزيزتر از جونم خوبي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اوايي من خوبه؟؟؟؟؟؟؟؟ امروز رفتم ديدار همون دوست وبلاگي كه بت گفتم..... عكسش رو تو پست بعدي ميزارم...... ميدونستي عاشششششششششقتم خواهرم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
20 دی 92 0:40
ببخش نرسيدم بهت صبح بخير بگمممممممممممممممممم......اما ميگم شبت بخييييييير گل من
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
20 دی 92 0:41
عاشقققققققققتم به اندازه ي تمام روزها و شب هاي سپري شده ي عمررررررررم
مامان ستاره
20 دی 92 11:06
برو خصوصی عزیزم
مامان ستاره
20 دی 92 11:50
عزیزم رفتم خصوصی ولی نوشته قبلیت اونجا بود و چیز دیگه ای نبود
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
20 دی 92 14:45
سلام خواهرم خوبي؟؟؟؟؟ چرا بي خواب شده بودي؟؟؟؟؟؟؟ چرا نا خوش احوالي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
20 دی 92 14:46
الاهي فدات شم انشالله روزي ميرسه كه من و توأم همديگرو ميبينيم...... خيلي دوسسسسسسست دارم آوايي من و حسابي بببببببببببببببوس
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
20 دی 92 14:46
خواهرم خصوصي
مامان ماهان
20 دی 92 22:25
زیبایی ها را چشم میبیند و مهربانی ها را دل ! چشم فراموش میکند اما دل هرگز ! پس بدان که تا زمانی دل زنده است فراموش نخواهی شد …
مامان ماهان
20 دی 92 22:28
سلام عزيزم خوبي اميدوارم خوب خوب خوب باشي دلم برات تنگ شده تو چرا پست جديد نميزاري من دوربين و گوشي ندارم تو چي ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ فداي چشاي نازت عزيزم آوايي رو ببوس باي
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
21 دی 92 0:53
سلام خواهري خوبييييييييي؟؟؟ ما خوبيم خداروشكر .... اوايي خوبه،؟؟؟ خودت خوبي؟؟؟؟؟ دلم برات تنگ شده بود هاااا
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
21 دی 92 0:57
اره خواهر اوايي بيداره.... امشب بردمش خانه كودك تا بازي كنه از بس دنبالش دوييدم پدرم در اومد .... تازه اومدم رو پله برقي كلاهش و بزارم سرش يه دفعه محكم خودم زمين پاهام كبود و داغون شده
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
21 دی 92 1:04
خدا نكنه خواهر.... نميدونم چي شد يكي انگار هلم بده اونجوري افتادم اما كسي هل ندادااااا.... پاي رأستم خيلي كبود شده و داغون حالا مامانم با زردچوبه و تخم مرغ بست برام.... با گوشي نئ نئ گپ افتضاح برام باز ميشه بيستا باز ميكنه رو هركدومشون كه ميخوام بنويسم سريع هنگ ميكنه
توت فرنگی (مامان علیرضا)
21 دی 92 1:04
سلام عزیز دلم خوبی دیروز اومدم وبت هر کا ری می کردم نظرم ثبت نمیشد می گفت لحظاتی بعد مراجعه کنید امروز صبح هم همینطور نی نی وبلاگ مشکل داشت فردا صبح منتظر باش
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
21 دی 92 1:20
خواهر راستش و بگو كجا بودي شام سنگين خوردي،،؟؟؟٠
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
21 دی 92 2:32
خواهر پدرم در اومد نميشه كامنت گذاشت
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
21 دی 92 2:40
خداروشكر مثل اينكه درست شد..... به سلامتي خواهر خوش گذشت؟؟؟؟؟از بس با محبتي حتي تو مهموني هم من و فراموش نميكني.....به به قورمه سبززززززززززي.....خواهر به خاطر لوبيا هاشه معده درد و سنگينيت ها ... چايي نبات كمرنگ بخور البته بي تفاله....برو شربت بخور انشالله بهتر شي
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
21 دی 92 2:45
خواهرم خصوصي داريييييبببييييييي
سارا مامان اهورا
21 دی 92 8:58
سلام عزیزم.خوبی؟آوا جونم خوبه؟ من که چند روزه همش تو فکر دوستم و مرگم طوریکه همه صداشون دراومده به خدا دست خودم نیست خودمم از این وضعیت عذاب میکشم بدبختی من اینجاس حتی اگه 1 بار کسی رو دیده بشم و بشنوم فوت شده تا چند وقت تو فکرشم چه برسه به این که چند سال بهترین دوستای هم بوده باشیم
مامان هستي
21 دی 92 9:40
سلام عزيزم انشاله به سلامتي يه ني ني خوشگل ديگه مثل آوا برامون بياري به ما سر بزم
یاسمن مامان ترمه
21 دی 92 19:15
سلام عزیزم ایشالا خدا یه نی نی خوشگل مثل اوا جونی بهتون میده به زودی
سعیده مامان آنیسا
22 دی 92 12:03
چه خبر گلم دست به کار شدی واسه نی نی تازه به وب ماهم سر نمیزنی قهرم باهات
ستارگان آسمان من
23 دی 92 3:13
انشالله هر چی خیره بشه عزیزم خیلی تصمیم خوبی گرفته ...حیف نیست دختر به این ماهی تنها باشه
میترا
23 دی 92 9:27
خانمی خوبی از خودت هست ماهم شما را دوست داریم انشاالله هرکسی مشکلی دارد برطرف بشه / و خدا هم پناه بی پناهان باشد
ستارگان آسمان من
23 دی 92 12:32
من عاشق آوام خیلی عروسکه 12333 اینم رمزمه
n5O5dsjegbHhYSz8IUpXQSzh_owocYUm834eVN5bc5slA5Iv4ZiXPfEGvuWVQdU_
23 دی 92 12:33
فکر کنم نزدم خصوصی؟
مامان فاطمه جـونی
23 دی 92 17:11
سلام خواهری خوبی؟آوایی خوبه؟خبری از نی نی نشد؟منتظر پست جدیدت هستیم.دوست دارم بهترین دوست جونی من
غزل (مامان هستي)
24 دی 92 10:10
سلام عزيزم قبلا برات كامنت گذاشتم ولي خبري ازت نشد پيش ما بيا لينكتو ن كردم
(زهره)مامان فاطمه
24 دی 92 14:48
ای جانم ایشااله که به همین زودی خبر دومین فرشته زندگیت رو بهمون بدی عزیزم خیلی کار خوبی میکنی مطمئن باش من همیشه دعاگوی شما خواهم بود مطمئن باش عزیزم ممنون از اینکع یادمون بودی به رسم خوزستانی بودمان ببوس آوای نازنینمو
عاطفه مامان الای
26 دی 92 10:58
سلام گلم خوبی خوشی؟آخه چرا دندوناش اینطوری شده ؟ نگران شدم...پس چرا مال الی طوری نشده؟مسواک میزنه؟ امیدوارم زودی خوب بشی خانم خوشگله
مامان پارمین
27 دی 92 12:34
سلام عزیزم.چه دل پاکی داری.خوشحال میشم با هم دوست باشیم
میم مثه محیا
27 دی 92 14:09
چ خبرا مزده جون.خوبی؟آوای نازنینم خوبه؟
مامان فهیمه
27 دی 92 23:33
سلام دوستی گلم خوبی آواجونم خوبه انشالله،بعد از مدتها اومدم وبت چقد سوپرایز شدم به سلامتی انشالله خدا یه نی نی ناز گل دوست داشتنی مثل آواجونم بهتون بده
نیلوفر/مامانه روژینا
29 دی 92 0:58
اخی عزیزم.تبریک میگم.انشالله که به زودیه زود نی نی نی جونی بیاد تو دلت و بشه اجی یا داداش اوا عسل چقدر خوب که بابایی هم راضیه.همسری ما که در حال حاضر میگه فقط یه نی نی داشته باشیم.اما من خودم اگه شرایط باشه دوست دارم بازم نی نی دار بشم.
مامان رها
30 دی 92 19:28
انشالله به سلامتی عزیزم.منتظر خبرای خوب هستیم
عاطفه مامان الای
3 بهمن 92 15:14
به هوای پست جدید اومدم خبری نیست خانمی میبوسمتون مامان ودختر خوشگل حتما آوایی شبیه خودته که اینقدر نازه
مامان گلشيد
12 بهمن 92 10:28
مهسامامان هلیا
6 اسفند 92 13:03
پس من چی!!!!!قههههههههرررررمممممممم
مامان زری
19 اردیبهشت 93 13:55
سلام جونم ماشالله مثل عروسک میمونی دقیقا همسن دختر ناز منی به وب ما سر بزنید خوشحال میشیم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترم آوا می باشد