آوای من،عشق من،ماه منآوای من،عشق من،ماه من، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 25 روز سن داره
طاهای من،عمرمنطاهای من،عمرمن، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه سن داره

دخترم آوا

طاهای من...عشق من....بند بندوجود من....نفس من...

1393/12/15 20:41
1,170 بازدید
اشتراک گذاری

خدایا شکرت

و بینهایت سپاس بخاطر وجود پسرم و بینهایت تر بخاطر وجود دخترم

بعد از روزها وماهها سختی وغم رفتن پدر عزیزم بازهم خدایم بهانه ای برای خوشحالی به من داد طاهای من در روز 7دی درحالی که من اصلا آمادگی نداشتم  بصورت اورژانسی در بیمارستان شهرمون به دنیا اومد پسر کوچواوی من دوهفته زودتر از موعد خودش اومد چون مامانی اصلا حالش خوب نبود وتا همینجا هم که خداجون طاهای منو سالم نگه داشته بود جای شکرش باقی بود خلاصه اینکه فکر نکنین پسرم قوی وتپلی نبود متفکرپسرم 3کیلو و400گرم بود البته در مقایسه با خواهرش لاغرتر بود ولی خوب دیگه

این عکس توی بیمارستان پسلی:

وای خاله جون ها فکر نکنین من زشت بودم بیاین پایین

اینجا من سه روزه هستم که از زیر دستگاه فتوتراپ اومدم بیرون تا شیر بخورمگریه

حالا بازم خوشکل تر میشم

بازم نگام کنین

اینجا هم منو آجی جونم هستیم

یکی دیگه باهمخندونک

اینجا دیگه بزرگتر شدم خاله جونها

 

اینم عکس امروزمه که دو ماه و هجده روزه هستم

 

پسندها (13)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (19)

زهره مامانی فاطمه
25 اسفند 93 13:32
سلاااااااااام عزیزم چقد خوشحالم که امدی عزیزم ماشااله هزار ماشااله به دسته گلهات قدم نورسیده مبارک عزیزم یه عالمه بوووووووووووس برای مامان وآوا جون وطاهاجون
مجله توت فرنگی(مامان علیرضا)
25 اسفند 93 15:37
وایییییییییییییییییییییییییییییییی مژده سلام . خوبی و الهی فدای سه تا تون بشم و الهی چقدر نازه . وای خدا چقدر دلم می خواست طاها جونمو بغلم بگیرم . خیلی نازه ماشالله . خیلی خوشحال شدم دیدمش . خدا حفظش کنه . الهی فداش بشم . مژده جونم خیلی دوست دارم . الهی فدای روی ماهتون . سه تاتون عشق منین . می بوسمتون
مامان اهورا
25 اسفند 93 16:53
سلاااااام عزیزم حالتون چطوره؟قدم نو رسیده مبارک چه عجب کجا بودین این مدت دل تنگتون شده بودیم ماشالا به این پسر خوشگل
آویسا
28 اسفند 93 9:28
وااااااااای چقدر نازه و چقدرم شبیه دخملیه ببوسش هزارتا.خوش نام و خوش اسم باشه براتووووووون پیشاپیش سال نو مبارک
مامان مهتاب
28 اسفند 93 15:30
سلام عزیزم همه خوب هستین " الهی قربونتون بشم . چه خوشگله نی نی ما بخدا همش میومدم وقتی میدیدم نیستی دلم میگرفت ولی الان باززززززززززززز شدتازه الان داشتم به همسری میگفتم کاش زود بیاد که دیدم واییییی اومدی. بازم میام از روی ماهشون رو میبوسم . الهی به حق پنج تن سالم و سر حال باشید. عاشقتم بخدا......
مریم
9 فروردین 94 13:22
الهیییییییییییییییی خدا دوتا فرشتتون رو حفظ کنه عزززیزم نمیدونی اشک تو چشمام حلقه زده الهی همه ناراحتیات با وجود این بچه تموم شده باشه خیلیییییییی خوشحالم کوچولوت صحیح وسالم تو بغلته ..من خواننده وبلاگتون بودم و خیلی ناراحت بودم که توی این دوران عزیزترینت فوت کرد و شما حال روحی خوبی نداشته چند بار واست خواهرانه دلداری دادم اگه قابل باشم
فریده
24 فروردین 94 9:03
عزیزم مبارک باشه ، ایشاالله قدمش خیر باشه و پر از برکت. چقدر نازه ، ماشاالله . خدا برات حفظ کنه. از این به بعد زود زود بیا ، دلمون تنگ می شه واسه طاها جون و آوا خانم گل .
مامان ela
28 فروردین 94 16:47
عزیزم خیلی خیلی تبریک عرض میکنم قدم نو رسیده مبارک شبیه آوا جونم هست از طرف من ببوسش خوشحالم که صحیح و سالمی و بچه های گلت کنارت هستن
✿فاطمه✿(مامان محیا)⚛
31 فروردین 94 16:38
سلام مژده جونم خوبی خانمی؟ آواگلی و آقاطاها خوبن؟ دلم واستون تنگ شده سعی کن بیای و یه پست بذاری،حتما طاها حسابی بزرگ و ناز شده.ببوسشون از طرفم
مامان و بابایی دخمل بلا
10 اردیبهشت 94 13:39
سلااااااااااااااامممممممممم مژده جون گلم و آوا و طاهای نازممممم واااااااااااااااای چه خواهر و برادری ... چقدر به هم میان این دو تا فرشته .... طاها جونم خیلی نازی شما پسر گلم .... خیلیییییییییییییی دوستتون دارممممممممممم
مامان فهیمه
24 اردیبهشت 94 17:38
عزیزم ماشالله به این خواهر و برادر ناز دوست داشتنی خدا نگهدارشون باشه
مامان سارا
30 اردیبهشت 94 15:52
سلام مامانی خوبی عزیزم من و مامانای نی نی وبلاگی واتس اپ گروه تشکیل دادیم و اونجا هستیم و همه داریم بقیه رو هم میاریم. شما هم اگر عضو واتس آپ هستین شمارتون رو خصوصی بزارین تا ادتون کنم مرسی مامان باران هستم
مامانی دخمل بلا
18 تیر 94 16:18
امشب , متنی ندارم !!!!! حرفم حرف ساده ایست ؛؛؛؛ امشب مرایاد كن .... !!!! درهر """الغوث""" كه میگویی ؟؟؟ شاید به حق """""یارب""""" گفتنت !!!!! """خلصنایت""" برای من هم مستجاب شود ،،، آرزو دارم .... ناخواسته به دست آورید ،،، آنچه را که بي صدا از قلبتان گذر كرده است ،،،، و آنگاه شگفت زده با خود بیاندیشید ؛؛؛ آیا کسی برایم "دعا " کرده بود... ؟؟؟
جواد
21 تیر 94 15:09
سلام تولدش مبارک میشه کد روز شمار تولد رو برام ایمیل کنید تا منم در وبلاگم استفاده کنم مرسی.
مامان و بابایی دخمل بلا
28 تیر 94 23:59
سلام مژده جون گل و مهربونم آوا خوشگله چطوره ؟؟؟ طاهای نازم خوبه ؟؟؟ کم پیدایی ؟؟؟ نمیگی من دلم واستون تنگ میشهههههه؟؟؟ عیدت مبارکککککککککک عزیزم
مامانی دخمل بلا
8 شهریور 94 16:00
مردم میگویند : " آدمهای خوب را پیدا کنید و بدها را رها " اما باید اینگونه باشد : " خوبی را در آدمها پیدا کنید , و بدی آنها را نادیده بگیرید ... " هیچکس کامل نیست ...
mina
29 شهریور 94 21:21
سلام خدا این فرشته های کوچولو رو برات نگه داره . چرا دیگه نمینویسی؟!!
مامان ماهان
16 تیر 95 16:39
عزیزم سلام‌ خوبی خوشی الهی بگردم چ پسر نازی هدیه گرفتی از خدا اوا جون هم ک خانومی شده چرا بعم سر نمیزنی عزیزم قهری با من طوری شده دلتنگتم منم‌دخمل دار شدم بیا سری بزن ادرسش وب ماهانه بوس منتظرتم
مامان گلشيد
3 شهریور 95 9:10
خداحفظش كنه اين كوچولوي نازنين رو
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترم آوا می باشد