آوای من،عشق من،ماه منآوای من،عشق من،ماه من، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره
طاهای من،عمرمنطاهای من،عمرمن، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره

دخترم آوا

لباس دوختن واسه دخملای گل

1392/7/11 12:04
1,676 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه ی مامانهای نی نی های دخملی  البته به نی نی های گل پسر هم درود ولی این پست مخصوص نی نی های دخملیه.

میدونین که توی این وضعی که گرونی بیداد میکنه وقدرت خرید خیلی اومده پایین  واز اونجایی که مادوست داریم همیشه دخملی هامون خوشتیپ باشن من خودم دیگه دست به کار شدم  تا لباسای آوایی رو خودم طراحی کنم البته من خیاط نیستم  و زمینه خیاطی هم نداشتم ولی تاپ هایی میدوزم که نیاز به حلقه آستین  نداشته باشن و شلوارک دوختن رو از روی دوخت شلوارهای آماده یاد گرفتم زو خودم سرهم بندی کردم.البته فک نمی کردم ایقد خوب بشن ولی هرکی لباسای آوایی رو میبینه باورش نمیشه خودم دوخته باشم(حالا از خودت هی تعریف کن) وبا یک متر پارچه که دیگه نهایتش بشه ١٥ هزارتومن لباس به این خوبی درست  بشه به امتحانش می ارزه نه؟؟؟؟؟؟؟؟البته بگم هوا هم داره رو به سردی میره ولی میتونین این لباسا روتوی تابستون بعدی درست کنین واسه گل دختراتون حالا اگه هوا سرد شد با یک کاموای خوشرنگ هم میتونین شال وکلاه درست کنین همه ما توی مدرسه دیگه بافتنی ساده رو یاد گرفتیم بجای اینکه ٥٠هزارتومن بدیم شال وکلاه خودمون ببافیم تازه  از کارمون خیلی هم لذت هم می بریم

چندتا از نمونه لباسای آوا رو  میزارم اگه خوشتون اومد کامنت بزارین تا نمونه رو واضح تر نشون بدم و بهتون کمک کنم که بایه دوخت ساده میشه لباس خوشمل واسه دخمل خوشمل درست کرد لباسها هیچگونه الگوی خاصی هم نداره با نگاه کردن خودتون می تونین درست کنین می دونم مامانهای خوش ذوقی هستین

از مامان جون برسام هم که همیشه مطالب جدیدی می نویسه و یادآوری کرد که آدم می تونه هر هنری که داره به دیگران هم منتقل کنه تشششششششششششکر می کنم بوووووووووووس

 

این لباس جشن تولد ٣سالگی آواست

لباس تولد 3 سالگیش

اینم نمای کاملش

 

اینم تا یه تاپ و شلوار

 

 

این لباسو واسه واسه عروسی بهرام درست کردم

 

واسه عروسی عمو بهرام مامانی اینو با عجله دوخته دیگه

اینم لباس پست ثابت آوایی

اینم لباس معروف آوایییییییی

اینم به لباس عروس واسه آوایی

 

یه لباس واسه تولد سارینا

 

 

اینم لباسی که مامانی واسه تولد سارینا واسم دوخته بود

البته مامانی فقط لباسای جشن نمیدوزه برام چادر ومقنعه هم دوخته

 

اینم کلاههای دخملی

ماانی من فقط لباس درست نمیکنه واسم کلاه هم درست میکنه

 

اینم کلاه دیگمه

 

 

بازم لباس کلاه درست کردم ولی عکسشون ندارم ایشالله بعدا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (21)

مامان الینا،آنیتا
25 شهریور 92 10:53
هزار ماشالا به این دختر ناز .ممنون عزیزم اومدی پیشمون خیلی خوشحالم کردی
مامان رویا
26 شهریور 92 22:20
ای گل من چقد خوشگلی چه لباسای خوشگلی مامان خوش ذوق واسمون طرز دوختنشونو هم بزار
مامان نازی
27 شهریور 92 18:36
سلام عزیزم.خدا ناز دخترت رو براتون نگه داره.خیلی جیگره.
سلام عزیزم مرسی خوش اومدی بازم بیا پیشمون خوشحال میشیم
الهام مامان محیا
28 شهریور 92 10:08
چه مامان هنرمندی آفرین
میبینم که شما جهاد اقتصادی و سیاسی رو خوب رعایت کردین راستش خیاطی بلدم لباسهای سبز محیا رو که دوختم دیدی؟پست یه توپ دارم قلقلی!
ولی بافتنی بلد نیستم وخیلی دوست دارم


آره چیکار کنیم دیگه ما مبارزان.........هستیم عزیزیم بافتنی خیلی ساده ست حتی با یه کتاب ساده میتونی بافتنی رو یاد بگیری خیاطی که بلدی بافتنی که سهل.بازم بیا پیشمون خوشحال شدم محیا جونمو بببببببببببوس
مامان امیر مهدی (سوده)
28 شهریور 92 10:29
ماشاالله چه فرشته نازی خدا براتون نگهش داره انشاالله ماشاالله به مامان هنرمند و بهتر از گل مامانی صورت فرشته نازنینم چرا زخم شده؟فدات بشم مواظب قند عسلت باش.


سلام مامانی مهمربون و خوب امیرمهدی عزیزم از اینکه به سر زدی ممنون .خوشحالمون کردی. روی لپ چپ آوا همانژیوم(مادر زادی)دکترا میگن تا 6یا 7 سالگی خوب میشه من شمارو لینک میکنم و پیشتون میام بازم به ماسربزنین دوسستتون داریم
مامان امیر مهدی (سوده)
28 شهریور 92 12:30
فدات بشم عزیزم منم لینکتون کردم


بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووش
مامان امیر مهدی (سوده)
29 شهریور 92 9:17
سلام عزیزم خدا خواهر زاده گلتونو حفظ کنه اگه ممکنه ازش عکس بذارید صورت ماهشو ببینمخصوصی داری گلم


ممنون عزیزم از رمزتون باشه در اولین فرصت عکسشو میزارم صورت ماه امیرجونمو ببوس
samira
30 شهریور 92 0:18
وای افرین مامان هنرمند؛ منم میخوان برا انیسا امسال بافتنی ببافم .خیلی سخته ؟بافتنی ساده بلدم فقط .




سلام مامان گل آنیسا جون نه اصلا سخت نیست همون بافتنی ساده است با کامواهای مختلف اگه ی بار ببافی دیگه خوشت میاد که رنگها و طرهای مختلفش رو هی امتحان کنی آنیسای عزیزم رو ببوس


مامان رها
30 شهریور 92 13:59
خیلی دختر نازی داری خدا برات حفظش کنه
وهمچنین سایه مامان با سلیقه ای مثل شما هم انشالله روی سرش همیشه باشه. لینکت کردم مامان آوایی


مرسی مامانی خوب رها جونم بازم بیا پیشمون عزیزم
♥ مامی ملودی جون ♥
30 شهریور 92 18:02
سلام عزیزم ممنون که بهمون سر میزنی اگه من زیاد نمیرسمبه کسی سر بزنم شرمنده چون حسابی سرم شلوغه از سر کار و بچه داری و خونه داری و هزار تا کار دیگه اونم دست تنها شرمنده به بزرگی خودتون ببخشین در ضمن ماشا الله آوا جون خیلی نازه و خدا براتون حفظش کنه .


خاله جونم بوس خوش اومدی بازم بیا پیشمون
مامان الینا جونی
30 شهریور 92 22:46
سلام عزیزم ماشاا... دخملی شما هم خیلی نازه خدا واستون حفظش کنه راستی مامانی خیلی هنرمندینا لباسا خیلی نازن به دخملی هم خیلی میاد مخصوصا پست ثابته
عاطفه مامان الای
30 شهریور 92 23:53
سلام دوست گلم ممنون اومدی من اومدم تشکر کنم دیدم دخترت هم خیلی نازه تو دلم رفت از طرف من ببوس واقعا" زیباست خدابراتون حفظش کنه لینکتون هم میکنم چون دختر کوچلو به دلم نشست
مامان آوا
31 شهریور 92 12:37
سلام ماشاالله دختر نازی داری خدانگهش داره به ما هم سربزن مامان مهربون آوا جون
sara joon
1 مهر 92 19:30
عزیزم ممنون دوباره سرزدی..این روزها باید گردش کرد تا روحیه سالم داشت...راستی ما هم جمعه گذشته رفتیم تفریح و عکسش درآینده میزارم..بوس واسه آوا جونی


بوووووووووووووووس عزیزم
هدی
7 مهر 92 20:10
سلام خانومی
خوبی؟شرمنده فعلا امکان اپ کردن وبلاگمو ندارم....خیلی این روزا شلوغه.....
اما ممنون از اینکه بهمون سر زدید....واسم دعا کنید....یه امتحان خیلی سخت دارم...کاش قبول بشم



سلام خانومی امیدوارم که موفق باشی من و آوایی واستون دعا می کنیم
هدی
7 مهر 92 20:11
افرین به خانوم هنر مند....منم بافتنی انجام میدم اما خیاطیییییییییییییییییییییییی.....متاسفم بی هنرم




ممنونم خاله جونم مامانی هم بلد نیست خودش یه جورایی پارچه هارو سرهم بندی میکنه


اتنا
8 مهر 92 16:04
وای چه لباسای خوشملی
چه مامان باهنری
مبارکه انشالله به سلامتی تنت کنی


عزیزم دوست خوب کوچولوی من دوستت داریم
زهره مامان حلما
9 مهر 92 13:48
سلام مامانی اوا جون چه دخمل نازی دارید خدا براتون حفظش کنه.من اولین باره بهتون سرزدم وبلاگ خوبی دارید .ماشالا به این همه هنر منم برا حلما یه چیزایی میدوزم خیلی لذت میبرم وقتی تنش میبینم.به ما هم سر بزنید اگه اجازه بدید لینکتون کنم.
اتنا
9 مهر 92 20:04
منم دوستون دارم اواجونم و مامانی


ما بیییییییییییییییییییییییشتر
مامان فهيمه
23 مهر 92 22:34
سلام مامانى چقد آوا جون ناز و دوست داشتنيه ماشالله خدا حفظش كنه
آفرين به اين مامان هنرمند خوش سليقه كه اين لباساى خوشگل و نازو واسه آواجون دوخته
واسه صورتش خيلى ناراحت شدم ميخواستم دليلشو بپرسم تو كامنتا متوجه شدماميدوارم زود خوب شه،با اين حال خيلى ناز و دوست داشتنيه ماشالله


ممنون از لطفت خانومی ممنونم از اینکه به وب آوایی او.مدی ونظر گذاشتی
از اظهار نظرات هم ممنونم
به امید دیدار
مامان آنیسا سعیده
21 آبان 92 21:10
آفرین مامان هنرمند خیلی قشنگ دوختی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترم آوا می باشد