آوای من،عشق من،ماه منآوای من،عشق من،ماه من، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره
طاهای من،عمرمنطاهای من،عمرمن، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره

دخترم آوا

درد دل با دختری

1392/8/9 16:07
502 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

آوای نازنینم

امروز هوا بارونیه و من هم دلم گرفته با اینکه بارون رو دوست دارم ولی نمیدونم چرا با اومدنش اینقد دلم گرفته میشه عزیزتر از جانم بابایی الان سرکاره و تو هم داری با عشق وعلاقه وافر با سارینا بازی میکنی هرلحظه که داره به تولدت نزدیکتر میشه حال وهوای اون موقع ها داره برام تداعی میشه اون موقع هایی که حال خوشی نداشتم و فقط روزگار واسم درحال گذر بود نمیدونم فردا که بزرگ شدی میتونی بفهمی که من چی نوشته بودم یانه!ولی خوب روزها میگذرن و جای خود رو به فرداها میدن با یادآوری روزهای گذشته چیزی هم حل نمیشه نازنینم

امروز دلم میخواست برم وکمی لباس واسه تولدت بگیرم ولی هوا هم سرد وهم بارونی وتو عزیزمن که یه جا بند نمیای!!!!یاد پارسال بخیر چه جشن تولدی بود همه ی خانواده ودوستای تو .خودم ودوستای بابایی بودن چقد خوش گذشت ولی خوب امسال هم واست یه تولد خوب وبه یاد ماندنی میگیرم که میشه توی ذهنت باشه میدونم که ازم دلگیر نمیشی

خانوم خونه من: دیروزبا شوق وذوق زیاد اومدی به من گفتی مامانی من دیگه به آشغامونه میگم آشپز خونه وااااااای که چقد ذوق کردم وخودت چقد خوشحال بودی آخه دیگه تنها کلمه ای که نمیتونستی خوب ادا کنی آشپزخونه بود قربون اون حرفهای قشنگت برم

اینروزها نمیدونم چرا اینقد عصبی ام ومدام سرت داد میزنم ای کاش دوباره به اونروزا برگردم آخه هرچی من بداخلاق تر باشم تو هم بداخلاق تر میشی ونق نق میکنی امروز تمام سعی مو کردم که خوب باشم وکمی هم با جملات زیبای وبلاگ توت فرنگی عزیزم خودمو کنترل کردم و سعی کردم زیبا ببینم ولی فعلا 25درصد موفق شدم  امیدوارم که بهتر بشم آخه نازنین من این بابایی که هم اصن بیکار نیست که مارو جایی ببره وتفریح کنیم حداقل خودمون تنهایی هم که نمیشه جایی بریم وگذران روز داشته باشیم

بعضی مواقع که میرم توی حیاط میبینم که هوا تاریک شده از تعجب به قول آوایی خاش(شاخ) در میارم میبینم که چقد تاریک شده روز ما هم شب شده

گل نازم امیدم ببخش اگه با بداخلاقیهام باعث میشم تو ناراحت بشی دوستت دارم امید خونه م چراغ زندگیم،ستاره درخشانم اگه مامانی بداخلاقی در میاره تو بعدا کیه اینارو میخونی درک کن .بدون که مامانی دلش نمیخواسته که تو رو گاها دعوا کنه قلب من

دلم واسه درس خوندن تنگ شده دلم میخواد دوباره برم دانشگاه ومدارج بالاتر ولی میدونی که شرایط جور نیست وفشارهای مالی زندگی نمیزاره که ادامه تحصیل بدم و تخلیه روحی روانی بشم وباعث افتخار دخملیم بشم فعلا که بابایی عزمش رو جزم کرده و داره محکم میخونه البته وقتی سرکار باشه چون وقتی میاد خونه بیچاره بیهوش میشه ای کاش حداقل بابایی بتونه ارشدش رو دولتی دربیاد آخه هزینه ی گزاف آزاد که امان از ما  رو میگیره ونمیتونیم نفس بکشیم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (100)

ღمامان على اكبرღ
9 آبان 92 16:53
سلام خانمی خواهش میکنم وظیفه بود نمیدونم مشکلش کجاست اون لینکی رو که گذاشتم تو پست رو بزن میری تو سایت آپارات بعد از اونجا دانلود کن. امیدوارم به راحتی حل بشه
مامان لي لي
9 آبان 92 18:26
نبينم ناراحت باشي مژي جونم من عاشق بارونم زيرش راه برم و خيس بشم خاطره هاي زيبام روزا و شباي باروني بوده غم هام هم خيلي وقتا زير بارون شسته شدن اوا وقتي بزرگ شه مطمئنن دركت ميكنه زندگي هاي امروزه بعضي از ما فشارهاي روحي رواني بيشتري داره و ناچار سر كوچولو ها خالي ميكنيم چون بي دفاع تر از اونا نداريم ببوس أواي نازم و ايشالله سه روز ديگه چهارساله ميشه عزيز دلم
مامان لي لي
9 آبان 92 18:28
ايشالله همستر دانشگاه سر اسري قبول ميشه و يكي از استرس هات كم ميشه
مامان فهيمه
9 آبان 92 18:41
سلام عزيزم،خوبى آواى عزيزم خوبهكلاشم مباركش باشه تموم شد حتما عكسشو بزار ببينيم دوستم منم حال و روز تو رو دارم... فك نكن تنهايى،منم خيلى دوست دارم درسمو ادامه بدم ولى فعلا به خاطر ساينا نميشه،... انشالله يه كم كه بچه هامون از آب و گل درومدن درسمونم ادامه ميديم ناراحت نشو گلم انشالله فعلا بابايى آواجونقبول شه بعدم نوبت خودته ديگه آواى خوشگلمو دعوا نكنيا[عصبانى][چشمك] رمز رو واست ميزارم خصوصى
مامان اریا
9 آبان 92 18:45
سلام اوا جون چقدر نازی خیلی دوستت دارم نفس
میم مثه محیا
9 آبان 92 19:07
سلام عزیزدلم سلام عزیزم امروز هوای اینجا هم حسابی عشقولانه بود و یه نمه بارون زد هواشناسی گفته بارون در پیش داریم قانونا سه تا20 دقیقه حق شیر داریم،اما رییس اداره شهرستان بخشنامه کرده ک 20 دقیقه یعنی 10 دقیقه زنگ تفریح+10 دقیقه حق شیر!!!!!!!! مکافاتی داریم با این حق مسلم ما!! من بالاجبار فقط از 20 دقیقه ی آخر استفاده میکنم
میم مثه محیا
9 آبان 92 19:09
منم با اینکه عاشق هوای بارونیم ولی گاهی دلم میگیره نگران نباش گلی،خوبیش اینه ک بچه هامون دخترن و وقتی بزرگ بشن درکمون میکنن آوا گلی هم میدونه چقدر براش زحمت میکشی فشارهای زندگی گاهی واقعا بیشتر از توان ماست،درکت میکنم
میم مثه محیا
9 آبان 92 19:10
سعی کن یه سرگرمی برا خودت پیدا کنی تا انشالله ب موقعش بتونی ارشد شرکت کنی
مامان ماهان
9 آبان 92 23:09
الهي فدات بشم مامان مهربوون و گل مطمئن باش آوا ناناز هميشه بخاطر داشتن مامان مهربوني مثل شما خوشحاله و خدا رو شكر ميكنه
مامان ماهان
9 آبان 92 23:14
خصوصي داري گلم
مامان امیرحسین
10 آبان 92 0:04
سلام خوبی عزیزم؟ وای منم امیرو از شیر گرفتم خیلی بهونه گیری میکنه دبگه نمیدونم باید چکار کنم راستی باید ببخشید کار امیر بود یه دکمه زد حذف شد بوووس واسه آوایی و مامان گلش
توت فرنگی(مامان علیرضا)
10 آبان 92 0:40
من الهی فدای دلت بشم ننبنم غصه دار و ناراحته عزیزم نازنینم بهترینم فرشته من آخه به چه ربونی بگم قدر خودت رو بدون عزیزم آخه چرا منو انقدر ناراحت می کنی می گم بیا سر من داد بزن تخلیه شی دلت می آد این دختر و ناراحت کنی قربونت برم نبینم پست ناراحت کننده بنویسی ها الهی قربون دلت برم
معصومه
10 آبان 92 13:33
رفیق خوش اخلاق و خوش ذوق من نبینم اینجور غمگین باشی ها....تازه تولدت دارید شما باید شادتر باشی و بری برای گل دخترت هدیه و تدارک تولد ببینی.عزیزم پاییز همیشه دلگیره مخصوصا برای آدمای سرشاز از احساس مثل من و شما ان شالله شما هم بتونی درست رو ادامه بدی من که تا لیسانس رفتم و ارشد بی خیال شدم
مامان لي لي
10 آبان 92 14:18
😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘 به اوا نانازي و مامان گلش
مامان لي لي
10 آبان 92 15:31
خداييش خوبي ديگه وجداني اوايي توأم بي إغراق خوشگله
مامان فهيمه
10 آبان 92 17:47
سلام دوست جونم خوبى آواجونم خوبه انشالله كه حال و هوات بهتر شده باشه گلم
مامان لي لي
10 آبان 92 18:36
بدو بيا خصوصي حرص دارم بدوووو💐💐💐
مامان لي لي
10 آبان 92 18:41
به اندازه ي يك كيلو هلو بفرمائيد خصوصي🍀🍀🍀
مامان لي لي
10 آبان 92 23:11
عزيزمي به خدا بيا خصوصي🌷🌷🌷🌷
مامان ماهان
11 آبان 92 0:49
خصوصي داري عزيزم
مامان امیرحسین
11 آبان 92 0:49
سلام مامان مهربون خوبی عزیزم آوا جونم خوبه
مامان لي لي
11 آبان 92 1:53
‏#‏i love you‏*۱۴۴* از طرف کسی که شگفت انگیز دوست داره!
فریده
11 آبان 92 9:50
خانم خانما اینقدر نگران نباش توکل کن به خدا ، خودش همه چی رو جور می کنه. ما هم واست دعا می کنیم که به اون آرامش روحی که دوست داری برسی
مامان ماهان
11 آبان 92 13:16
آوايي چيزي به تولد نمونده خوشگلم پيشاپيش تولدت مبارك
مامان ماهان
11 آبان 92 13:18
ممنونم كه حالمو مي پرسي دوست عزيزم خدارو شكر با دعاي شما دوست گلم بهترم
مامان گلشيد
11 آبان 92 13:22
قربون دل مهربونت برم مطمئنم دختر گلت به راحتي همه احساساتت رو ميفهمه عزيزم
مادر منتظر
11 آبان 92 14:35
سلام مامانی گل و مهربون آوا جونم عزیزم دیگه کم کم داریم به تولد آوایی نزدیک میشیم و دخملیمون 4 ساله میشه . پیشاپیشششششش تولدتتتتتتتتتت مبارکککککککککککککککککک آوا جونم. دوست خوبم مطمئنم که تولد آوایی امسال هم برای اون و هم برای شما خاطره انگیز و خوب و به یاد مادنی میشه . دوست خوبم به خاطرات تلخ گذشته فکر نکن و فقط از روزهای گذشته به خوشیها و لذتاش فکر کن , به لحظه ای که آوا جون رو برای اولین بار دیدی و بغل کردی و بوسیدیش و چقدر برات لذت بخش بوده حتما فکر کن و به الان فکر کن که یه دختر ناز داری و با تموم وجود دوستش داری و همسری مهربون که کنارته و خونه ای که با عشق دارین توش زندگی میکنین. به چیزای خوب فکر کن و خدارو شکر کن و غمگین نباش نازنینم . کمبودهای زندگی که همیشه هست و انشاالله مشکلات با کمک خود خدا برطرف میشه , همونطور که تا حالا برطرف شده. من مطمئنم که آوایی قدر مامانی مهربون و فداکارش رو میدونه و بینهایت دوستش داره و درکش میکنه مامانیش رو. دیگه ناراحت و دپرس و عصبانی نباش و با دخملی نازت خوش باش و از همین امروز تولدش رو با روی خوش براش جشن بگیر. آوا به داشتن مادری مثل تو افتخار میکنه چه تو ادامه تحصیل بدی و چه نه , اینو مطمئن باش , امیدوارم هر چه زودتر فرصتهای بهتری برات پیش بیاد و به هر انچه آرزو داری برسی. پس لحظات خوب خودت رو خراب نکن دوست گل من . دوستت دارم هم تورو و هم آوا جون ماهم رو.
مامان لي لي
11 آبان 92 17:00
سلام ما هر دو خوبيم شما چه طورين؟؟ امروز شركت شلوغ پولوغ بود عقلم گفت خودم و تابلو نكنم بهتره
مامان لي لي
11 آبان 92 17:00
من هميشه اول و اخر يه سر و به تو ميزنم گلم
توت فرنگی(مامان علیرضا)
11 آبان 92 19:00
سلام عزیزم پیشاپیش تواد آوا جونم رو تبریک می گم انشالله که شاد باشه سلامت باشه زیر سایه پدرو مادر
مامان ماهان
11 آبان 92 22:33
ای روشنی گسترده ، ای زیبایی محض ، ای آسمان بی کران مهربانی آوا جان کلامی می آفرینم تا با تو سخن بگویم پيشاپيش سالروز زمینی شدنت مبارک
مامان ماهان
11 آبان 92 22:35
در سپیده دم عشق کسی متولد شد که صدایش آرام تر از نسیم نگاهش زیباتر از خورشید ، دلش پاک تر از آسمان و قلبش زلال تر از آب و آن تو بودی آوا جان . بهانه قشنگ برای زندگی تولدت پيشاپيش مبارک .
مامان ماهان
11 آبان 92 22:36
زیباترین گل ها را برای زیبایی زندگیت و کوتاهی عمرشان را برای غم هایت آرزو مندم .
مامان امیرحسین
12 آبان 92 0:38
سلام کجایی شما نیستی دلمون براتون تنگ شده آوای خوشگل خوبه
مامان امیرحسین
12 آبان 92 0:45
خصوصی
مامان امیرحسین
12 آبان 92 1:10
رمزو تو خصوصی واست فرستادم اومد عزیزم
مامان لي لي
12 آبان 92 1:45
خصوصي عالي بود مهربونم💐💐💐
مامان لي لي
12 آبان 92 1:46
عاشقتم با محبتتتتتت ببوس ناز دخترمووووو
مامان لي لي
12 آبان 92 1:48
يكمي درگيرم دنبال شير خشك واسه اوام گير نمياد اومدم شام خوردم دوباره دارم الان ميرم
مامان لي لي
12 آبان 92 2:53
وايييييييي با محبت سرشار از إحساس چقد كامنتت زيبا و دل نشين بود خيلي به دلم نشست خواهري😘😘😘
مامان لي لي
12 آبان 92 2:56
بدو بيا خصوصي جوش آوردم 😡
مامان لي لي
12 آبان 92 3:03
خصوصي🍀🍀🍀
مامان لي لي
12 آبان 92 7:00
وأي به تقويم نئ نئ وبلاك فردا تولد اوايي جونمه مباركش باشه به سلامتيييييييي
مامان گلشيد
12 آبان 92 9:48
تولدت مبارك دختر خوشگلم
مامان ماهان
12 آبان 92 12:15
فكر كنم 35 دقيقه مونده به سالروز زميني شدنت فدااااات بشم تولدت مباركه عزيز دلم
مامان ماهان
12 آبان 92 12:50
عزيزم منم ماهان 14اذر ماهه ولي هميشه 13به 13 ماهگردش نميدونم چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان ماهان
12 آبان 92 12:52
عزيزم آوا جونم الان 4سال 0روز و0ساعت 2دقيقه و38 ثانيه از زميني شدنت ميگذره فدااااات بشم تولدت مباركه
مامان ماهان
12 آبان 92 12:54
من فكر ميكنم ني ني وبلاگ دقيق حساب ميكنه اميدوارم در كنار آوايييي بهترين و خوشترين ساعات رو سپري كنيد اين فقط بهونه اي كه بگم چقدر با اوا برام عزيز هستيد دوستون دارم اوا نا ناز رو از طرف من ببوس
مامان ماهان
12 آبان 92 13:43
شکفتن نوگل زیبایتان در دشتی از یاس های مهربانی با نجوای سیمین آبشاران تهنیت باد با آرزوی روشن ترین فرداها برای وجود نازنیش
مامان ماهان
12 آبان 92 13:49
براي زيـــــــــــــــباتــــــرين گــــــل آوا
مادر منتظر
12 آبان 92 14:22
سلام مامانی گل و مهربون آوا جونم چطوری عزیزم؟ حسابییییییییییییییییی دلم برات تنگ شده گلم. راستی عکسای سیسمونی فاطمه جونی رو بالاخره امروز گذاشتم . آوا جونمممممممممممممم تولدتتتتتتتتتتتتتتتتتتت مبارکککککککککککککک عزیزممممممممممم. انشاالله 120 سالگیت نازنینم. عزیزم خودت خوبی؟ دلت باز شده و خوبی ؟ بیا پیشم و برام کامنت بزار و از خودت بگو که خیلی دلتنگتم. تولد آوا جون خوش بگذره
مامان لي لي
12 آبان 92 17:48
تا هفت صبح گشتيم شير خشك پيدا نكردم خواهر دست از پا دراز تر برگشتم خونه و رفتم سركار بيا خصوصي
مامان لي لي
12 آبان 92 18:10
بيوميل AR عزيزم بيا خصوصي
مامان لي لي
12 آبان 92 18:15
وأي تورو خدا ببخشيدا ميدونم زحمتت ميشه اما اگر داشتن لطفا برام هرچندتا كه تونستي بگير دو كارتن، سه كارتن فقط ( بيوميل AR) من هزينه اش رو برات كارت به كارت ميكنم مرسي فدات شم😘
مامان لي لي
12 آبان 92 18:21
با گوشي نميدونم چرا نئ نئ گپ اوكي نميكنه😭😭
مامان لي لي
12 آبان 92 18:28
چهارسالگيت مباركككككككككككك عزيز دل خاله😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘
مامان لي لي
12 آبان 92 18:32
در اصل چهارسالگي اوا امروزه مامان نازنين نئ نئ وبلاك مثل من حساب ميكنه از روز اول تولد وقتي هر روز رو بشماري أولين سال تولد زودتر از همون روز تولد تو سال بعد ميشه مثلا أواي من ٩١/٥/٣١ به دنيا اومده من هرسال همون روز رو جشن ميگيرم اما در اصل چون بعضي ماه ها ٣١روزه و بعضي ٣٠روزه هستن ٣٦٥روز خيلي زودتر از موعدي كه ما فكر ميكنيم تمام شده مثلا أولين سال تولد اوا ميشد ٢٩مرداد ٩٢ روز شمار حساب ميكنن آبجي
معصومه
12 آبان 92 18:43
عزیزم کم پیدایی ؟بیا ببینیمت؟بیا خبر بده هراز گاهی از خودت از خوده خودت که دیگر برای خودت نیستی و به دوستانت هم متعلقی ما هم حق داریم وقتی دل بستیم باخبر باشیم
مادر منتظر
12 آبان 92 18:53
امشب شب تولده , تولد آوا جونه , تولدششششش مبارککککککککککککککک عزیز دلم تولد دختر خوشگلت رو به تو و دختر خوشگلت تبریک میگم. ببوسش آوای خوشگلمون رو از طرف من. چقدر دوست داشتم که امشب یه هدیه براش میخریدم و میتونستم بهش بدم . خیلی دوستتتتتتتتتت دارم آوا جون . تولدت مبارک خاله جون. انشاالله 120 ساله بشی و سایه مامانی و بابایی همیشه بالای سرت باشه گل دختر من. دوست مهربونم از احساساتت نسبت به سیسمونی فاطمه جونی بینهیات ممنون . تو خیلی لطف و محبت داری عزیزم . مراقب خودتون باشین. تولد آوایی خوش بگذرههههههههههههه.
مامان لي لي
12 آبان 92 21:39
مرسي مهربونم ببخشيد زحمت دادم بهت😭
مامان لي لي
12 آبان 92 21:43
١روز قشنگ، ١دل خوش، ١لب خندان، ١تن سالم دعاي امشب من واسه هر روز تو آوا جونيم چهار سالگيت مبارك نازنين دختررررر😘 اميدوارم هميشه صحيح و سالم و موفق و شاد كنار خانواده ي عزيزت اللخصوص مامان مهربونت باشي، هميشه قدر اين مامان مهربون و با محبتت و بدون، يه دونه است به خدا
مامان لي لي
12 آبان 92 21:47
خصوصي خواهري💚💜💚💜
معصومه
12 آبان 92 21:57
میای گپ؟؟؟؟؟؟؟؟/
مامان امیرحسین
13 آبان 92 0:42
بهترین دوست تو کسیست ک اولین قطره ی اشک تو را می بیند ، دومیش را پاک می کند و سومیش را به خنده تبدیل می کند !
مامان امیرحسین
13 آبان 92 0:44
توی دنیا دوست های خوب محدودن ولی دوستایِ خوب ، دنیایِ نامحدودن مثل تو مهربونم
مامان امیرحسین
13 آبان 92 0:46
خیلی حس قشنگیه وقتی یه دوست فاب داشته باشی که همیشه حواسش بهت باشه ، به یادت باشه ، نگرانت بشه و دوست داشته باشه … مرســـی که هستی دوستِ من …
مامانی درسا
13 آبان 92 2:34
تولدت مبارک عزیزم انشاالله همیشه سلامت باشی و شاد شاد ...... 120 ساله شی
(زهره)مامان فاطمه
13 آبان 92 7:54
سلاااااااااااااااااااااام تولد آوا جونم مبارک عزیز دلم ایشااله 1000000000000000000ساله بشی قشنگم
میم مثه محیا
13 آبان 92 8:06
سلام مژده جون خوبی؟خوش میگذره؟ برنامت واسه تولد چیه؟لابد از الان ب فکر تدارکات و اینایی،آره؟دعوتی میدی یا سه نفره؟
میم مثه محیا
13 آبان 92 8:07
تولـــــــــــــــــــــــــــــــــــدت مبارک باشه عسل خاله
میم مثه محیا
13 آبان 92 8:08
امیدوارم همونطور ک دوست داشتم اولین خاله ای باشم ک تولد چهارسالگیتو تبریک میگم ایشالله صدو بیست و چهار ساله شی آواگلیِ من
توت فرنگی(مامان علیرضا)
13 آبان 92 10:22
تــــــــــــــــــــــــــــــــولــــــــــــــــــــــد تــــــــــــــــــــــــــــــــولــــــــــــــــــــــد تــــــــــــــــــولــــــــــــــــــدتــــــــــــــــ مبــــــــــــــــــــــــــارکــــــــــــــــــــــــ
توت فرنگی(مامان علیرضا)
13 آبان 92 10:33
دوست خوب و مهربانم
تولد دخترت مبارک باشه
فرشته آسمانی من
تولد دخترت رو عاشقانه
از صمیم دل بهت تبریک می گم
عزیزم انشالله عروسیش
جشن فارغ التحصیلیش
انشالله همیشه سلامت و شاد باشه



مامان مرمر
13 آبان 92 10:40
تولدت مبارک صد ساله بشی گل دختر
ღمامان على اكبرღ
13 آبان 92 11:42
تولد آوا خانم مبارک باشه. ان شاالله همیشه شاد و سلامت باشین
مادر منتظر
13 آبان 92 12:24
سلااااااااااااااااااااااام آوایی جونم تولدتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت مبارککککککککککک دخملی ناز نازیییییییییییییییییییییییییییییییی سلام دوست نازنینم . تولد دختر نازنینت رو بهت تبریک میگم عزیزم . تولدش مبارک باشه. انشاالله سالیان سال کنار هم روزهای شاد و خوبی رو پشت سر بذارین عزیزم. میبینم که درگیر تولدین و دیگه کمی کم پیدایین خوششششششش بگذره تولد آوایی . منم کیک تولد میخواممممممممممم مراقب خودتون باشین . عزیزم زودی بیا بگو چی کارا کردین روز تولد آوایی
محبوبه
13 آبان 92 12:33
سلام خوبید آواخانم تولدت مبارک - صدسال به این سالها عزیزم
مامان ماهان
13 آبان 92 13:27
سلام حتما عكسهاي تولد آوا جونمو بزار
مامان ماهان
13 آبان 92 13:28
فدااااااااات آوايي
فریده
13 آبان 92 13:32
تولد مبارک آوا جون . الهی زیر سایه پدر و مادرت هزار ساله شی . هزار تا بوس واسه آوا جون 4 ساله خودمون
مامان فهيمه
13 آبان 92 13:41
سلام عزيزم خوبيد تولد آواجونم خيلى مبارك باشه الهى سلامت باشه و ساليان سال زير سايه ى مامان و بابا به خوبى و خوشى زندگى كنه
سارا
13 آبان 92 15:02
تولد دختر نازتو تبریک میگم انشاالله زیر سایه پدر و مادرش 120 ساله بشه
مامان رها
13 آبان 92 16:53
این نیز بگذرد. دنیا پر از غم و شادی است. انشالله برات پر از شادی باشه.
مامان فهیمه
13 آبان 92 17:38
مامانی بدو پست جدید بزار+عکس
مامان لي لي
13 آبان 92 17:40
سلام خوبي اوا خوبه چند بار اومدم اما كد نزل الان اگه بده كامنت ميزارم حالم خوب نيست مفصله يكمي .... طبق معمول دارم ميرم اوارو حمام كنم برم دنبال شير خشك
مامان فهیمه
13 آبان 92 19:25
راستی رمز پست جدیدمو خصوصی واست میفرستم
مامان لي لي
14 آبان 92 0:37
دعای آخرذی الحجه برای دوری از بلا وحاجت روا شدن (سبحان الله يافارج الهمّ وياكاشف الغم فرّج همي ويسرّأمري وأرحم ضعفي وقلة حيلتي وأرزقنی من حيث لاأحتسب يارب العالمين) پیامبرص فرمود هركس مردم را از اين دعابا خبركند در گرفتاريش گشايش پيداشود.
ღمامان على اكبرღ
14 آبان 92 3:37
آوا خانم تولدت مبارک ان شاالله 120 ساله بشی دختر گلم
مامان لي لي
14 آبان 92 4:06
سلام ماماني بازم تولد دخملي مبارك عزيزم درگير تولد اوايي هستي خبري ازت نيست؟؟؟ ببوسش ايشالله ١٢٠ساله بشه
مامان گلشيد
14 آبان 92 11:00
سلام خانومي خوبي ؟ چه خبرا؟
مامان مانلی
14 آبان 92 13:16
الهی بگردم چقدر آشپزخونه را ناناس صدا میکرده مواظب خوشگل خانوم باش
مامان ماهان
14 آبان 92 13:49
سلام دوست گلم اميدوارم حال اين روزهات خيلي خيلي خوب باشه آوا جونم نانازي رو ببوسش
توت فرنگی(مامان علیرضا)
14 آبان 92 14:37
سلام کجایی دلم برات تگ شده
مادر منتظر
14 آبان 92 22:20
سلا مامانی گل و مهربون آوا جون کجایی عزبزم؟ چرا اینقدر کم پیدایی؟ دیگه دارم نگرانت میشم خانومی. حتما یه خبری از خودت به من بده دوست خوبم.
مامان لي لي
15 آبان 92 4:05
تو گل باغ اميدى* تو يه گلبرگ عزيزى* در گلستان رفاقت* تو عزيزترين عزيزى* بووووووووس براي أواي نازم و ماماني گلش😘😘😘
معصومه
15 آبان 92 11:36
عزیزم نیستیا؟خوبی؟بیا هرازگاهی خبری از خودت بده به من مهربون...دختر نازت چطوره عزیزم
مادر منتظر
15 آبان 92 12:20
سلاااااااااااااااااااام مامانی گل و خوب آوایی هیچ معلومههههههههههه کجایی آخه؟ دیگه دارم عصبانی میشم از دستت و این بیخبری که مارو گرفتارش کردیا صبر کن اگه تلافی نکردم مراقب خودتون باشین . منتظرت هستم زودی بیای دوست نازننیم.
معصومه
15 آبان 92 17:39
سلام عزیزم منظورت از کامنت رو نفهمیدما
عاطفه مامان الای
16 آبان 92 13:28
عزیزممن تو رو ادت کردم ولی اسم دخی خودم رو تو اد لیستت ندیدم حتما" یادت رفته الهی که همسری وشما هم به خواسته هاتون برسین دخترنازتو ببوس
مهتاب مامان آذین
5 بهمن 92 11:08
سلام مژده جونم کجایی عزیزم آوا جونم چطوره ؟بخدا هی میام ولی نیستی دلم لک زده واست .منتظرم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترم آوا می باشد