آوای من،عشق من،ماه منآوای من،عشق من،ماه من، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره
طاهای من،عمرمنطاهای من،عمرمن، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره

دخترم آوا

روز شمار تولد 4سالگی آوا جونی

1392/8/2 21:54
958 بازدید
اشتراک گذاری

بند بند وجودم:

انگار همین دیروز بود که اون بارون وحشتناک وسیل  آسا تمام وجودم رو پر

ازاسترس واضطراب کرده بودوتوانایی رفتن به بیمارستان رو نداشتم

شب بستری یعنی 12/8/88 شب خیلی مخوفی بود ترس از اتاق عمل  ترس از بارون و.................................................

وتنها چیزی که منو وادار به ایستادن میکرد شوق دیدار و در آغوش کشیدنت بود

نازنینم تمامی خاطرات قبل از اومدنت رو نوشتم توی دفتر خاطراتم وهمه رو

 گذاشتم واسه وقتی خیلی خیلی بزرگ شدی و به قول خودت دیگه دستت به

 یخچال برسه

الهی دورت بگردم شیرینی زندگی م با آمدنت دنیایم نورانی و وسعت رزقم

بیکران و شوق زندگی ام وصف ناپذیر شد و انگارتمام مشکلات با روز سیزده آبان

 88از دل من برچیده شد و به فنارفت

مهربانم .دوستدار مامان.خیلی دوستت دارم به زبانی که قابل توصیف نیست

و قابل مقایسه نیست با هیچ عشق زمینی دیگر

چرا که عشقهای زمینی رو به زوال ن ولی عشق مامانی به توهیچ زوالی ندارد

روح مادر ،قلب مادر ،امید مادر چقدر معصومی،چقدر پاک

زیبای دوست داشتنی من آیا روزی هم میرسد که تو مادر را اینگونه دوست

 داشته باشی و مهر تو نسبت به مادر اینگونه آسمانی باشد؟

دوستت دارم به وسعت بیکران اقیانوسها

دوستت دارم به اندازه داغی روی لپ نازنینت

دوستت دارم به اندازه تمام دوست داشتنها

         آوا از آغاز تاکنون در ادامه مطلب:

 

 

یک ساعتگیت رو قربون

فدای 1ماهگی ت بشم

الهی دورت بگردم

درد اون لپای نازت به جونم

 خیلی ناز بودی آ

 قربون اون نشونه ت بشم که اینقد داغه

 

الهی قربون خواهرزاده های عزیزم بشم

 

بازیهای آوا یی با بابایی

 

 

 

اینم آخرین عکس تا این تاریخ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (95)

مامان ریحان
2 آبان 92 18:51
سلام پیشاپیش تولدش مبارک ایشالا 120 ساله شی آوا جون ماشالا هزار ماشالا چقدر آوا جون خوشگلی مامانش حتما واسش اسپند دود کن یه وقت چشم نخوره بگی من چشش زدما خصوصی
مامان لي لي
3 آبان 92 2:12
سمال خسته ام و له دندون درد و مهمون داري داغونم كرده تولد ٤ سالگي آوا گليم پيشاپيش مبارك، مامي داغونماااااااا
مامان لي لي
3 آبان 92 2:13
بيا خصوصي🌷
مامان امیرحسین
3 آبان 92 2:14
وای چه خوردنیه این هلو پیشاپیش تولدت مبارک آوا جونی
میم مثه محیا
3 آبان 92 8:08
ماشالله هزار ماشالله ب آواگلی از همون یه ساعتیش خوشگل و تودل برو بوده تا الان آره مژده جون مطمئن باش کسی ک مهربونی ببینه،مهربون میشه. آواگلی هم وقتی بزرگ بشه هم قدر زحمتاتو میدونه و هم محبتش ب شما آسمونی میشه مادر برای بچه ها یه واژه ی مقدسه
معصومه
3 آبان 92 13:29
عزیزم مبارکه قربونش برم که واقعا نازه هزار ماشالله من آپم
مامان لي لي
3 آبان 92 18:51
خصوصي😘😘
مامان لي لي
3 آبان 92 18:55
مطمئنن اوايي وقتي بزرگ شه قدر محبت هات و ميدونه و عشقي كه الان بش ميدي و متقابل برات جبران ميكنه، من در درجه ي اول ميگم ذات يه نفر بايد خوب باشه (دنيايي محبت كن و تربيت درست داشته باش ذاتي كه بد باشه بده) ولي بعضي وقتا كسايي كه محبت نميبينن و.... چون ذات خوبي دارن هيچ وقت جواب بدي هايي كه ديدن و با بدي نميدن و به خوب و بد محبت ميكنن😘 دوست داشتي كامنت و تائيد كن دوسم نداشتي حذف كن انتخاب با تو گلم مطمئنن ذات دختر گلت مثل صورتش زيباست😘😘
مامان لي لي
3 آبان 92 21:17
خصوصي🌸🌸🌸
مامان لي لي
3 آبان 92 21:22
بيا خصوصي🌺🌺🌺
مامان لي لي
3 آبان 92 23:55
خصوصي🌻🌻🌻
مامان لي لي
4 آبان 92 2:02
خصوصي😘
مامان فهیمه
4 آبان 92 2:43
سلام عزیزم خوبید دوست خوبم آوای خوشگلم خوبه،ماشالله به این دختر خوشگل و نازنین و دوست داشتنی، خدانگهدارش باشه بجای من ببوسش اینام واسه مامان خانم
فریده
4 آبان 92 11:41
تولدت مبارک آوا جون . امیدوارم صد و بیست ساله شی . زیر سایه پدر و مادر بزرگ شی .
مامان امیرحسین
4 آبان 92 13:26
سلام مامان مهربون آوایی خوبه خصوصی داری
مامان امیرحسین
4 آبان 92 13:37
خصوصی
مامان فاطمه
4 آبان 92 15:23
سلام به مامان گل آواجـونماشالله چه دختر نازی دارین خدا بهتون ببخشهاگه با تبادل لینک موافقی به ما سر بزن. خوشحال می شیم
توت فرنگی(مامان علیرضا)
4 آبان 92 16:45
ای جانم سلام عزیزم پیشاپیش تولد ش مبارک عزیزم خصوصی داری
مامان زینب
4 آبان 92 19:25
سلام خواهش می کنم بیا پست آخرم ببین .
مامان لي لي
4 آبان 92 23:51
سلام به خدا سه بار اومدم اما نميدونم چرا نميتونستم كامنت بزارم كد نمي اومد
مامان لي لي
4 آبان 92 23:52
الاهي فدات شم مهربون با معرفت به خدا چند بار تو زمان هاي مختلف اومدم اما بم كد نميداد
مامان لي لي
4 آبان 92 23:53
منم به خدا اول ليستمي كجا بودي خانوم
مامان امیرحسین
5 آبان 92 0:02
وای خیلی خوشحال شدم آره حتما لینکشنو بده عزیزم
میم مثه محیا
5 آبان 92 12:42
__$$$$$$$*_____________________,,$$$$$$$$* ___$$$$$$$$$$,,_______________,,$$$$$$$$$$* ____$$$$$$$$$$$$___ ._____.___$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$,_'.____.'_,,$$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$$,, '.__,'_$$$$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$$$$.@:.$$$$$$$$$$$$$$$$ ______***$$$$$$$$$$$@@$$$$$$$$$$$**** __________,,,__*$$$$$$@.$$$$$$,,,,,, _____,,$$$$$$$$$$$$$* @ *$$$$$$$$$$$$,,, ____*$$$$$$$$$$$$$*_@@_*$$$$$$$$$$$$$ ___,,*$$$$$$$$$$$$$__.@.__*$$$$$$$$$$$$$,, _,,*___*$$$$$$$$$$$___*___*$$$$$$$$$$*__ *',, *____,,*$$$$$$$$$$_________$$$$$$$$$$*,,____* ______,;$*$,$$**'____________**'$$***,, ____,;'*___'_.*__________________*___ '*,, ,,,,.;*____________---____________ _ ____ '**,,,, واسه آواگلی و مامانش
فریده
5 آبان 92 13:01
کجایی خانم ؟ یه روز من هستم تو نیستی . یه روز تو هستی و من نیستم . آوا جون رو هزار تا بوس محکم بکن
مامان امیرحسین
5 آبان 92 14:35
چطوری مامانی آوا جونی خوبه نیستی
l مریم مامان شاینا
5 آبان 92 14:38
چه دختر نازی
مامان لي لي
5 آبان 92 14:51
سلام ماماني خوبي امروز روز بدي سركار دارم دندونم افتضاحه ديشبم خالم اينا خدا بخواد رفتن اما يه كلفتي أساسي برام مونده😘
مامان لي لي
5 آبان 92 14:52
اوا جوني چه طوره؟؟؟ يه عسك جديددددد ازش بزار 😟
مامان لي لي
5 آبان 92 14:52
Boooooooooooosبه آوا جوني😘
مامان مانلی
5 آبان 92 15:40
مامان فاطمه
5 آبان 92 16:48
مامانی گل،شما با افتخار به جمع دوستای خوب فاطمه جون پیوستیدبازم منتظرتون هستیم
مامان لي لي
5 آبان 92 20:56
سلام ماماني كم پيدايي لينك هات زياد شدن دير به دير مياي پيش ماهاااااا😘 آواييم و ببوسسسسسسسس😘😘😘😘😘
مامان لي لي
5 آبان 92 23:38
مرسي مهربونم تو خوبي آوا جوني خوبه؟
مامان لي لي
5 آبان 92 23:46
خصوصي💐💐
مامان لي لي
6 آبان 92 0:04
خصوصي🌺
مامان لي لي
6 آبان 92 0:14
خصوصي🌸🌸
مامان لي لي
6 آبان 92 3:41
خصوصي🌸
مامان گلشيد
6 آبان 92 8:20
عزيزم پيشاپيش تولدش مبارك باشه خدا حفظش كنه و هميشه زير سايه مادر و پدر مهربونش باشه
توت فرنگی(مامان علیرضا)
6 آبان 92 10:28
قربان صفای دلت ای دوست قربان وفای دلت ای دوست تا من کسی مثل تو دارم انگار همه دنیا رو دارم برای من یه دنیایی مثل رویایی همیشه شاکرم خدارو که آشنا کرد منو با تو دوستت دارم به اندازه بی نهایت
مامان گلشيد
6 آبان 92 10:39
خصوصي
مادر منتظر
6 آبان 92 12:13
سلااااااااااااام دوست مهربونم , مامنی گل آوا جونم دلم خیلی برات تنگ شده عزیزم. واییییییییییییییییییی از دیدن عکسای نوزادی اوا جون ذوق زده شدم حسابیییییییییییییییییییییییی چقدر زیبا هستن عکساش . قربونت بره خاله با اون چشمای باز و نازت . از اول یه تیکه ماه بودیا عزیزم. عکساش همه خوشگلن عزیزم. خدا برات حفظش کنه همیشه و ساشه مامانی و بابایی همیشه بالای سرش باشه گلم. دوستتون دارم.
مامان لي لي
6 آبان 92 12:52
مرسي خاله جوني، آوا جونم و ببوس جديدا كم پيدايي ها
مامان لي لي
6 آبان 92 13:21
ميدونم خواهر خيلي سخته اره خوب اينم روش خوبيه ولي قبول كن بچه ها خيلي لوس و..... شدن اين دوره اوا هم خيلي اذيت ميكنه تو تايمي كه من خونم فقط ميخواد تو بغل باشه و أصلا رضايت به پايين بودن نميده
مامان لي لي
6 آبان 92 13:23
🌹🌹خصوصي
مامان لي لي
6 آبان 92 13:25
خصوصي🍀🍀
مامان لي لي
6 آبان 92 14:00
٢تا خصوصي داري بدو بيااااااا🌷🌷🌷🌷
مامان لي لي
6 آبان 92 14:06
4,5تا خصوووووووصييييي🍀🍀🍀🍀


اوکککککککککککککی
مامان فاطمه
6 آبان 92 16:19
سلام مامانی آوا جونم.دخملی خوبه؟خب مامانی پست جدید بزار تا بیایم پیشتوندوستون داریم هوارتا
معصومه
6 آبان 92 17:09
سلام عزیزم خوبی؟چه خبرا؟دختر نازم چطوره؟من که هستم شما نیستی جیگر طلا کوچولوی نازت رو که تفلدش هم هست رو بببوس که صدا بده آبداره آبدار
معصومه
6 آبان 92 17:10
خصوصی
Arla
6 آبان 92 19:16
سلام ممنون که اومدین منم شمارولینک کردم اسممArla
معصومه
6 آبان 92 19:43
ببخشید
مامان لي لي
6 آبان 92 23:22
سلام به روي ماهت تو و اوا جوني خوبين
چه خبرا؟؟؟؟؟؟


الحمدلله شکر ماخوبیم
شماچطورین گلهای ناز من
ارلا
6 آبان 92 23:33
سلام گلم مرســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی که سرمیزنی وممنونم که لینکم کردی اواااااااااااااااااااااااااااااااااجون بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس کن
مامان ریحان
7 آبان 92 1:34
سلام چرا خصوصی مامان گلشیدو تایید کردیییییییییییییییییییییییییییییییی سلام اومدم وبت و اعلام حضور کنم
زهره(مامان فاطمه)
7 آبان 92 3:12
مامانی نگووووووووووکه از 12 آبان خاطره بد دارییییییی آخه روز تولد منه دیگه .آخ قربون آوا جونم برم که آبان به دنیا آمده مثل خالش تولدمون پیشاپیش مبارک عزیز دل خاله
زهره(مامان فاطمه)
7 آبان 92 3:16
ماشااله هزار ماشااله به آوا جونم
بهار مامانه برسام
7 آبان 92 4:50
جون دلم چقدر زیبا و با احساس از خط به خط که نه از واژه واژه ی نوشته ی زیبات عشق رو میشه فهمید و لمس کرد خدا نازگلت رو حفظ کنه انشاالله به تمام آرزوهای دور و درازش برسه و انشاالله همیشه بهترین ها مال آوا جونم باشه خوشگلم پیشا پیش تولد نازگلت رو تبریک میگم انشاالله 120 ساله بشه و تولد 120سالگیش رو با هم جشن بگیرید انشاالله خدا بهتون عمر با عزت و زندگی سرشار از عشق و آرامش بده و همیشه در کنار هم از تک تک لحظه های زندگیتون لذت ببرید
بهار مامانه برسام
7 آبان 92 13:23
خوشگلم خصوصی داری،رمز رو برات فرستادم
مامان امیرحسین
7 آبان 92 13:25
مامان مهربون خوبی ؟ آوا جونم خوبه یه ماچ گنده واسه آوایی ومامان مهربونش
بهار مامانه برسام
7 آبان 92 14:07
گلم خصوصی داری
بهار مامانه برسام
7 آبان 92 15:04
گل ناز و خوشگلم،مهربونم خصوصی داری
مامان لي لي
7 آبان 92 17:19
سلام مهربوووووووووون، اوا جونيييييي خوبه؟ من و اوا هردو خوبيم، امروز شركت بازرس بود أصلا نتونستم آپ شم ولي دلم پيشت بود راستش عادت كردم به بيداري هاي شب و رفتن صبح سركار و..... دروغ چرا اذيت كه ميشم يك سال و دوماه و..... ولي چاره ي ديگه اي ندارم واسه همينه حسابي خسته و كلافم چون بقيه اش و بيا خصوصي
معصومه
7 آبان 92 18:09
عزیزم قربونت برم من آپم
میم مثه محیا
7 آبان 92 20:14
سلام عزیزم،شما خوبی؟ به به خوشبحالتون نه بابا اینجا هنوز از این خبرا نیس،چند روزیه هوا دم کرده فک کردیم ممکنه بارون در راه باشه اما ظاهرا بارونش سهم شمال استان و هوای دم کردش سهم ما جنوب استانیها شده آوای گلمو از طرفم ببوس
مامان امیرحسین
7 آبان 92 22:55
ماما ن جونی خوبی؟ دخترمون خوبه نیستیا
مامان لي لي
8 آبان 92 0:22
خصوصي💐💐💐
مامان لي لي
8 آبان 92 2:41
خصوصي😘😘😘
ღمامان على اكبرღ
8 آبان 92 5:12
سلام عزیزم ممنون که اومدین پیشمون پیشاپیش تولد خانم طلا مبارک باشه
ارلا
8 آبان 92 9:32
اااااااااااااااااااااااااااپم
مامان فهیمه
8 آبان 92 12:10
سلام دوست جونی خوبی آوای نازنینم خوبه زود باش عکسای جدید بزار مامانی(البته میدونم این وروجکا واینمیستن ازشون عکس بگیری) تولدش خیلی خیلی خیلی مبارک باشه
مادر منتظر
8 آبان 92 14:49
سلام مامانی گل و مهربون آوا جونم چطوری عزیزم ؟ آوا جونم چطوره؟ خیلی دلم برات تنگ شده گلم . دیگه چیزی به تولد چهار سالگی آوایی نمونده ها . آوا جون تولدت مبارککککککککککککککککککک برنامه ریزی برای تولد کردی عزیزم ؟ تولد دسته جمعی میگیری یا جمعتون سه نفریه خانومی ؟ عزیزم ببخش این روزا کمتر بهت سر زدم , هم وقتم کم بود و هم اینکه باید بیشتر استراحت کنم. مراقب خودت باش دوست گل و با وفای من.
مامان لي لي
8 آبان 92 15:48
سلام عزيز دللللللم اوا جون شيطون بلام و ببببببوس😘😘😘😘
مامان لي لي
8 آبان 92 15:48
خيلي مهربون و با محبتي دوست گلم خوشحالم از اشناييت😘😘
معصومه
8 آبان 92 19:08
خانوم مهربون کجایی؟آوای نازم خوبه؟میبوسمتون
مامان ماهان
8 آبان 92 21:18
سلام عزيزم من برگشتم و شكر خدا حالم خوبه عمل سختي داشتم با دعاي خير شما دوستاي گلم بهترم
مامان ماهان
8 آبان 92 21:19
پيشاپيش تولدت مبارك گل ناز
مامان ماهان
8 آبان 92 21:22
الهي فدااات بشم دوست گلم منو ببخش بخدا حالم خوب نبود ممنونم كه به يادم بودي نميدونم محبت هاتو چطور جبران كنم فداااات اوا ناناز رو ببوس
مامان ماهان
8 آبان 92 21:41
خواهر گلم نميدونم چطور محبت هاتو جبران كنم مطمئنم دعاي خير شما دوست گلم به من كمك زيادي كرد بخدااااااا انقدر خوشحالم كه شمارو دارم كه نگو اشكام داره مياد پايين اگه دير ويهويي شد دكترم همش ميگفت شايد با دارو بهتر شدي و نياز به عمل نباشه اما يه شب حالم خيلي خيلي بد شد و دكتر ترجيح داد كه عمل كنم بازم فداي تو دوست گلم بشم من
مامان ماهان
8 آبان 92 21:47
دوست و خواهر گلم از خداي مهربون همه خوشي هاي دنيارو برات خوهانم الهي فداي اون دل پاكت بشم هزاران بار ازت ممنونم
مامان لي لي
8 آبان 92 23:33
سلام به اوا جونيم و مامان مهربونش بووووووس براي أواي نازم
مامان مانلی
9 آبان 92 0:01
مبارکککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککک باشه عزیزه خاله
توت فرنگی(مامان علیرضا)
9 آبان 92 0:06
امروز جات خالی بود دلم برات تنگ شده خیلی خیلی خیلی عزیزم عاشقانه دوستت دارم
مامان لي لي
9 آبان 92 2:29
خصوصييييييييي🌷🌷
مامان لي لي
9 آبان 92 10:09
مهربونم چرا له پس
مامان لي لي
9 آبان 92 10:10
اوا شانس ديشب خوابيد اما من دندون درد مردم و نخوابيدم شانس آوردم امروز تعطيلم وگرنه با اين درد ميمرذم
ارلا
9 آبان 92 10:41
قیامت بی حسین غوغا ندارد"شفاعت بی حسین معنا ندارد"حسینی باش که در محشر نگویند"چرا پرونده ات امضاء ندارد
ارلا
9 آبان 92 13:46
ممنون که میایی به من سرمیزنی
معصومه
9 آبان 92 14:03
من همیشه به وبلاگت سر میزنم همیشه ی همیشه جزو چند وبلاگی هستی که میام نت اول اونا رو باز میکنم عزیزم وقت هایی که پست جدید نداشته باشی کمتر کامنت میذارم ببخش گلم ولی بفکرتم
بهار مامانه برسام
9 آبان 92 16:06
سلام خوشگل موجل من عزیز دلم وقتی کامنت هات رو میبینم کلی انرژی میگیرم داماد شما هم شکر خدا خوبه و دعا گوی شماست و التماس دعا داره و میگه عروس من پس چرا پیش من نیست.........؟؟؟!!!!!!!!!!!!! گل نازم نگران نباش من اگه عروسم آوا باشه حاضرم از آوا هم خودم پذیرایی کنم گلم فکر کنم مخصوصا چون نی نی شما دخمل هست و به سلامتی خوشم قراره مامان بشه باید از الان بدنش حسابی تقویت بشه البته شکر خدا که چیزی کم نداره ولی فکر کنم از همین الان با نظر دکترش بهش مولتی ویتامین بدی بد نباشه واسه آینده میگم حالا اگه خیلی مطمئنی به فول بودن دخمل نازمون یه روز در میون بهش مولتی ویتامین بده یا دو روز در میون ولی حتما بهش بده خدایی نکرده فردا پس فردا به خاطر یه همچین موردی زبونم لال خودت رو سرزنش نکنی چون خودت میدونی خانم ها یکهو کم خونی و کمبود ویتامین و کلسیمشون نشون میده خصوصا که دخمل خوشملا قراره خانوم شن،مامان شن و به نی نی شون شیر بدن اگه بدنشون از الان محم نشه خدایی نکرده زبونم لال بعدها براشون مشکل پیش میاد خوشگلم میخواستم به خودتم بگم ،شما هم خودت رو باید تقویت کنی چون مامانایی که نی نی هاشون دخمل میشن بدن هاشون بیشتر ضعیف میشه و بیشتر در معرض کمبود آهن و خدایی نکرده زبونم لال پوکی استخوان هستند چون دخملشون همه ی شیره ی جونشون رو گرفته تو رو خدا خوشگلم حواست به خودت باشه و حسابی به خودت برس برای خودت هم یه مینرال بگیر یا کپسول های فارماتون بگیر روزی یه دونه یا یه روز در میون یه دونه بخور ولی حتما بگیر و بخور من دلم میخواد مادر خانوم پسرم همیشه ی همیشه جوون و سلامت و خوجل موجل باشه روی ماه عروس گل منو هم ببوس خوشگلم
توت فرنگی(مامان علیرضا)
12 آبان 92 19:56
سلام عزیزم تـــــــــــــــــــــــــــــولد تــــــــــــــــــــــــــــــــولدت مبارک
مامان لي لي
12 آبان 92 22:29
دوستها،.. مثل مداد رنگي به زندگي رنگ ميبخشن... ممكنه من رنگ مورد علاقه آت نباشم اما اميدوارم يه جايي براي تكميل نقاشيت به دردت بخورم😘
مامان الناز
14 آبان 92 17:02
عزیزم تولدت مبارک باشه ایشالاه 120 بشی


سلام مامانی مهربون خوبی عزیزم الان چندباره که واسم کامنت میزاری .من متاسفانه نمیتونم وارد وبت بشم چون آدرس مشخصی نزاشتی
ومن دوباره شرمنده شدم که نتونستم بیام وبهت سر بزنم اگه یه بار دیگه اومدی وبهمون سر زدی خواهش میکنم واسم آدرست رو بزار
مامان آنیسا سعیده
21 آبان 92 21:04
خوشگلتر هر روز بهتر از دیروز بلا
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترم آوا می باشد