آوای من،عشق من،ماه منآوای من،عشق من،ماه من، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره
طاهای من،عمرمنطاهای من،عمرمن، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره

دخترم آوا

تشکر از دوستای عزیزم برای تبریک تولد آوا جونم

1392/8/15 15:37
342 بازدید
اشتراک گذاری

سسسسسسسسسسسسلاممممممممممممممممممممممم

قربون همه ی دوستای بامعرفتم بشم

خیلی خیلی خوشحالم که دوستای خوبی مث شما دارم همین شمایی که کامنتهای پر مهر ومحبتتون باعث شدن هیچوقت احساس خستگی و تنهایی نکنم

چقدزیبا نوشته بودین تولد آوایی رو هرکدومتون 10بار واسم کامنت تولد گذاشتون قربون لطف وصفاتون

خدایا این دوستای نازنینمو نگهدار وهمیشه درپناه خودت حفظشون کن وسایشون رو همیشه بالای سر نی نی های نازشون نگه دار

خدایا هرکدوم از این دوستای نازنینم آرزویی داره خودت آرزوشو بر آورده کن

همه تون رو دوست دارم

روز تولد آوایی آرزوداشتم فقط شما بودین وباهم تولد آوایی رو جشن میگرفتیم

خیلی دوستتون دارم از صمیم قلب

عکسهای آوایی هم در روزهای آینده میزارم

میبوسمتون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مادر منتظر
15 آبان 92 17:55
سلاممممممممممممممممممممممممم مامانی گل و مهربون آوایی چه عجبببببببببببببببببببببب اومدی . تولد آوایی خوش گذشت؟ امیدوارم حسابی بهتون خوش گذشته باشه عزیزم. نمیگی من یه دوستی دارم که دلش برامون تنگ میشه زود به زود . اینطوری بیخبر میزاری مارو ؟ انصافه مهربون؟ اون کامنت عصبانی آخری رو دیدی ؟ حالا اگه تلافی نکردم . چه خبرا دوست مهربونم؟ تولد آوا جونم چی کار کردین؟ ببووووووووووووس این دختر خوشگلت رو از طرف منننننننننننننننننننننننن .
معصومه
15 آبان 92 20:50
عزززززززززززیییییییییییزززززززززترین قربونت برم من الهی بی صبرانه منتظرت هستم تا عکسای تولد رو بذاری و در ضمن کامنتت بهم نرسیده
مامان لي لي
15 آبان 92 22:59
سلام خوش اومدي من امروز رفتم بعد از شركت با اوا يه پالتو و كلاه و يه دست لباس واسه مهموني خريدم خواهر ٣٠٠پياده شدم حالا عكساش و ميزارم برات اوايي چه طوره،؟، ببوسش منتظر عكساي تولدشم
مامان ماهان
15 آبان 92 23:36
سلام عزيزم خيلي خوب شد كه اومدي حسابي دلتنگت شده بودم فدات بشم زودتر عكسهاي آوا جونمو بزار كه ببينم از طرف من ببوسش
مامان امیرحسین
16 آبان 92 1:13
عزیزم آوایی ببخش دیر تولدتو تبریک گفتم پیشاپیش گفته بودم اما دوست داشتم توی روزه تولدت تبریک بگم میبوسمت خوشکلم انشالله 1000ساله شی عمر با عزت سایه مادر مهربونتو بابات بالا سرت باشه عزیزم کادوت محفوظه هروقت دیدمت بهت میدم گلم مامان جون خوبی شما ؟ بوووس واسه هردوتون
مامان امیرحسین
16 آبان 92 1:15
عزیزم کامنتم رسید؟
توت فرنگی(مامان علیرضا)
16 آبان 92 3:41
سلام عزیزم قابل تو دوست خوب و نازنین منو نداره انشالله که همیشه شاد باشین و هر سال دور هم براش جشن تولد بگیرین دوستتون دارم یه دنیا
مامان فهيمه
16 آبان 92 10:47
عزيزم انشالله هميشه شاد و سلامت باشيد
(زهره)مامان فاطمه
18 آبان 92 10:12
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترم آوا می باشد