آوای من،عشق من،ماه منآوای من،عشق من،ماه من، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره
طاهای من،عمرمنطاهای من،عمرمن، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره

دخترم آوا

شرح حال تولد آوایی

1392/8/16 2:49
1,528 بازدید
اشتراک گذاری

 

 اینروز یه روز مونده به تولد آوایی وخانوم خانومهارو به آرایشگاه برده وبه دلیل اینکه آوا خانوم بسیار مخالف شانه زدن وبستن موهای خود بوده به دست خانوم آرایشگرداده وموهایش را به این ترتیب اصلاح کرد

 اینجا هم به مکافاتی تا آوایی افتخار داده وگذاشته از ایشان عکسهایی بیندازم

 وای که چقد این ادا اطواراتو دوست دارم قربون اون شکل ماهت بشم

 

این عکسها مربوط میشه به صبح تولد آوایی که بابا با خوشحالی آوا رو بغل کرده وحسابی با آوایی بازی کرد وکلی با دخملی خوش گذرونی کرد

 

 

خلاصه اینکه ما در فکر یه تولد کوچولوی سه نفره بودیم که یه دفعه سرو کله یه مهمان کوچولو یعنی دوست پایه و به اصطلاح رفیق فابریک آوایی پیدا شد البته ایشان اطلاعی از تولد آوایی نداشتنمتفکرمتفکر

 

 

مانیز آوا را به حمام تولد برده وایشان را استحمام دادیم تا جهت انجام مراسم تولدش پاکیزه باشد شکلکهای جالب و متنوع آروین

 

 

 

با یه مکافاتی کمی به موهاش سشوار کشیدیم ولباسی مثل لباس سارینا خانوم تنش کردیم تا آوا خانوم راضی باشن

 

ای جاننننننننننم یه کیک کوچولو واست خریدم ببخش مامانی دلم میخواست همه دوستات دعوت کنم چقد اصرار داشتی که امیر علی و آبتین رو دعوت کنم ولی خوب اگه اونارو دعوت میکردم نمیشد قربونت برم بعدا که این مطالب رو میخونی خودت یه دختر فهمیده شدی عزیز دلم قربونت بشم

 

 

در حین کلاه گذاشتن بر سر دخملی یه مهمان که گویا سروصدای مارا شنیده بود به جمع ما پیوست و آوایی رو خوشحال کرد ساینا دختر همسایه پایینی.ساینا خانوم خوش آمدی

این هم دستورات آوا خانوم یه اسکوتر ویه خونه عروسکی

 درحین برگزاری شقایق که خود میدانسته امروز تولد آوایی میباشد به جمع ما پیوست

وسارا خانوم خواهر سارینا آمده بود که خواهرش رو ببره واینطور شد که تولد ما از سه نفره به هفت نفره تبدیل شد ولی بسیار خوش گذشت

 اینجا هم آجی شقایق زحمت بریده شدن کیک را همراه آوایی به دوش کشید

 

 

 

 

این هم هدیه آجی شقایق ودوستان دیگه هم شرمنده کردن وچون نمیدونستن تولد آواست پول دادن به آوایی و از من قول گرفته اند که واسه خانوم یه هدیه دلخواه بخرم منم تشکرات را ارسال کردم

 آوای نازم ماشالله دیگه خانوم شدی میدونی در حین اینکه داشتی با شقایق بازی میکردی میگفتی آجیییییییییییییییییییییی اینارو مامان وبابام واسم خریدن دستشون درد نکنه وای که چه ذوقی کردم وفهمیدم ماشالله خانوم شدی عزیزم

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (121)

توت فرنگی(مامان علیرضا)
16 آبان 92 3:43
اولا خسته نباشی زحمت کشیدی این همه زمان گذاشتی و پست رو تنظیم کردی موهای آوا هم ناز شده خدا پدرش رو هم براش حفظ کنه همینطو این کوچولوها رو خدا خانوادت رو برات حفظ کنه و همیشه شاد باشین
مامان لي لي
16 آبان 92 6:39
وأي مباركش باشه ايشالله، ماماني دستت بابت كادوها و كيك و.... درد نكنه بازم چهارتا از دوستاي آوايي اومدن و با هم جشن گرفتين كيفش بيشتر شده 💐💐💐 ماماني چرا شما تو عكسا نيستي😟 ببوس دختر نازمو بازم تبرررررررريك ايشالله چهل سالگي، چهارصد زياده، اما صدسالگيش🌺🌺🌺 موهاشم مبارك باشه ،،، ببوس ماماني خوشگلم و
مامان لي لي
16 آبان 92 6:39
دعا ميكنم در اين ماه عزيز.... حسين (ع) ضامن دعاهايت.. عباس (ع) مشكل گشايت... سجاد (ع) مرهم درد هايت... و مهدي زهرا سايبان دلت باشد..... آمين....
مامان فهيمه
16 آبان 92 11:00
عزيزم مبارك باشه،هم جشن تولد كوچولوى قشنگش،هم موهاى نازش كه ماشالله هزارماشالله اينقد بهش مياد انشالله كانون خانوادتون هميشه گرم باشه و در كنار هم شاد و سلامت باشيد،كادوهاى قشنگشم مباركش باشه
معصومه
16 آبان 92 11:35
ایشالله خوش بخت و سعادتمند باشی عزیزم ایشالله سال تمومه گره های زندگی مامانی و بابایی هم باز بشه با یه داداشی تولدت رو بزرگتر و با شکوهتر با دوستات جشن بگیری قربونت برم من عزیز
مادر منتظر
16 آبان 92 12:20
سلااااااااااااااااااااااااام مامانی مهربون و گل آوایی و آوا جون عزیزم که دیگه خانوم خانوما شده وای وای چقدر ناز شدی با این موهات که کوتاه کردی عزیزم. مبارکککککککککککککککککک باشه هم موها هم تولدت ناز نازی . دست مامانی و بابایی بابت کادوها درد نکنه , خوبه که به خواسته آوا جون اهمیت دادین و چیزایی که دوست داشته خریدین. آفرین به دخملی قدر شناس ما. چه خوب که دوستای اوایی هم بودن اینطوری بهش حتما بیشتر خوش گذشته. واییییییییییییییییییییی چه کیک خوشمزه ای نوشششششششششششش جون. عزیزم عکسا خیلی خوب شده . خوشحالم بهتون خوش گذشته. آوا جونم رو ببوس
مامان مانلی
16 آبان 92 13:58
چقدر ناناس شدی عزیزه خاله تولدت هزار بار مبارک دست مامان و بابا درد نکنه
مامان ماهان
16 آبان 92 14:17
الهي من فداي آوا جونم بشم هزار ماشاالله خيلي ناز شدي خاله
مامان ماهان
16 آبان 92 14:18
فدات بشم عزيزم كامنتي برام نيومده
مامان ماهان
16 آبان 92 14:19
الهي هزار ساله بشي گل ناز خاله تولدت هزاران بار مباركه
مامان ماهان
16 آبان 92 14:20
حموم 4سالگيت مباركه نفس خاله حسابي خوشگل كردي خودتو ادم دلش برات ضعف ميره
مامان ماهان
16 آبان 92 14:21
دست مامي جونت درد نكنه خيلي برات زحمت كشيده آوا جونم چه لباس خوشگلي پوشيدي روز تولدت
مامان ماهان
16 آبان 92 14:23
دست مامان و باباييت درد نكنه بابت كادوهاي تولدت و البته همه مهمونا كه زحمت كشيدن فدات بشم
مامان لي لي
16 آبان 92 16:52
مرسي مهربونم بابت لطف و محبتت اما خاله اي من رقص تارزاني بلد نيستم كه به لباسم بياد🌺🌺🌺🌺
مامان امیرحسین
17 آبان 92 0:12
مبارکت باش عزیزم چه کیکی خوشگلی هوس کردم مژده جون وای موهاتم خیلی خوب شده بوس واسه اوایی و مامان مهربونش دستتم درد نکنه مامانی
مامان ماهان
17 آبان 92 0:36
كجايي عزيزم كجايي بابا ذوق مرگ شدم
مامان ماهان
17 آبان 92 0:40
چشمانم به دنبال مامي خوشگل اواست كجايي عزيزممممممممممممممممممممممم
مامان ماهان
17 آبان 92 0:43
اخه مگه ميشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ گلي مثل اوا اينو ميگه كه ماميش خيلي نازه خوب بزار يه چيزي بگم رك ميگم
مامان ماهان
17 آبان 92 1:08
كجا رفتي خانمي دوست زيباي من
مامان ماهان
17 آبان 92 1:08
ديدي من هييييييييييييييييييي ميگم تو هييييييييييي بگو من خودم استاد اين كارام نگفتم محاله ماه نباشي هزار ماشاالله به دوست جونيم چشاي اوا مثل مامي جونش درشته و زيبا خدا شاهده بدون اغراق زيبايي و دوست داشتني
مامان ماهان
17 آبان 92 1:10
چرا رفتي ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ولي انگار ايراد داره ني ني گپ هر سري ميرم يه جورايي زجرم ميدم امشب اينطوري
مامان ماهان
17 آبان 92 1:14
فداي دوست خوشگلم بشم من عزيزمي بخدا چشاشــــــــــــــــــــــو
مامان ماهان
17 آبان 92 1:18
شب خوش دوست گلم آوا جونم ببوس فردا ماهان رو ميبرم مراسم شيرخوارگان براي سلامتيتون دعا ميكنم خدا قبول كنه
عاطفه مامان الای
17 آبان 92 1:23
خواهش میکنم عزیزم دخترمن هم اولا بهتر بود ولی روز به روز بدتر میشه وداره منو دیونه میکنه معنی اسم الای یعنی(زیباروی طایفه. ماه روی ایل) هست یه اسمیه که هم ترکیه هم بین المللی هست. شبیه این اسم هم داریم ولی ثبت احوال نمیده من میخواستم اسمش رو الا بزارم ندادن الایا هم هست اسم دختر یه فوتبالیست مشهوره تو امریکا ولی ایران نمیدونم ثبت احوال بده یا نه؟ .الایدا هم هست تو ترکیه رایجتره موفق باشی خوشت بیاد بزار عزیزم اینم نوشته انگلیسی اسم الای elay خیلی اسم کمیابیه موفق باشی میبوسمتون بازم تولدت مبارک عزیزم
مامان ماهان
17 آبان 92 1:31
باشه حتما فردا ظهر يا بعدظهر برات ميزارم ولي يه چيزي خواهرانه و دوستانه بهت ميگم خواهرم بزار اين دوستي پايدار بمونه من ميترسم پشيمون بشي بگي چرا من اينهمه واسه اين زن زشت و بد تركيب دعا كردم قول بده اگه زشت بودم تو ذوقم نزني وفقط بگي نه بابا نگران نباش ليلا جون زيبايي انقدر هام مهم نيست مهم اخلاقه عزيزم من بخاطر اخلاقت باهاتم
مامان ماهان
17 آبان 92 1:38
والله راست ميگم خوب تو بايد به من اميد بدي اخه خير سرم از زير تيغ جراحي اومدم بيرون فردا تا ميتوني اميد بده تو هم كه مهربون دلت نمياد چيزي بگي
مامان لي لي
17 آبان 92 1:42
سلام گلم درگير شير پيدا كردنم اوا خيلي داره اذيت ميشه خواهري اومدم كامنت گذاشتم برات نبودي
مامان لي لي
17 آبان 92 2:28
از قديم گفتن نو كه مياد به بازار كهنه ميشه دل آزار من شدم اون كهنهه خواهر😉
معصومه
17 آبان 92 11:41
قربونه دلت برم عزیزم که مهربونییییییی من فعلا خبری نیست چند روز پیش درد پریودی داشتم و تموم شده و چند روز هم نوک سینه هام داشت میترکید از درد و لی خود سینه هام درد نداشت الان نه درد پریودی دارم و نه علائمی هیچی فقط شب ها یعنی 6 به بعد حالت تهوع دارم و امیدی از خودم به بارداری ندارم بلکه امیدم به خداست
مامان مرمر
17 آبان 92 12:04
هزلر ساله بشی عزیزم خوشحام باهات آشنا شدم به خونه ما خوش اومدی با اجازه لینک شدید خوشکل خانوم
میم مثه محیا
17 آبان 92 12:46
تولــــــــــــــــــــــــــــــــــــدت مبارک باشه آوای خاله عزیزدلم ماااااااااااااااااااه شدی یعنی ماه بودی،ماهتر شدی
میم مثه محیا
17 آبان 92 12:47
ایشالله همیشه ب جشن و خوشی و شادی چ کادوهای خوبی گرفتید مبارکت باشه آواگلی
میم مثه محیا
17 آبان 92 12:48
خوشحالم ک بهتون خوش گذشته خوبه ک یکی-دوتا از دوستاش اضافه شدن واسه آوای عزیزم
میم مثه محیا
17 آبان 92 12:48
الهی ک چشم بد ازت دور باشه آوای گلم ماشالله خوشگل و ناز و شیرینی
عاطفه مامان الای
17 آبان 92 13:41
عزیزم من دوتا پست رمز دار دارم برو اونا رو بخون میفهمی دردم چیه همون رمزی رو که تو پست آخرم هست چهار رقم اول رو بزن تو صفحات 2 یا3 یه پست هم گذاشته بودم کد نداره اسمش هست برای کودکی که هرگز به دنیا نیامد سقطش کردم سه ماه چیش برو بخون میفهمی
مامان ماهان
17 آبان 92 13:42
سلام كجايي آپي
مامان ماهان
17 آبان 92 13:43
آپي عزيزم
عاطفه مامان الای
17 آبان 92 13:50
هر سه تا پستی که کد دادم صفحه 2 هستش اول پست کودکی که هرگز زاده نشد رو بخون بعد بیا بالاتر همون صفحه دنیای بی قانو رو بخون آخرش هم بالای اون رو بخون که نوشتم (یه خبر خوش) اینا رو بخون میفهمی چرا درد دارم
مامان ماهان
17 آبان 92 14:03
كجايي بابا يه ساعته منتظرم يه ساعت كه نه نيم ساعته دوباره ميام گفتم نگي بد قولم عزيزم ولي باز من رو حرف اولم هستم كه نبيني چون چشت روز بد نبينه داغونم
مادر منتظر
17 آبان 92 15:23
سلام مامانی گل و مهربون آوایی چطوری عزیزم . خوبی؟ برات یه نظر خصوصی گذاشتم دوست گلم . بخونش عزیزم. آوا جون چطوره؟ خوبه ؟ با اسکوترش بازی میکنه ؟ ببوسش از طرف من
مامان لي لي
17 آبان 92 16:32
سلام عزيز دلم خوبي؟ آوايي خوبه؟؟ نه بابا شوخي كردم ميخواستم خودم و لوس كنم😟😉😉😉😉
مامان لي لي
17 آبان 92 16:39
😘😘😘😘😘😘براي عزيزترين دوست و آوا جونم
شیرین
17 آبان 92 19:58
چه دخمل نازی خدا حفظش کنه تولدت مبارک خوشگلم
مامان ماهان
17 آبان 92 23:46
خوابم مياد خانومي كجايي ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟صبح 6بيدار شدم
مامان ماهان
18 آبان 92 0:08
سلام گلم دوست عزيزم خيلي منتظرت شدم اگه اپ موندم بهت خبر ميدم الان 12:07دقيقه اس تا حالا نشستم نيومدي خوشگلم خبر اومدنت رو بده شايد بودم
مامان ماهان
18 آبان 92 0:22
نيومدي خانومي باي
مامان لي لي
18 آبان 92 3:23
بادبادك،،، با اينكه ميدونه زندگيش به نخي بنده... بازهم تو آسمون ميرقصه و ميخنده... هميشه بخند و نگران نباش و بدان كه نخ زندگي آت دست خداست... بهترين هارو براي تو دوست عزيز و عزيزترين هات از خدا خواستارم💖
(زهره)مامان فاطمه
18 آبان 92 10:14
وااااااااااااااااای چه تولد باحالی خوب مامانی همه رو دعوت میکردی .ایشااله عروسیشو جشن بگیری راه نزدیکه مارو هم دعوت کنی
(زهره)مامان فاطمه
18 آبان 92 10:15
خصوصی
توت فرنگی(مامان علیرضا)
18 آبان 92 10:51
سلام خوبی عزیزم چطوری گلم نازنینم نفسم الان آنلاینی اما جواب نمی دی قربونت برم الهی عزیزم دوستت دارم خیلی زیاد
مامان فهيمه
18 آبان 92 11:47
سلام عزيزم خوب هستيد،آخر هفته ديگه آدم خواه ناخواه بايد به خونه و مهمون برسه واسه همين كم پيدا شدم خوب هستيد،آواجونم خوبه،جاى من ببوسش
معصومه
18 آبان 92 12:41
نازنین دوسته من مهربونه من ،من همچنان در همان گیرودارم نه پ شدم نه نشدم نه حالم خوبه نه حالم بده بخدا یک پا در هواااااااممممممممممم دعام کن زیاد دعام کن روزها میگذرن شاید به حاجت روایی مونده باشه چند روز ویا شایدم به ناامیدی
فریده
18 آبان 92 12:57
چقدر موهای کوتاه به آوا جون می آید تولدش رو بازم بهتون تبریک می گم . امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشید. ماشاالله خانمه آوا جون ، خانمی رو هم از مامانش یاد گرفته. خوش و خرم باشید.
مامان اهورا
18 آبان 92 13:09
قربون این دختر دوست داشتنیتون برم.تولدش مبارک انشاالله تولد 120 سالگیشو جشن بگیرین……..*..lovel…* …..*..lovelovelo…* …*..lovelovelove….* ..*.lovelovelovelove…*……………*….*….* .*..lovelovelovelovelo…*………*..lovel….* *..lovelovelovelovelove…*….*…lovelovelo.* *.. lovelovelovelovelove…*….*…lovelovelo.* .*..lovelovelovelovelove…*..*…lovelovelo…* ..*…lovelovelovelovelove..*…lovelovelo…* …*….lovelovelolovelovelovelovelovelo…* …..*….lovelovelovelovelovelovelov…* ……..*….lovelovelovelovelovelo…* ………..*….lovelovelovelove…* ……………*…lovelovelo….* ………………*..lovelo…* …………………*…..* ………………….*..* …………………….
مامان ماهان
18 آبان 92 13:27
خصوصي
معصومه
18 آبان 92 15:13
ایشالله دعات بگیره و نفست برام خیر باشه عزیز دلم قربونت برم آوای خوش زندگیت رو ببوس
مامان لي لي
18 آبان 92 16:37
عزيزم ما خوبيم تو خوبي؟؟ آوا خوبه؟؟ سردردت بهتر شده؟؟ بيا خصوصي💖💖
مامان لي لي
18 آبان 92 16:41
عزيزم بيا خصوصي 🌸 مرسي بابت توجهت به قالب و...
مامان لي لي
18 آبان 92 17:37
خصوصي🍀🍀
مامان لي لي
18 آبان 92 17:45
عزيز دلم ممنون خوبيم چشم حتما ميزارم يادم رفته بود به خدا خوب شد يادم انداختي😘
مامان لي لي
18 آبان 92 17:51
ماماني خصوصي نيامد برام🌷🌺🌷🌺
مامان لي لي
18 آبان 92 19:09
بهتري آجي جونم؟،
مامان ماهان
18 آبان 92 19:19
سلام عزيزم حالت خوبه؟ اميدوارم بهتر شده باشي امروز بعدظهر نبودم تا اومدم گفتم بيام ببينم خوب شدي عزيزم آوايي خوبه ببوسش
مامان ماهان
18 آبان 92 22:23
اپم هستي كه بزارم بيا ني ني گپ
مامان ماهان
18 آبان 92 22:27
كجا ميري من نميدونم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟بايد هي دنبالت بگردم شيطون اخه 4دقيقه از اومدنت نميگذره ......
مامان امیرحسین
19 آبان 92 0:27
سلاه خوبی عزیزم آره ببخشید اصلا وقت نمکنم فقط آخر شب معمولا میام نت اونم 10مین بهدم از خستگی خاموش میکنم شرمنده دیکه خودت خوبی آوا خوبه ؟ ببوس آوا جونمو
مامان لي لي
19 آبان 92 1:49
خصوصي🌺🌸🌺🌸🌺🌸🌺
مادر منتظر
19 آبان 92 11:35
سلام مامانی مهربون و گل آوایی چطوری عزیزم؟ آوا جونم چطوره؟ خوبه؟ بهتر شدی دوست گلم؟ سردردت بهتره ؟ چرا سردرد داشتی خانومی ؟ چه کار خوبی کردی که رفتی دکتر , هم خیال خودت و هم من راحت شد عزیزم. اینطوری بهتر بود . خیلی مراقب خودت باش عزیزم. آوا جون رو ببوسسسسسسسسسس توی این روزهای عزاداری التماس دعا دارم دوست مهربونم.
توت فرنگی(مامان علیرضا)
19 آبان 92 15:07
سلام خوبی عزیزم کجایی نیستی دلم برات تنگ شده تو نظرات خوندم انگار سرت درد می کنه بمیرم الهی چی شده نازنیم دل شوره گرفتم قربونت برم چرا سرت درد می کنه عزیزم
مامان لي لي
19 آبان 92 22:23
یادت زیباست...
ببین اگر خودت بودی چه غوغایی میشد
مامان ماهان
19 آبان 92 23:30
سلام به دوست عزيزم خوبي گلم نميدوني چقدر دلم برات تنگ شده تنبل خانوم كجايي همش ميام نيستي قربونت بشم دل مارو بدجور بردي با اون دو تا چشاي نازت نميتونم زياد وايسم چون كار نكرده زياد دارم ظرف و اتوو.......
مامان ماهان
19 آبان 92 23:31
فدات شم اوا جونمو ببوس
مامان ماهان
19 آبان 92 23:36
براي شوشو گفتم گفت بيچاره چي ميگفت خوب نميشه بگه واي دختر بلا به دور اين چه ريختيه بگذريم خيلي دوست داشتم الان اپ بودي فدات بشم
مامان ماهان
19 آبان 92 23:49
به چــــه تشبیه کنم نــام تو را به بــــهار یا به آبی زلال دریــــا ! ســـــاده تر می گویم تــو تمامیـــت احساس منی
مامان ماهان
19 آبان 92 23:50
دنیای زیر آب شبیه دنیای چشمهای توست هر چه بیشتر دست و پا می زنم بیشتر غرق می شوم …
مامان ماهان
19 آبان 92 23:51
تو را از بی مثالی دوست دارم / تو را از بس زلالی دوست دارم اگرچه شاخه ای از گل ندارم / تو را با دست خالی دوست دارم
مامان امیرحسین
20 آبان 92 1:12
در دفتر “دل”،
یادتو سرمشق من است!
یادماهم نکنی،
یادتو “تکلیف” من است!
مامان لي لي
20 آبان 92 2:02
فدات خصوصي رو گرفتم مرسي ما خوبيم اما يكمي روبه زياد بي حوصله ام
معصومه
20 آبان 92 10:07
خصوصی طوماری مهربونم
توت فرنگی(مامان علیرضا)
20 آبان 92 13:15
سلام عزیزم نازنینم قربونت برم دل منم یه زره شده برات از صبح ساعت 11 امدم اما تو نیستی عزیزم خدا کنه امروز بیای عزیزم
مادر منتظر
20 آبان 92 13:37
سلام دوست گل و شاعر و مهربون من , مامانی آوا جونم چطوری ؟ خوبی؟ من کم پیدا هستم یا شما خانوم گل؟ خوشحالم که سردردت بهتر شده عزیزم . انشاالله که بهتر از این هم بشی. آوا جون چطوره ؟ خوبه ؟ ببوس این دخملی ناز رو از طرف من . فولیک اسیدت رو داری میخوری ؟ من که داروهام حسابی معدم رو اذیت میکنه . دیگه ازشون خسته شدم حسابی . ولی چاره ای هم جز خوردن ندارم. مراقب خودت باش دوست خوبم .
مامانی آواخانوم
پاسخ
سلام نازنین من دوست خوبم خوبی؟ امان از این معده درها انشالله دیگه تموم میشه وراحت میشی میدونم خیلی سخته ولی چاره ای هم جز این نیست گل خانم مادر شدن اینچیزارو هم داره خالا که خوبه بزار انشالله بیاد ببین چیکارا میکنه نه شبا میزاره بخوابی و نه روزها میزار بشینی واستراحت کنی ولی خوب همه ی این مراحل شیرینی و لذت خاص خودشو داشته وانشالله همش به خوشی سپری میشه الحمدالله منم بهترم شکر والله قرصهای هماتینیک رو از 3ماه پیش شروع کردم ولی الن دکتر گفته دیگه کافیه وقولیک اسید بخور اگه خدا بخواد تا 3-4روز آینده شروع میکنم
مامان امیرحسین
20 آبان 92 14:03
سلام عزیزم مرسی فدات شم دوستای مهربونم خوب باشن منم خوبم قدم روی چشای ما گذاشتی نفسم خوشحالم میکنی وقتی میبینمت عاشقتونم آوایی رو ببوس و بغلش کن از طرف من
مامان لي لي
20 آبان 92 14:29
سلام عزيز دلم ما خوبيم، شما خوبين؟ اوا جونم و ببوس😘 نه بابا خواهر آوا با شير جديد كنار نيامده و پدر من و درآورده عزيز دلم😭😭😭😭 باز خوبه خواهري سه ساعت و تونستي بخوابي من كه دارم بيچاره ميشم هرشب هرشب خسته شدم كار، خونه، شب بيداري دوباره فردا همين من فقط از پاي تلويزيون محرم رو دنبال كردم أصلا اوا نزاشت يه شب مسجد برم يا هيئت يا...
میم مثه محیا
20 آبان 92 14:56
سلاااااااااااااااااااااام ب مژده ی عزیزم قالب نو مبارک باشه
میم مثه محیا
20 آبان 92 14:58
جات خالی دیروز شله زرد نذری داشتم....اینقدر مشغوا بودم ک حتی فرصت نکردم عکس بگیرم و ترتیب یه پست جدیدو بدم اما همه ی دوستای گلمو دعا کردم...آواگلیو هم فراموش نکردم و ب نیت سلامتیش شله هم زدم
مامان لي لي
20 آبان 92 15:04
نم نم معرفتت را با دریای محبت دیگران عوض نمی کنم حتی اگر از دیدگانم دورباشی به رسم سپاس نوشتم که بدانی" عزیزی".
مامان الناز
20 آبان 92 17:30
سلام ماماني بله من خودم هستم تولد دختر گلمم تبريك ميگم عسلم1000 ساله بشي خوشگل خانم اينم ادرسم http://elnazi.niniweblog.com
مامان الناز
20 آبان 92 17:33
خصوصي داري
معصومه
20 آبان 92 19:59
الهی قربونه محبتت برم قربونه دلت برم من مطمئنم شماها که خوبید و پاکید و مهربونید همگی مخصوصا تو مهربونم خدا در حق من به احترام دل تو معجزه میکنه خدا منو شرمنده نمیکنه چی بگم از خوبی های شما و اینکه کدوم ثواب توی کارنامه من هست که خدا اینقدر به من لطف کرده که شما در راه من قرار گرفتید در هرحال من بسیار مسرورم که با تو دوستم دختر گلت رو ببوس عزیزم و مو تنها نذار
مامان ماهان
20 آبان 92 23:07
سلام به دوست عزيزتر از جانم مژده جونم خوبي عزيزم سردردت بهتره فدات بشم راستي من شك كردم نكنه بارداري ارهخوب عزيزم كجايي از دست اين شوشوي تو بهش بگو از دستش حسابي شاكي هستيم اخه چرا نمي خوابه بزاره بابا ما با دوست جونيمون هزارتا حرف نگفته داريم ساعت 12يه سري بهت ميزنم اميدوارم اپ باشي فدات بشم اوا جون رو ببوس بگو خاله قربونش بشه
مامان ماهان
20 آبان 92 23:07
خصـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوصي
مامان ماهان
21 آبان 92 0:51
مژدههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه كجايي
مامان لي لي
21 آبان 92 4:49
'یه کلاف تو در تو یه دنیا گره یه دل گرفته.. با هم باشیم با هم باشیم تا باز بشه گره ها با هم باشیم تا باز بشه دلهای گرفته تا آسمون دوستی ها صاف بشه و بهاري.....
مامان لي لي
21 آبان 92 4:50
سلام خوبي بهتر شدي؟؟ اوايي چه طوره ؟؟؟ ببوسش بيا خصوصي مفصل چند تا ميزارم برات عزيزم🌸🌺🌸
مامان لي لي
21 آبان 92 5:08
3,4تا خصوصي💜💚💛💙 شبت بخير خواهري اوا جون و ببوس نميدونم شايد قيد وبلاگ رو هم بزنم ديگه كشش ندارم تو دنياي مجازي ام اعصابم خورد شه😘😘
مادر منتظر
21 آبان 92 11:36
سلام مامانی گل و مهربون و خوش قلب آوا جون عزیز دلم ممنون که وقت گذاشتی و با صبر و حوصله پستی که راجع به خاطرات کوچولوی از دست رفتم بود رو اینقدر با دقت تا به آخر خوندی و با من ابراز همدردی کردی دوست گلم. قربونت برم که باعث شدم اشک توی چشمات بیاد و دلت بگیره عزیز دلم. باور کن اصلا دوست نداشتم اینقدر خاطر عزیزت و دل مهربونت غصه دار بشه تا جایی که همسر مهربونت هم متوجه بشه خانومی . من رو ببخش که با نوشته هام دلت رو به درد آوردم عزیزم . ولی ابراز همدردیت و کامنت زیبایی که گذاشتی خیلی آرومم کرد . شاید دلیل اینکه قسمت بود توی وبلاگم خاطرات رو ثبت کنم این بود که با همدردی و ابراز لطف بینهایت دوستام و با کامنتای قشنگشون بار غمی که روی دلمه سبکتر بشه عزیز دلم. قربون قلب مهربونت برم . خدا دختر نازنینت رو برات حفظ کنه و انشاالله که همیشه سالم و سلامت زیر سایه مامانی و بابایی , کنار هم زندگی خوبی داشته باشین دوست نازنینم. راستی با اجازت کامنت مخصوصی رو که در رابطه با این پست برام نوشتی رو تایید نمیکنم و توی مدیرت وبلاگم به یادگار نگه میدارم دوست خوبم , چون این پستم رمزداره دوست داشتم یه سری نظرات خاصی که از طرف بعضی دوستانم برای ابراز همدردی نوشته شده رو خصوصی و فقط برای خودم نگه دارم عزیزم . خیلی ممنون از کامنت دلنشینت و بدون که خیلی برای من ابراز همدردیت ارزش داشت عزیز دلم. آوا جون عزیزم رو ببوس دوست مهربونم.
مامان آنیسا سعیده
21 آبان 92 21:01
عزیزم تولدت مبارک ایشالاه تولد120سالگیت خاله
مامان ماهان
22 آبان 92 0:13
سلام به دوست جوني خودم دلم برات تنگيده بايد برم كار دارم فدااااااااااااااااات فردا برامون دعا كني عزيزم دوست دارم گلمآوا جونمو ببوس حسابي
مامان ماهان
22 آبان 92 0:14
راستي بابت حرفهات و راهنماييهات ممنونم خيلي بهترم
مامان ریحان
22 آبان 92 3:09
سلام علیکم خوبی عزیزم تولدت مبارک آوا جون ایشالا 120 ساله شی خاله دست مامانتم درد نکنه که اطاعت امر کردنو همون چیزایی که می خواستی واست خریدن همه چیز عالی ؛ از همه بیشتر خونتونو هم دیدیم چقدر بزرگه یا تو عکس بزرگ دیده میشه ؟
مامان ریحان
22 آبان 92 3:11
راستی کوتاه شدن موهاتم مبارک خوشگل بودی خوشگل تر شدی
مادر منتظر
22 آبان 92 12:59
سلام مامانی مهربون و خوش قلب آوا جون خوبی دوست نازنینم ؟ دخملی گلمون خوبه عزیزم؟ التماس دعا دارم این روزها از تو دوست گلم. راستی عزیزم یه کامنت خصوصی داری. اون کامنتی که برام گذاشتی و من تاییدش نکردم رو همراه با پاسخش برات میفرستم دوست نازنینم . میخوام بدونی که پاسخ دادم و چقدر برام مهم بوده و به یادگار نگه داشتم توی مدیریت وبلاگم و دوست داشتم تو هم داشته باشیش عزیزم و بدونی برای من با ارزش بوده کامنتت عزیزم. دوستتون دارم. مراقب خودتون باشین .
مامان ماهان
22 آبان 92 18:58
_________$$____________$$ ______$$$__$_$$____$$_$__$$$ _____$__$__$$__$__$__$$__$__ _____$__$$$_$__$$$$__$_$$$_$$ ____$$$$_____$$$__$$$_____$$$$ ___$__$________$__$________$__$ ___$__$_________$$_________$__$ ____$$__________$$__________$$$ ___$__$_____$$$$__$$$$_____$__$ ___$__$____$$$$$$$$$$$$____$__$ ____$$$$____$$$$$$$$$$____$$$$ _____$__$____$$$$$$$$____$__$ _____$__$_____$$$$$$_____$__$ ______$$$$_____$$$$_____$$$$ _______$__$_____$$_____$__$ _______$__$$$________$$$__$ ________$$$__$______$__$$$ __________$__$$$__$$$__$ ____$$$$$__$$$__$$__$$$_$$$$ ___$_____$__$__$$__$__$_____$ ___$______$__$$__$$__$______$ ___$_______$__$__$__$_______$ ___$________$_$$$$_$________$ ____$________$____$________$ ___$_________$____$_________$ _$$_$________$____$________$_$$ $__$_________$$$$$$_________$__$ $__$___$$$$$$_$__$_$$$$$$___$__$ $___$_$____$_$$__$$_$____$_$___$ _$__$$____$_$_$__$_$_$____$$__$ __$__$$$$$ $__$__$__$_$$$$$__$ ___$______$___$__$___$______$ ___$_____$____$__$____$_____$ ____$___$_____$__$_____$___$ _____$$$______$$$$______$$
مامان ماهان
22 آبان 92 18:59
┓━━━┏ ┃┓┏┓┗ ┃┃┃╋ ┃┃┃╋ ┃┛┗┛┏ ┛━━━┗ ┓━━━┏ ┃┓━┏┃ ┃┃╋┃┃ ┃┃╋┃┃ ┃┛━┗┃ ┛━━━┗ ┓━━━┏ ┃┓━┏┃ ┃┃╋┃┃ ┃┃╋┃┃ ┃┛━┗┃ ┛━━━┗ ┓━━━┏ ┃┓━┏┃ ┓━━┗┃ ┃┓━━┗ ┃┛━┗┃ ┛━━━┗ ┓━━━┏ ┛━━┏┃ ┓━━┗┃ ┛━━┏┃ ┓━━┗┃ ┛━━━┗ ┓━━━━┏ ┃┓┏┓┏┃ ┛┗┃┃┛┗ ╋╋┃┃ ╋╋┃┃ ╋╋┛┗ ┓━━━┏ ┃┓┏┓┗ ┃┃┃╋ ┃┃┃╋ ┃┛┗┛┏ ┛━━━┗ ┓━━━┏ ┃┓━┏┃ ┃┃╋┃┃ ┃┛━┗┃ ┃┓━┏┃ ┛┗╋┛┗ ┓━━━┏ ┃┓━┏┃ ┃┛━┗┃ ┛┏┓┏┃ ┓┗┃┃┃ ┛━┗┛┗ ┓━━━┏ ┃┓━┏┃ ┃┃╋┃┃ ┃┛━┗┃ ┃┓━┏┃ ┛┗╋┛┗ ┓━┏┓━┏ ┃┃┛┗┃┃ ┃┓┏┓┏┃ ┃┃┃┃┃┃ ┃┃┃┃┃┃
مامان ماهان
22 آبان 92 19:02
`*.¸.*´ ¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨) (¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•. ¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨) (¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•. _____xxxxxxxx________xxxxxxxx ____xxxxxxxxxx______xxxxxxxxxxx ___xxxxxxxxxxxxx___xxxxxxxxxxxxx ___xxxxxxxxxxxxxx_xxxxxxxxxxxxxx ___xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx ____xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx _____xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx ______xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx _________xxxxxxxxxxxxxxxxxx ___________xxxxxxxxxxxxx _____________xxxxxxxxx ______________xxxxxx _______________xxxx _______________xxx _./'\._¸¸.•¤**¤•.¸.•¤**¤•..•¤ **¤ •.¸.•¤**¤•.. *•. .•* *l /.•*•.\ ¸..•¤**¤•.,.•¤**¤•.*.•¤**¤•.¸
مامان ماهان
22 آبان 92 19:02
.$$$$$$_______________ ______________$$$$$ __$$$$$$$$*_____________________,,$$$$$$$$* ___$$$$$$$$$$,,_______________,,$$$$$$$$$$* ____$$$$$$$$$$$$___ .____.___$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$,_'.____.'_,,$$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$$,, '.__,'_$$$$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$$$$.@:.$$$$$$$$$$$$$$$$ ______****$$$$$$$$$$$@@$$$$$$$$$$$**** __________,,,__*$$$$$$@$$$$$$*,,,,,, _____,,$$$$$$$$$$$$$* @ *$$$$$$$$$$$$,,, ____*$$$$$$$$$$$$$*_@@@@@_*$$$$$$$$$$$$$ * ___,,*$$$$$$$$$$$$$__.@.__$$$$$$$$$$$$$*,, _,,*___*$$$$$$$$$$$___*___$$$$$$$$$$*__ *',, *____,,*$$$$$$$$$$__________$$$$$$$$$$*,,____* ______,;$*$,$$**'____________*$*$$*$***,, ____,;'*___'_.*_________________*___ '*,, ,,,,.;*_____________---________________ '**,,,,
مامان ماهان
22 آبان 92 19:03
──██────(▒)(▒) ──██───(▒)(♥)(▒) ─▄██▄▄█─(▒)(▒) ─── ─── ▄███▄ ─── ──███─███─(▒)(▒) ─── ──▀██▄██▀(▒)(♥)(▒) ─── ────███───(▒)(▒) ─── ─────── ▀██─██▀ ─── ──────── ██─██─(▒)(▒) ─── ──────── ▀█▄█▀(▒)(♥)(▒) ─── ──────────▀───(▒)(▒) ─── ────────── -─██▀▀▀█ ─── ──(▒)(▒)──────██▄█──(▒)(▒) ─── ─(▒)(♥)(▒───-──██▀█─(▒)(♥)(▒) ─── ──(▒)(▒)──────██▄▄▄█(▒)(▒) (¸.•´¸.•*´¨) ¸.•´¸.•*´¨) (¸.•´¸.•*´¨) (¸.•´¸.•*´¨) ─── ────────-── -─██▀▀▀█ ─── ──(▒)(▒)──---─ ─██▄█──(▒)(▒) ─── ─(▒)(♥)(▒) ─-----─██▀█─(▒)(♥)(▒) ─── ──(▒)(▒)──────██▄▄▄█(▒)(▒) ─── ─────── ▀██─██▀ ─── ──────── ██─██─(▒)(▒) ─── ──────── ▀█▄█▀(▒)(♥)(▒) ─── ──────────▀───(▒)(▒) ─── ─── ▄███▄ ─── ──███─███─(▒)(▒) ─── ──▀██▄██▀(▒)(♥)(▒) ─── ────███───(▒)(▒) ─▀██▀ ──██────(▒)(▒) ──██───(▒)(♥)(▒) ─▄██▄▄█─(▒)(▒)
مامان ماهان
22 آبان 92 19:04
I Love you ..I Love you ...I Love you ....I Love you .....I Love you ......I Love you .......I Love you ........I Love you ........I Love you ........I Love you .......I Love you ......I Love you .....I Love you ....I Love you ...I Love you ..I Love you .I Love you .I Love you .I Love you ...I Love you .....I Love you ......I Love you .......I Love you ........I Love you ........I Love you ........I Love you .......I Love you ......I Love you .....I Love you ....I Love you ...I Love you ..I Love you .I Love you .I Love you .I Love you ..I Love you
مامان ماهان
22 آبان 92 22:23
♥0♥_____♥0♥0,*-:¦:-* _0♥0000♥___♥0000♥0,*-:¦:-* 0♥0000000♥000000♥0,*-:¦:-* 0♥00000000000000♥0,*-:¦:-* _0♥000000000000♥0,*-:¦:-* ___0♥00000000♥0,*-:¦:-* _____0♥000♥0,*-:¦:-* _______0♥0,*-:¦:-* _____0,*-:¦:-* ____*-:¦:-*_____0♥0♥____♥0♥0 __*-:¦:-*____0♥0000♥___♥000♥0 _*-:¦:-*____0♥0000000♥000000♥0 _*-:¦:-*____0♥00000000000000♥0 __*-:¦:-*____0♥000000000000♥0 ____*-:¦:-*____0♥00000000♥0 ______*-:¦:-*_____0♥000♥0 _________*-:¦:-*____0♥0 ______________,*-:¦:-* ........¸,.•´¨`•.( -.- ).•´¨`•.,¸ ........¨`•-☆•--( “)(“ )-•-☆ *.°
مامان ماهان
22 آبان 92 22:25
عزيز دلم براي كامنت پر محبتت ممنون ولي من تموم سعيمو كردم كه بگم چقدر دوست دارم و چقدر برام عزيزي فداي تو دوست گلم بشم من
مامان لي لي
23 آبان 92 0:06
مترسک را تفنگ دادیم تا مزرعه را حفاظت کند اما وقتی فهمید قدرت دست اوست 
اربابمان شد . . . مرسي عزيزم كه اومده بودي پيشم واقعا اون لحظه تك تكتون و دعا كردم خواهري😘😘😘 عزيز دلم جاي ويژه اي برام داري ميبوسمت ناز دخترم و ببوس مرسي كه هستي و بينهايت مهربون
مامان رها
23 آبان 92 0:33
تولدت مبارک.انشالله هزار ساله بشی
مامان لي لي
24 آبان 92 3:56
سلام خوبي مژده جون بيا خصوصي
مامان فاطمه
24 آبان 92 12:06
تولدت مبارک خاله جــــــــــــــــونی.ایشالله 120 ساله شی عشقم.
مامان ستاره
28 آبان 92 9:52
سلام عزیزم ... چه دختر نازی داره خدا حفظش کنه انشاالله .... تولدش مبارک
الهام مامان محیا
28 آبان 92 14:49
سلام مامانی خوب هستین ببخشید که دیر اومدم میدونی که یه ماهی هست که سرگرم جشن دندونی و مریضی محیا و مسافرت بودیم... ولی خداییش شما هم تلافی کردی و اصلا چند وقتیه نیستی!! یعنی من اگه یه روز بمیرم خبردار هم نمیشی ونمیای حالی ازمون بپرسی! ای بی معرفت
الهام مامان محیا
28 آبان 92 14:49
تولدت مبارک آوای خوش زندگی امیدوارم آوای زندگیت مثل خودت همیشه دلنشین باشه عزیزکم
ساراكوچولو
13 آذر 92 11:04
عزيزم تولدت مبارك...خيلي ناراحت شدم كه اينقدر دير به وبت سر زدم...آخه دت طولانيه اينترنت نداشتم...انشالله هزار ساله بشي عزيزم آوا جون..
[MaDaR[MaNiA
1 دی 92 22:33
تولدت مبارک عزیزم. میشه به وبلاگم یر بزنید و نظر بدید؟ خیلی ممنون میشم
مامان پارمین
29 دی 92 14:22
تولدت مبارک عزیزم میدونم با تاخیره ولی امیدوارم صدوبیست سال زنده و شاد باشی.
مامان نیکا
29 تیر 93 14:22
سلام مامان اوا ماشاله دختر گلی داری باتبادل لینک موافقم شما رو لینک کردم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترم آوا می باشد