آوای من،عشق من،ماه منآوای من،عشق من،ماه من، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره
طاهای من،عمرمنطاهای من،عمرمن، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره

دخترم آوا

ما نرفتیم برگشتیم

1392/8/26 11:14
567 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزان من

خوبین؟

خوشین؟

دو سه روزی نبودم چون بار وبندیل جمع کرده بودم برم اصفهان ویه 10 روزی میخواستم اونجا بمونم

دقیقه 90 که من میخواستم برم به دلیل پاره ای از مسائل از سفر جامانده م وانگار قسمت نبود که برم در

همون دقایق بود که نت ما هم قطع شد ونشد که بیام وپست آخر رو که خداحافظی من از دوستان عزیزم

بود رو حذف کنم

چقد دوستان عزیزم به من لطف داشتن

قربون مهرو محبتتون

همتون رو دوست دارم خیلی خیلی

دلم نیومد پست رو حذف کنم بخاطر همین گذاشتم بمونه تا نظرات دوستانم هم بمونه 

از همه دوستان خوبم که به من ابراز لطف داشتن ممنونم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (76)

مامان ماهان
26 آبان 92 12:05
خصوصيچه خوب كه نرفتي كلي احساس تنهايي كردم برات كامنت زدم نيومدن آوا جون خوبه چه خبر؟؟دلم تنگيده براتون حسابييييييييييي........ ديشب رفتم وب لي لي جون پست رمزدار هر چي زدم وانشد نميدوني علت چيهههههههه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان ماهان
26 آبان 92 12:48
خصوصي
مامان مانلی
26 آبان 92 13:28
سفرا بی خطر پست خداحافظیت نیست
مامان گلشيد
26 آبان 92 13:29
مادر منتظر
26 آبان 92 14:22
سلااااااااااااااااام دوست گل من , مامانی مهربون آوایی چطورییییییییییی؟ فدای سرت که نرفتی , حتما حکمتی بوده عزیزم و مصلحتی در کاره. در ضمن عوضششششششش ما تنها نیستیم دیگه و دوستمون پیشمونه. آوا جون چطوره؟ من دیروز رفتم دکتر و گفت ضربان قلبش خوب و منظمه و رشدی هم ظاهرا خوبه و فقط یه سونو باید بدی. سونو رو فردا قراره برم , دعا کن که همه چیز رو به راه و خوب و راضی کننده باشه و فاطمه جونی سالم و سلامت باشه دوست گلم. عزیزم من از معصومه تازگی خبر خاصی ندارم . تا قبل از تاسوعا باهاش در ارتباط بودم. براش کامنت هم گذاشتم ولی فعلا که خبری از خودش به ما نداده. انشاالله که حالش خوب و خوش باشه و به زودی سرحال و شاد ببینیمش دوباره. مراقب خودت باشششش دوست خوب من.
مامان لي لي
26 آبان 92 17:29
سلام عزيز دلم خوبي 😘😘😘😘أشكال نداره حتما خيري توش بوده، ببوس اوام و
مامان لي لي
26 آبان 92 17:31
کاش باران میدانست گنجشک لباسی برای عوض کردن ندارد.....
مامان ریحان
26 آبان 92 19:22
سلام علیکم خوبی عزیزم ، حتما که یه خیری بوده ایشالا یه وقته دیگه قسمت بشه بری و دلی از عزا در بیازی و حسابی خوش بگذرونی
مامان ماهان
26 آبان 92 22:42
كجايي عزيز دلم كجايــــــــــــــــــــــــي[[[
مامان گشید
26 آبان 92 23:33
مرسی عزیزم که به حرفهام گوش میدی
مامان ماهان
26 آبان 92 23:39
___________$$$$$$ ______$$$$$$__$$$$$$$$__$$ ____$$____$$$$__$$$$__$$$$ __$$______$$$$$$__$$$$$$$$ __$$____$$$$$$$$__$$$$$$ __$$$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$ $$__$$$$$$$$$$__$$__$$$$$$ $$$$__$$$$$$__$$__$$$$ __$$$$______$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_$ _$$$$$$$$__$$$$$$$$$__$$$ __$$$$$$___$$$$$$$_ $$$$ ___$$$$_____________`$$$ ___________________ $$ __________________`$$` ________________$$` _____$$$$$$$$$$ ___$$$$$$$$$$ _$$$$____$$_$` $$$$$__$$___$$___$$$$ $$$$$$$______`$$_$$$$$$ $$$$__________$$$_____$ $$___________` $$____$$ _____$$$_____$$`___$$$$ ___$$$$$$___$$__$$$$$$ __$$$$$$$$_$$_$$___$$$ _$$$____$$$$_$$__$$$$ __$$_____$$_$$$$$$$ ___$______`$$ ___________$$ ____________$$` ___________`$$ __________$$ _________$$ ________$$
مامان ماهان
26 آبان 92 23:39
. . . . . ¶¶¶ . . ¶¶¶.¶ .¶¶ . . . . . . .¶¶¶.¶. .¶¶¶. . .¶¶ . . . . . . ¶¶¶¶. . . ¶¶¶ . . .¶¶¶ . . . . . .¶¶¶¶¶ . . ¶¶¶¶.¶¶ .¶¶ . . . . . ¶¶¶¶. . . . ¶¶¶¶. . . ¶¶ . . . . ¶¶¶¶¶¶¶. . . . .¶¶. . . ¶¶ . . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶. . . . ¶¶. . ¶¶ . . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . ¶¶. . ¶¶ . . . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶.¶¶ .¶¶. . . . .¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶.¶¶ .¶¶¶¶¶ . . . . . ¶¶.´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶ .¶¶¶¶¶¶¶. . . .¶¶. ´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . ¶¶¶¶¶¶¶ . . ¶¶. .´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶ . .¶¶¶¶¶¶¶ . ¶¶. . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶ . . .¶¶¶¶¶¶. ¶¶. . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶ . . . .¶¶¶¶¶¶¶. . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ´¶¶¶¶ . . . . . . . .¶¶. .´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . . . . . . ¶¶. . ´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . . . . . .¶¶. . .´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶ . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´´´´´´¶¶¶¶
مامان ماهان
26 آبان 92 23:46
با تمـام مـداد رنگـی هـای دنـیا بـه هـر زبـانی که بـدانی یـا نـدانی ! خـالی از هـرتشبیه و استعـاره و ایهـام تنهـا یکــ جملـه برایـت خـواهـم نوشت : دوستت دارم خاص ترین مخـاطب خـاص دنیـا !
مامان ماهان
26 آبان 92 23:54
از دور دوستت داشتم ! بی هیچ عطری آغوشی نگاهی یا حتی بوسه ای تنها دوستت داشتم اما حالا اگه دور شی چه کنم با این همه وابستگی
فریده
27 آبان 92 11:10
سلام امیدوارم هر جا هستی شاد و سلامت باشی . آوا جون خوبه ؟ آخه همسرت هم حق داره ، ظاقت دوری از شما واسش سخته. شاید نشون نده ولی مطمئن باش اینطوری هست
مامان ماهان
27 آبان 92 11:56
تابلوه فراموشمون كردي ديگهههههههههههههههه
مامان امیرحسین
27 آبان 92 14:08
سلام عزیزم خوبی ؟ حتما خیری توش بوده انشالله یه وقت دیگه با باباآوا باهم برید که بیشتر خوش بگذره همیشه سالم باشید و خوش آوا جونمو ببوس دلمون برات تنگ شده بود مرسی که به ما سر میزنی قدم رو چشای ما میذاری
مامان مرمر
27 آبان 92 18:22
سلام مامانی گل گلاب آوا جونی چطوره؟ ایشالا یه وقت مناسب حتما بیا اصفهان تا در خدمتتون باشیم آبجی
مامان لي لي
27 آبان 92 18:38
چه آسان تماشاگر سبقت ثانیه هاییم و به عبورشان میخندیم،... چه آسان لحظه ها را به کام هم تلخ میکنیم و چه ارزان به اخمی میفروشیم لذت باهم بودن را، چه زود دیر میشود و نمیدانیم فردا می آيد و شاید ما نباشیم...
مامان فهیمه
27 آبان 92 19:28
سلام دوستی خوبی آواجونم خوبه انشالله منم یه هفته ای میشه مشکل نت دارم و هیچ وبلاگی باز نمیشه الانم بعد از چندین بار تلاش تونستم بیام وبت حتما خیری توش بوده,انشالله جور بشه خونوادگی برید
توت فرنگی(مامان علیرضا)
27 آبان 92 20:39
سلام امروز نبودی جات خیلی خالی بود کجایی بیا خیلی دلم برات تنگ شده
مامان ماهان
27 آبان 92 22:54
سلام قربونت بشم من........... مزاحم هميشگي ام خوبي ؟
مامان امیرحسین
28 آبان 92 0:26
زندگی كوتاه است، قواعد را بشكن، سریع فراموش كن، به آرامی ببوس، واقعاً عاشق باش، بدون محدودیت بخند، و هیچ چیزی كه باعث خنده ات میگردد را رد نكن
مامان لي لي
28 آبان 92 4:55
خصوصي داري گلم مرسي از ارامشي كه بهم دادي، الان ميرم و اون پست و حذف ميكنم چون خودش ديد و كامنت گذاشت اگر فهميد كه فهميد اگرم نفهميد كه من حذفش ميكنم از تو لينك هام
مامان لي لي
28 آبان 92 7:14
این روزها گویی انسانها بیشتر به دست یکدیگر پیر مى شوند،تا به پای هم...
میم مثه محیا
28 آبان 92 10:29
سلااااااااااااااااااااام عزیزم خوبی گلی؟ آوای ِ ماهم خوبه؟ ناراحت نشو حتما مصلحتی بوده گلکم انشالله سفرای بعدی
میم مثه محیا
28 آبان 92 10:30
اینروزا ک بارندگیه نت خیلی بگیر و ببند داره ...
میم مثه محیا
28 آبان 92 10:32
محیام سرما خورده و دوشبه ک هیچکدوممون نخوابیدیم دعا کن زودتر بهتر بشه دیروزم مرخصی گرفتم و نرفتم مدرسه
مامان مانلی
28 آبان 92 11:04
شما که هنوز آپ نیستی آوایی را ببوس
مامان آنیسا سعیده
28 آبان 92 11:17
سلام عزیزم حتما قسمت نبود تا برین راستی شما اهل اصفهان هستین بنده ارادت خاصی به مردم اصفهان دارم خیلی دوست داشتنی هستن الان ساکن کدوم شهرین؟
مامان ریحان
28 آبان 92 11:19
سلام خوبی شما ، اشکالی نداره نه بابا منم دیشب تا ساعت 3 صبح بیدار بودم خصوصی
عاطفه مامان الای
28 آبان 92 11:27
فدات بشم که اینفر به فکر منی وبهم سر میزنی خوشحالم میکنی عزیزدلم دختر نازوعسلتو ببوس از طرف من دوستون دارم
مادر منتظر
28 آبان 92 11:58
سلام دوست گل و مهربون من , مامانی آوا جونم عزیز دلم خوبی؟ دخملیمون چطوره؟ خوبه؟ عزیزم من دیروز رفتم سونوگرافی و خداروشکر گفت همه چیز خوبه و کوچولوت مشکلی تا به اینجا نداره . گفتم بیام خبر بدم که نگران نباشی یه وقت عزیزم. ممنونم از اینکه جویای احوالمی همیشه و برای من دعا میکنی گلم. میبوسمت عزیزم. خودت خوبی؟ چی کارا میکنی ؟ مراقب خودت باش.
مامان ماهان
28 آبان 92 13:04
.¸.*´ ¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨) (¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`• _____****__________**** ___***____***____***__ *** __***________****_______*** _***__________**_________*** _***____دوست دارم____________*** _***______مژده جونم_*** __***_______فداتـــ____*** ___***_________________*** ____***______________ *** ______***___________*** ________***_______*** __________***___*** ____________***** _____________*** ______________*(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨ ¸.•*´¨)¸.•*´¨)
مامان لي لي
28 آبان 92 18:36
نردبان دلم شکستہ است میشود براے من کمے دعا کنے یا اگر خدا اجازہ میدھد کمے بہ جاے من خدا خدا کنے راستش دلم مثل یک نماز بین راہ خستہ و شکستہ است میشود براے بیقرارے دلم سفارشے دعا کنے
مامان لي لي
28 آبان 92 18:52
دل به دل راه داره تونل و زيرگذر و روگذر هم داره آجي
مامان لي لي
28 آبان 92 18:53
راستي أجي مياي تو وبلاك ام آهنگ پخش ميكنه؟؟
مامان ماهان
28 آبان 92 22:09
آپي بيا منتظرم
مامان لي لي
29 آبان 92 2:32
بَه بَه چشمم روشن خواهر مهمونارو خواب كرده نشسته پاي نت😉 وبلاگ مورد نظر ويرايش شد😘😘😘😘
مامان لي لي
29 آبان 92 2:34
به پاس خوبیهایت هربار كه از ذهنم میگذری لبخند پرمهر خدا را برايت آرزو ميكنم......
توت فرنگی (مامان علیرضا)
29 آبان 92 8:35
سلان قربونت برم الهی من دیروز تا شب اصلا نمی شد بیا م نی نی وبلاگ دیشب هم که تو امدی داشتم به علیرضا شام می دادم فهمیدم تو اومدی و من نبودم اعصابم خورد شده الهی زود بیای باهات حرف بزنم
مامان لي لي
29 آبان 92 11:22
عزيزمي خواهري💓💓💓💓💓💙💓💓💓💙💓💓💓💓💙
مامان لي لي
29 آبان 92 11:37
الاهي فدات شم سردردت بهتر شد؟؟ دوستت دارم با مهمون داري چه ميكني؟ خوش بگذره😘😘😘براي اوا جون خوشگلم
مامان ماهان
29 آبان 92 12:41
محو تماشای توام ، بی خیال دنیا ، چشمان زیبای تو را میبینم مژده جونم
مامان ماهان
29 آبان 92 12:43
بخدا گفتم: " بیا جهان را قسمت کنیم، آسمون واسه من ابراش مال تو، دریا مال من موجش مال تو، ماه مال من خورشید مال تو ... ". خدا خندید و گفت: " بندگی کن، همه دنیا مال تو ... من هم مال تو ... "
مامان امیرحسین
29 آبان 92 13:32
سلام مژده مهربونم چرا هروقت من میام شما نیستی نمیگی من دلم برات تنگ میشه آوا خوبه خودت خوبی؟ عاشقتونم آوا رو ببوس
مامان ماهان
29 آبان 92 14:45
یک لحظه حتی چشم از من برنداری من با نگاهت زنده ام باور نداری؟! با هر قدم پا می گذاری بر دل من قربان لطفت! پای خود را برنداری
معصومه
29 آبان 92 17:24
عزیزم سلام منم نبودم شرمنده شدم که نیومدم ولی تا رسیدم بهت سر زدم
مامان لي لي
29 آبان 92 22:14
پشت قلبم شهري ست که يک دوست در آن جا دارد ...هر کجا هست ..به هر فکر ..به هر حال .. وبه هر کار عزيز است خدايا نگهش دار .
مادر منتظر
30 آبان 92 12:26
سلام مامانی گل و مهربون آواییییییییییییییییی چطوری گلم؟ کم پیدا شدی عزیزم. نکنه نت دوباره مشکلی پیدا کرده ؟ دوست خوبم من 2 روزیه که خیلی حالم خوب نیست و سرمای شدیدی خوردم خانومی . از بابایی فاطمه جونی واگیر کردم حسابی. سردرد شدید و استخون درد زیادی دارم عزیزم . اگه دیر به دیر اومدم پیشت ببخش من رو و نگران نشی نازنینم. پشت سیستم نشستن برام سخته کمی . میبوسمتون و دوستتون دارمممممممم.
توت فرنگی (مامان علیرضا)
30 آبان 92 13:25
سلام الهی قربونت برم 2 روزه منم سر درد شدید دارم نمی دونم چمه د یروز نزدیک ظهر بودم علیرضاهم اذیت می کنه درست می گی شرمنده الان هم دوتا پست گذاشته بودم و رفته بودم الان اومدم سر نظرات
توت فرنگی (مامان علیرضا)
30 آبان 92 13:53
الهی قربونت برم انشالله که سلامت باشی مهمون داشتنم سخته آوا رو ببوس منم خیلی دوستت دارم
مامان امیرحسین
30 آبان 92 14:01
اگه نهایت دوست داشتن درقطره ی باران است من دریا را تقدیمت میکنم . . .
مامان لي لي
30 آبان 92 15:41
اى دوست! تو همان شقایق معروف شعر خوب سهرابى! تا تو هستى زندگى باید کرد...
مامان فهيمه
30 آبان 92 17:27
سلام عزيزم خوبى آواجونم خوبه انشالله دوست دارم هر روز به دوستاى عزيزم سر بزنم و جوياى سلامتيشون بشم ولى واقعا اين روزا مشكل اينترنت دارمخلاصه ببخشيد اگه دير سر ميزنم آواى خوشگلمو به جاى من ببوس
مامان امیرحسین
1 آذر 92 0:07
توی دنیا دوست های خوب محدودن ولی دوستایِ خوب ، دنیایِ نامحدودن
مامان ستاره
1 آذر 92 1:52
توت فرنگی(مامان علیرضا)
1 آذر 92 15:12
سلام عزیزم ای خدا دیدارما کی تازه می شه دلم تنگ شده برات
میم مثه محیا
1 آذر 92 22:19
سلام عزیزدلم خوبی؟ آوای عزیزم خوبه؟ اینروزا نتمون فاجعس الان ک اینو مینویسم مطمئن نیستم موقع ثبتش هنوز نت وصل باشه واقعا دلم واست تنگ شده
میم مثه محیا
1 آذر 92 22:21
محیا هنوز کسالت داره با اینکه دارو مصرف میکنه ولی سینش خوب نشده و سرفه میکنه بدفرم همش بهم آویزونه و نمیذاره هیچکار بکنم دو روز مرخصی گرفتم یه روزم باباش نرفت سرکار...ولی فردا شیفت صبحم و..... مزده جون دعاکن زودتر خوب شه،واقعا مریضداری سخته
مامان مرمر
1 آذر 92 23:39
اگر نسیمی شانه هایت را نوازش داد بدان هوای دل ماست که به یادت می وزد
توت فرنگی(مامان علیرضا)
2 آذر 92 2:18
الو کجا رفتی چی شد ؟
مامان لي لي
2 آذر 92 3:13
دلهره هايت را ازياد ببراينجا دلي هست كه براي آرامشت دستي به آسمان دارد
مامان لي لي
2 آذر 92 18:20
سلام خانم ناپيدا، از ليلا مامان ماهان خبر نداري بي سابقه غيب شده😭 بيا خصوصي💙💙💙💙💙
مامان لي لي
2 آذر 92 20:28
عزيزم مرسي كه ليلا رو گفتي ، نه نميتونم گوش بدم متأسفانه، اهنگ كيه؟؟ چي ميخونه؟؟؟؟؟ ما خوبيم تو و آوايي هردو خوبين؟؟؟؟
مامان لي لي
2 آذر 92 20:29
عزيزم رو تختي نارنجيه كه تو اون پسته كه عكس خودم هست و خودم دوختم💐
مامان لي لي
2 آذر 92 22:18
خصوصي🌻🌻🌻🌻🌻
مامان لي لي
2 آذر 92 22:41
عزيزمي تو يه پست حتماً عكسش و ميزارم
مامان لي لي
3 آذر 92 5:21
حواســــم را هرکـــجا که پــرت می کـــنم باز کـــنار تـــو می افتد ...
(زهره)مامان فاطمه
3 آذر 92 10:06
سلام عزیز دلم .خوبی آواجونم خوبههههههه ببوس گلمو یه بوس که جیغش دربیاد.دوستتوووووووون دارم زیااااااااااااااااد
مامان ریحان
3 آذر 92 11:52
سلام خوبی چه خبرا ؟ نیستی کم پیدا شدی؟ خصوصی
توت فرنگی (مامان علیرضا)
3 آذر 92 12:50
سلام عزیز دلم آهنگ خوبیه خیلی قشنگه منم تقدیم به تو می کنم عزیزم
مامان الناز
3 آذر 92 15:54
ماماني چند وقته نيستي دلم براتون تنگ شده
مامان لي لي
3 آذر 92 18:43
آرزويم اينست توشوي بنده محبوب خدا/ودعامي كنم آرام بماني هرروز/سربلندازهمه ي واقعه ها/شادباشي وبخندي هردم/به دل انگيزترين خاطره ها..
فریده
4 آذر 92 11:50
سلام خانم خوبی ؟ آوا خوبه ؟ خوش هستید ؟نیستی ؟ زودی بیا دلمون برات تنگ شده
ستارگان آسمان من
26 آذر 92 3:14
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترم آوا می باشد