آوای من،عشق من،ماه منآوای من،عشق من،ماه من، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 25 روز سن داره
طاهای من،عمرمنطاهای من،عمرمن، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه سن داره

دخترم آوا

برای آوایم

1392/11/7 23:43
1,271 بازدید
اشتراک گذاری

عشقم،امیدم ،آوایم

خیلی اتفاقی وبلاگ نی نی ها رودیدم کاش زودتر می دیدم .از اینکه میبینم این همه مخاطب توی این سایت هست خوشحالم .

روز سیزدهم آبان سال هشتادوهشت زیباترین بارون پاییز بارید وهمراه اون بارون خدایم زیباترین نعمتش رو به من هدیه داد ......آوایم.

زیبایم ،قشنگترینم ،عمرم 

وقتی  به دنیا اومدی یه مویرگ قرمز روی لپ چپت بود که باگذشت چند روز بزرگ وبزرگتر شد و نگرانی ودغدغه من وبابایی بیشتر وبیشتر شد.باور کن بیش از صدتا دکتر متخصص تو رودیدن همشون یه نظرداشتن وگفتن همانژیوم وتا هفت سالگی برطرف می شه وماهم به امید اون روزیم.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان رویا ودریا
31 مرداد 92 4:30
سلام پسر برادر من یه گلوله مویرگی روی لپش داشت که تا سن 7 یا 8 سالگی از بین رفت باورتون نمیشه اگه بگم مامانش هم متوجه نشده دقیقا کی از بین رفته.














میم مثه محیا
21 شهریور 92 0:17
ماشالله آواجون اینقدر خوشگله ک این مویرگش زیاد ب چشم نمیاد،خدارو شکر ک ب زودی از بین میره و از جواب دادن ب سوال بقیه ک برای اولین بار میبیننش راحت میشی

مرسی عزیزم از همدلیتون آره بخدااینقد باید به همه جواب بدم که دیگه خسته شدم دیرز داشت بهم میگفت مامان دیگه این نشونمو در بیار طفلی بچم دیگه حتی دوستاش هم بش میگن رو لپت چیه ..هرچی خدا بخواد گلی
الهام مامان امیر علی و امیر حسین
6 اسفند 92 14:12
یکی از دوقلوهای منم همانزیوم پشت گوش راستش داره. مدت یکسال براش لیزر کردم الان روزبروز داره کوچیکتر می شه.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترم آوا می باشد