آوای من،عشق من،ماه منآوای من،عشق من،ماه من، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 25 روز سن داره
طاهای من،عمرمنطاهای من،عمرمن، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه سن داره

دخترم آوا

آوای من تب کرده

1392/11/7 23:45
957 بازدید
اشتراک گذاری

آوای من امروز تب کرده ومن خیلی نگرانش هستم از صب تا حالا توی آب داره آب بازی میکنه از ترس اینکه

دکتر نبرمش می گه  میخوام حموم کنم الهی بمیرم.

امروز ما تنهای تنهاییم اصلا از خونه بیرون نزدیم هوا هم خیلی گرم ازبس توی خونه موندیم خسته شدیم تاکی هوای اینجا خوب بشه خدا می دونه .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ساره دختر خاله نفس
19 شهریور 92 0:32
سلام وب خوبی دارید به وب ما هم سربزنید.لطفا برای 4 تا پست جدید مون نظر بدید چون تعداد نظراتمون خیلی کمه ممنون میشم.با تبادل لینک موافقید؟؟


سلام به نفس خوشششششششششششششششگله ومامان گلش عزیزم حتما با شما موافقم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترم آوا می باشد