آوای من،عشق من،ماه منآوای من،عشق من،ماه من، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره
طاهای من،عمرمنطاهای من،عمرمن، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره

دخترم آوا

گشتی بر خاطرات گذسته ام

1392/6/18 21:12
354 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم:

چقد روزهای راحت جای خود روعوض می کنند وفرداها رو میارن  دیگه کشوی دفترخاطراتم جا نداره که دوباره دفتری از نو شروع کنم.

عشق مادر :اگه گاهی اوقات سرت داد و فریاد میزنم دلیل این نیست که دوستت ندارم فقط خودم خسته ام .من واسه همه سنگ صبورم واسه خودم گیج ومبهوت اگه خدا همیشه با من نباشه چی میشه..............شاید دلیلش هم همیشه توی خونه بودنه اگه مث قبل کار می کردم وروزهامو باخستگی ناشی از کار سپری می کردم شاید ایقد نمینشستم وفک کنم!!!!!!!!!!

کاش تو زودتر بزرگ بشی دکتر گفته بخاطر درد کمرم حتمأ باید شنا کنم ولی تو با هر گونه تغییر در سیستم خونه بدخلق می شی تا بیای به اون شرایط عادت کنی هیهات........

امروز داشتم یکی از دفترخاطرات سال ٨٤ رو مرور می کردم مطلب جالب از یکی از بزرگان رو دیدم خالی از لطف نیست که مجددا واسم یاداوری بشه:

در جهان هبچ چیز را چون آب نرم وانعطاف پذیر دیده ای؟

در عین حال در مقابله با موانع هیچ چیز را چون آب

نفوذ کننده و را گشاینده دیده ای؟

اما:

کمتر کسی ست که از آن پند گیرد و بکار بندد

ای اسف که سخن های ساده و صاف چون این چنین پیچیده و باژگونه می نمایند..... 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مادر منتظر
17 شهریور 92 0:09
سلام آوا خانوم گل و مامانی خوب و مهربونش میلاد حضرت معصومه و روز دختر رو به تو دخمل ناز و خوشگل تبریک میگم گلم. آوا جاننننننننننننننن روزت مبارککککککککککککککک خوشحال میشم به وبلاگ ما هم سری بزنید و با هم دوست بشیم خانومی. خدا دخملیتو برات حفظ کنه عزیزم . قدر مادر شدنت رو بدون که خیلی ها در حسرت حس مادری و مادر شدن میسوزن .
مادر منتظر
19 شهریور 92 13:00
سلام مامانی مهربون آوا جون ممنون به وبلاگ ما اومدین و سر زدین و یادگاری گذاشتین بازم منتظرتون هستم خانومی خدا دخملی خوشگلتون رو براتون نگه داره ممنون که وبلاگ ما رو لینک کردین عزیزم. شما هم جزو لینک دوستان وبلاگ ما هستید.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترم آوا می باشد