آوای من،عشق من،ماه منآوای من،عشق من،ماه من، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره
طاهای من،عمرمنطاهای من،عمرمن، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره

دخترم آوا

سخنان سودمند

1392/6/19 19:51
424 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم:

همچنان که سخن درست ممکن است خوشایند نباشد،

سخن خوشایند ممکن است درست نباشد،

خردمند در گفتار به مجادله نمی پردازد

و آنکه گفتارزش با مجادله همراه است خردمند نیست،

عاقل بصیرتش افزون به دانسته هایش است،

و احمق دانسته هایش افزون بر بصیرتش

فرزانه کسی است که:

دانش را درسینه زندانی نمی کند و با تبادل دانسته ها

بر دانسته های خود می افزاید

با کمک به دیگران ، کمک دیگران را به خود تأمین می کند،

و با بخشش به دیگران زندگی خود را برکت می دهد

را وروش هستی جهان سود بخشی است ،بی زیانبخشی

و را و روش فرزانگان نیکوکاریست بی مداخله و تحمیل.............

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

میم مثه محیا
21 شهریور 92 0:15
ماشالهه ب آواخانوم ک اینقده خوشگل و شیرینه خدا واستون حفظش کنه باکمال افتخار لینک شدید
مامان آنیسا سعیده
21 شهریور 92 16:54
عزیزم خیلی دختر نازی داری خوشحال شدم که آنیسا یه دوست همسنی پیدا کرد باافتخار لینک شدید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترم آوا می باشد