آوای من،عشق من،ماه منآوای من،عشق من،ماه من، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره
طاهای من،عمرمنطاهای من،عمرمن، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره

دخترم آوا

بدون عنوان

1392/6/21 1:40
295 بازدید
اشتراک گذاری

الهی قربونش بشم .دیدم صداش نمیاد نگرانش شدم از بابایی پرسیدم آوا کجاست گفت تو اتاقشه  رفتم دیدم جلوی تلویزیونش  با دهانی نیمه باز خوابش برده واولین باره که آوا خانومی جلوی تلویزیون خوابیده من تعجب می کنم البته امروز خیلی خسته شده بود کلی با سارینا بازی کرده بود بعدش باهم پیاده رفتیم خونه بابا حاجی چقد غرغر کرد که من خسته شدم فداش بشم الهی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

هدی
21 شهریور 92 17:16
سلام خانومی
خوبید؟
چه دختر نازی دارید.....
چه موهای نازی داره....
ممنون که به وب ما سر زدید....
بازم منتظرتون هستم....
ممنونم عزیزم.باکمال میل
سحر
25 شهریور 92 8:07
سلام خوبی ماشالا به دختر خوشملت ممنون که بهم سرزدی لینکت کردم
مادر منتظر
25 شهریور 92 14:10
سلام مامانی مهربون و خوب آواجون عزیزم

بخشید عزیزم اگه دیر جواب کامنتتو دادم و نگرانت کردم عزیزم.

دیروز از صبح که رفتم برای سونو خیلی معطل شدم. دیگه ظهر بود که برگشتم.

بعد از ظهر هم نمیدونم گرما زده شده بودم یا از خستگی بود که خیلی رو به راه نبودم و سرگیجه زیادی داشتم و تا امروز صبح این بیحالی و سرگیجه طول کشید.

الان خیلی بهتر شدم خداروشکر . دیروز که رفتم سونو خیلی خوشحال شدم که دکتر گفت همه چی خوبه و هیچ مشکلی نداره فاطمه جونیم.
خیلی ذوق کردم .میخواستم هر چی زودتر بیام و خبر سلامتیش رو توی وبلاگ بزارم ولی خودم از بس حال نداشتم نشد. به خاطر اینکه یه وقت فاطمه جونیم هم اذیت نشه دیگه دیروز پای نت نیومدم . بازم ببخش نگران شدی عزیزم. فکر کنم به خاطر استرس زیادی که قبل از سونو بهم وارد شد هم بعدش اینقدر بیحال و مریض شدم. آخه خیلی اضطراب داشتم.

خیلی ممنونم که اینقدر به فکر ما بودی که حتی خوابت هم نبرده . شرمندم کردی خانومی. این نشونه قلب پاکته. خدا دخملی گلت رو برات حفظ کنه عزیزم.

لباسایی که دوختی واقعاااااااااااا قشنگن.

آوا جون خوش به حالت که یه همچین مامان هنرمندی داری.

من که از همش خوشم اومد . مخصوصا لباس عروس و لباس تولد سارینا و لباس پست ثابت و تاب شلوارک رو خیلی دوست دارم . (دیگه شد همش دیگه )


لطفا طرز دوختش رو هم بزار عزیزم تا مامانای دیگه هم برای دخملاشون بدوزن , چون خیلی قشنگ شدن.

دستت درد نکنه مامانی هنرمند و خوش ذوق .

باشه حتما عزیزم خوشحال شدم از اینکه به من آواجونم سر زدی وبا وجود خستگیت باز هم مارو دیدار کردی چشم در اولین فرصت طرز دوختنشون که خیلی هم ساده است برا مامان جونی ها میزارم خوشحالم که خوشتون اومد بازم بیا پیشمون دوستتون داریم مامان ودخملی

مامان الینا؛آنیتا
26 شهریور 92 0:12
سلام عزیزم.نتونستم تو پست جدیدت نظر بزارم .آفرین به این مامان هنرمند خیلی لباس ها قشنگن ،من عاشق کلاه ها شدم ،شال گردن و دستکش و پاپوش هم بباف مامانی تو که خیلی هنرمندی
مامان امیرعلی
28 شهریور 92 17:28
سلام
واااااااااااااااااای خیلی عالی درست کردی...
منم همیشه دوس داشتم یه دختر داشته باشم و واسش لباای ناز بدوزم...
مجردیام واسه برادرزاده ام شال و کلاه دوختم از همین کاموای کلاه دوم..
منم میخوام تابستون آینده خودم واسه پسرم شلوارک و بلوز بدوزم...
پالتوشو نگا چه نازه... الهی فدات شم از حالا داره راهت رو ادامه میده
ولی همه یه طرف اون عکس با مقنعه هم یه طرف.. عین فرشته ها شدی خاله
ایشالا عروس بشی


مرسی خاله جونم خوش اومدی آره خیلی خوبه که آدم واسه نی نی خودش چیزایی بدوزه که بعدا به یادشون بیفته که چقد با ذوق وشوق اینکارارو کرده امیرم رو ببوس فداش بشم

میم مثه محیا
28 شهریور 92 17:57
سلااااااااااام ب مامانی هنرمند
این نظر واسه پست بالاست ولی نمیدونم چرا نظر اونجا واسم باز نشد منم پریدم پایین

کارت خیلی درسته مامانی
واقعا لباسای خوشگلی دوختی واقعا عااااالین

من خیلی دوست دارم خیاطی یادبگیرم ولی هیچی هیچی بلد نیستم
ب نظرم هر مامان دخترداری باید خیاطی بلد باشه با این گرونی و تنوع طلبی ما یه ذره خیاطی وداشتن ذوق و ابتکار مثه شما خیلی مفیده[h

سلام عزیزم ولله منم خیاط نیستم ولی در شرایطی که گرونی بیداد میکنه دست به دامن دستان خودم شدم عزیزم شما هم میتونی لباسای آوای فقط تیکه های مربع ومستطیل که با نگاه کردن بهشون متوجه خواهی شد.محیای گلم رو ببوس هزارتا
اتنا
10 مهر 92 14:12
سلام من هستم انلاینم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترم آوا می باشد