آوای من،عشق من،ماه منآوای من،عشق من،ماه من، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره
طاهای من،عمرمنطاهای من،عمرمن، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره

دخترم آوا

زیبای مامان

1392/6/21 1:13
507 بازدید
اشتراک گذاری

سلام آوایم:

چقد دلم می خواست که تو بزرگ بودی و با تو حرف می زدم زیبای من این چند روز که حالم خوب نبود حوصله ی هیچ کاری نداشتم زن عمو پگاه هم که رفته حداقل می رفتم پیش اون ولی افسوس...

توی این دو سه ماه اخیر که نی نی مون سقط شد حال واوضام اصلا درست نیست وهرروز به یه دلیل می رم دکتر دیگه از دکتر رفتن خسته شدم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

بهار مامانه برسام
20 شهریور 92 11:12
سلام خانمی
هزارماشالله چه دخمل نازی دارید
جون دلم عزیزم خیلی نانازی
خانمم خیلی ناراحت شدم از این چیزی که نوشتید............
ایراد نداره میدونم خیلی سخته ولی حتما حکمتی داشته که منو شما از اون بی خبریم
مامانی گل غصه نخور به خدا توکل کن
انشاالله یه چند وقت دیگه دوباره مامان میشی و آوا خوشمله اسمش رو میزاره آوین و کلی کیف میکنه
اصلا غصه نخور و به داشته هات فکر کن به دخمل نازت و به همسرتون و خانوادتون و اینکه اون فرشته ی کوچولو شاید قسمت نبوده بیاد رو زمین و الان تویه بهشت داره با فرشته های دیگه بازی میکنه......
گلم باور کن نمیدونم اینطور مواقع باید چی بگم تنها موقعی که حرف زدن یادم میره همینطور مواقعه............
خانمی امیدوارم تا الان حالت خوب شده باشه و در پناه خدا در کنار آوا جون گل و همسرتون شاد و سلامت باشید


سلام مامان گل برسام جون:
زندگی گاهی اوقات سرناسازگاری داره وامسال واسه من چنین بوده ازاینکه بامن همدردی کردی ممنونم عزیزم اینروزا خیلی حساس شدم......................
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترم آوا می باشد